Ik spaar afleveringen op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef rakotto het volgende:
FMAGaat nu veels te snel.
Ik kan alweer niet wachten tot de volgende week.
Bij twee promillage ben je al de lul.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb pure alcohol in mijn aderen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kwark, ei en spek. Echte bazen hebben geen bier meer nodig.
Dat is zo vies, en je kan dan beter havermout etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef Ascendancy het volgende:
Brinta
Dat ga ik vanavond weer eens maken denk ik.
Gewoon de eerste die in de tracker van tokyotosho komt (ik heb rss auto download feeds dus trek ze automatisch naar binnen)quote:
Ik heb het gecorrigeerd voor jequote:
quote:
Erg pittigquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Ik zou alleen Winry, hawkeye en Armstrong geven.
Bohh, wat zal die laatste dominant zijn in bed![]()
Ieder zijn fetish.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Quir het volgende:
IK NEEM LUST
Waag het niet om te zeggen dat dat niet meer kan.
armstrongquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Ik zou alleen Winry, hawkeye en Armstrong geven.
Bohh, wat zal die laatste dominant zijn in bed![]()
Net iets te veel bleach.... Toch leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef Meastro het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/530371
Epic
one piece is inderdaad echt goed , blij dat ik daar toch aan ben begonnen na 4 jaar nee te hebben gezegt omdat de tekenstijl mij niet aan stond .quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef Qunix het volgende:
One Piece anime is zoooo goed.... En volgens de manga wordt het alleen maar beter... Net FMA![]()
![]()
Verdomme wat een vet seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef Ge4ce het volgende:
One PieceVoice over van Buggy is ook zo tof. Dat ophalen van de neus bij het praten tot de strafverhoging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel lang verhaal... Voornamelijk Luffy wat een piraat is, met zijn team, met speciale krachten en de wereld op zijn kop gooit. Check animenfo of ANN.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:37 schreef VampiricDemon het volgende:
Daar heb ik nog nooit een stukje van gezien. Waar gaat het over?
buggy is geniaal , echt de geluiden die die kerel soms maaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Voice over van Buggy is ook zo tof. Dat ophalen van de neus bij het praten tot de strafverhoging.
Wel tof jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
Net summer wars gekeken, gesubbed door TMD.
Raar maar wel vermakelijk.
Leuk he.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef Qunix het volgende:
Whahahahahaahahah
Een Japanner die Duits spreekt in Sora no Woto
Oef... Sora no Woto en serieuze actie??? Wtf???? waar is de zoetsappigheid gebleven?
Iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Leuk he.
Wat wel vreemd is.... je hebt dus nu zwitsers die japans spreken en romeinen die duits praten
Opperrrrhoofdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef Jordy-B het volgende:
In Samurai Champloo zit een aflevering met Nederlands. Dan schrik je je ook de pleuris als je dat ineens hoort.
Dat zijn van die WTF momenten jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef Jordy-B het volgende:
In Samurai Champloo zit een aflevering met Nederlands. Dan schrik je je ook de pleuris als je dat ineens hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |