We betalen twee keer zoveel als de Duitsers en zes keer zoveel als de Fransen en die profiteren net zo goed van de open grenzen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:34 schreef Joachim het volgende:
Daar tegenover staan natuurlijk wel weer voordelen zoals de open grenzen waar Nederland financieel gezien ook baat bij heeft.
Bron?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
We betalen twee keer zoveel als de Duitsers en zes keer zoveel als de Fransen en die profiteren net zo goed van de open grenzen.
Grammaticafout is 1 woordquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Bedankt trouwens dat jullie op mijn grammatica fout wijzen
Het is geen grammaticafout, het is een stijlfout.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:48 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Bedankt trouwens dat jullie op mijn grammatica fout wijzen
Is het niet 'Joachim en jij' in plaats van 'jij en Joachim'?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zodat we subsidie krijgen voor ons onderwijs en eikels zoals jij en Joachim werkwoorden leren vervoegen.
Nederland betaalt (met een t, dank u voor de correctiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
We betalen twee keer zoveel als de Duitsers en zes keer zoveel als de Fransen en die profiteren net zo goed van de open grenzen.
zoveel dan. niet als.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
We betalen wat meer maar door onze open (diensten)economie profiteren we ook stevig. Daarnaast spelen de douanerechten stevig mee dacht ik en die tikken door Rotterdam aardig aan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:00 schreef Joachim het volgende:
[..]
Nederland betaalt (met een t, dank u voor de correctie) idd netto per hoofd van de bevolking meer dan andere landen. Maar de getallen die jij noemt zijn wat overdreven. Daarnaast profiteert Nederland als exportland in het bijzonder van de open grenzen.
[ afbeelding ]
Volgens dit plaatje komt het neer op 167 euro per Nederlander, 106 euro per Duitser en 61 euro per Fransman.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:00 schreef Joachim het volgende:
[..]
Nederland betaalt (met een t, dank u voor de correctie) idd netto per hoofd van de bevolking meer dan andere landen. Maar de getallen die jij noemt zijn wat overdreven. Daarnaast profiteert Nederland als exportland in het bijzonder van de open grenzen.
[ afbeelding ]
Volgens dit plaatje komt het neer op 167 euro per Nederlander, 106 euro per Duitser en 61 euro per Fransman.
Nee. Dat is alleen bij 'ik'. Beleefdheid. Je zet jezelf achteraan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:58 schreef Glcx het volgende:
[..]
Is het niet 'Joachim en jij' in plaats van 'jij en Joachim'?
Ah, okay. Ik wist het niet zeker. Dank.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Dat is alleen bij 'ik'. Beleefdheid. Je zet jezelf achteraan.
Volgens mij maken Griekenland, Spanje en Portugal ons Nederlanders alleen maar armer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:12 schreef ethiraseth het volgende:
Omdat we, dankzij Europa, zo verdomd rijk zijn. En die rijkdom gebruiken om de mindere delen van Europa te ontwikkelen, zodat we uiteindelijk nog rijker kunnen worden.
Meestal eindigt het braafste jongetje van de klas ook als dikbetaalde chirurg of als eigenaar van een miljarden dotcombedrijfquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:30 schreef Gia het volgende:
Omdat Nederland het braafste jongetje van de klas wil zijn, betalen we per hoofd van de bevolking meer dan de andere landen.
Kortom, als ik dit plaatje zo zie moet Griekenland gewoon de EU uitgedonderd worden. Ze liegen en bedriegen om hun begroting op te leuken, zijn vrijwel failliet, hebben een klote beroepsbevolkingmentaliteit en vreten miljarden aan steun dat in een bodemloze put verdwijnt. WTF, moet je dat enorme verschil met de rest zien!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:00 schreef Joachim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en betaald zich scheel aan belastingen om de jongetjes die op school al niet wilde deugen door te voeren, die vinden dat ie nog niet genoeg betaald en sowieso een hufter is omdat ie veel meer verdient.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Meestal eindigt het braafste jongetje van de klas ook als dikbetaalde chirurg of als eigenaar van een miljarden dotcombedrijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |