Ik heb Bleach ook gemaratonned in het begin, Lunar, twee afleveringen downloaden terwijl je er één kijkt en hopen dat het allemaal uitkomt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar heb je het over.
En 20 afleveringen max?
Stelletje watjes hier allemaal. Toen ik bleach begon te kijken heb ik in 2 dagen 50 afleveringen gekeken, terwijl ik gewoon naar school moest. Ik ben toen ook gewoon uitgegaan 's avonds.
Ik streamde toen nogquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb Bleach ook gemaratonned in het begin, Lunar, twee afleveringen downloaden terwijl je er één kijkt en hopen dat het allemaal uitkomt.
told yaquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:02 schreef Quir het volgende:
Ik dacht dat ik mans genoeg was om de Kenshin-fillers te kunnen kijken maar... ik ben maar gaan fast-forwarden.
je keek op school zeker ook?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar heb je het over.
En 20 afleveringen max?
Stelletje watjes hier allemaal. Toen ik bleach begon te kijken heb ik in 2 dagen 50 afleveringen gekeken, terwijl ik gewoon naar school moest. Ik ben toen ook gewoon uitgegaan 's avonds.
Nee, ik stond om 7 uur op en at ontbijt tijdens het bleach kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je keek op school zeker ook?
ik heb zelf een keer eureka 7 in 2 dagen voltooid..
Ik mag je vriend welquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend zit me uit te lachen omdat ik Hikaru no Go nou af heb en ik dacht dat er meer kwam odmat hij 2 folders HnG op mijn harde schijf had gezet
thats just royal sadness...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, ik stond om 7 uur op en at ontbijt tijdens het bleach kijken
Jij hebt nooit een anime verslaving gehad blijkbaarquote:
True Blood is niet zo sappig en stukken beter.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik schaam me diep, ik ben zojuist begonnen aan The Vampire Diaries en ik vind het leukHet is niet eens een anime.
Shion no ou al gezien?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend zit me uit te lachen omdat ik Hikaru no Go nou af heb en ik dacht dat er meer kwam odmat hij 2 folders HnG op mijn harde schijf had gezet
Misschien moet ik die dan eens proberenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef wdn het volgende:
[..]
True Blood is niet zo sappig en stukken beter.
Of juist wel sappig als je het over vampieren hebt...
[..]
Shion no ou al gezien?
eureka 7 in 2 dagen..?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een anime verslaving gehad blijkbaar
eureka 7 = 52 epsquote:
Maar ik moest naar school en ik was de vrijdagavond ook nog bier gaan drinkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
eureka 7 = 52 eps
Ascendancy heeft er 50 in 2 dagen gedaan.. maar wel door ook tijdens ontbijt e.d. te kijken...
Ik heb one piece na 2 episodes gestoptquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij hebt one piece in 1 dag gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |