LOL, had gundam00 ook van het weekend afgekekenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:01 schreef .Cake. het volgende:
Aah, eindelijk Gundam 00 af kunnen kijken van t weekend. Wel gaaf zag er strak uit maar vooral S2 was bijna hetzelfde verhaal als bij MSG:Zeta (en naar het schijnt Gundam Wing, maar nog niet gezien)
Anyway, kan ik eindelijk aan FMA beginnen, ben benieuwd!ik zal alvast nadenken wat er daarna op de lijst komt te staan, nog suggesties vanuit hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef wc-eend het volgende:
FMA:B 49 gekeken..
Man o man.. ik heb er zin in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef rakotto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbekend.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Quir het volgende:
Hoeveel afleveringen zou FMAB ook alweer krijgen?
62-65 ofzo toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Quir het volgende:
Hoeveel afleveringen zou FMAB ook alweer krijgen?
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ik lees er geen spoilers of reviews van. Heb ik alsnog alle verrassingen alleen dan kan ik wel gelijk door kijkenquote:
Ik was er over aan het nadenken of ik per ongeluk zou posten wie de dollars is gestartquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
wdn, zullen we durarara maar gaan spoilen?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef wdn het volgende:
Sora no Woto heeft een goed (maar iets te voorspelbaar) einde
Neen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
wdn, zullen we durarara maar gaan spoilen?
Maar dat weet ik nog niet eensquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik was er over aan het nadenken of ik per ongeluk zou posten wie de dollars is gestart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dat weet ik nog niet eens
11 nog niet gezien dan? Het zit er toch echt in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Deze durf je niet...quote:
SPOILER: FMA eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij 7.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
11 nog niet gezien dan? Het zit er toch echt in...
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze durf je niet...Ze gaan allemaal doodSPOILER: FMA eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze durf je niet...Nou, gelukkig hebben we op dit punt dan beiden nog geen idee.SPOILER: FMA eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |