Mond dicht, broek uit, kelder inquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:59 schreef tombolafan het volgende:
hoewel ik eigenlijk wel een tt met een kelder verwachtte
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mond dicht, broek uit, kelder in
Doe mij de murderballads van Nick Cave maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
het hele album beschrijft trouwens de gedachtes en handelingen van een seriemoordenaar....
en het is best mooie en leuke muziek, als je de tekst niet zou horen zou je het er niet achter zoeken
Komm mit mir, komm auf mein Schlossquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek niet en zie alleen de tekst nu he... gok eens wat ik erachter zoek?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
het hele album beschrijft trouwens de gedachtes en handelingen van een seriemoordenaar....
en het is best mooie en leuke muziek, als je de tekst niet zou horen zou je het er niet achter zoeken
Nick Cave and the bad seeds?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe mij de murderballads van Nick Cave maar
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Komm mit mir, komm auf mein Schloss
Da wartet Spass im Tiefgeschoss
Leise, leise woll'n wir sein
Den Augenblick von Zeit befrei'n
Ja, das Paradies liegt unterm Haus
Die Tür fällt zu, das Licht geht aus
Keiner kann hier unten stören
Niemand, niemand darf uns hören
Nein, man wird uns nicht entdecken
Wir lassen uns das Leben schmecken
Und bist du manchmal auch allein
Ich pflanze dir ein Schwesterlein
Die Haut so jung, das Fleisch so fest
Unter dem Haus ein Liebesnest
Volgens mij zijn de murder ballads zonder Bad Seeds, maar ik ben te lui om dat nu op te zoekenquote:
welk net is ie nu eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:06 schreef oh-oh het volgende:
Wat wel leuk is aan de film zijn die houten huizen met de mooie veranda's en zo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek niet en zie alleen de tekst nu he... gok eens wat ik erachter zoek?
Oh, een vriendin van mij had het daar ooit over, vandaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de murder ballads zonder Bad Seeds, maar ik ben te lui om dat nu op te zoeken
Nou OH-OH, ik ben geen assistent mod ofzo, dus de FB is the place to bequote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou Lennert, sletje van Greys, laat jij die van mij dan ook maar sluiten hoor
Inderdaad best nog een mooi nummer!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste minuut is vrij zware gitaren, maar erna een heel mooi acoustisch nummer
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou, sletje van Greys, laat jij die van mij dan ook maar sluiten hoor
HEUJ! SINDS WANNEER TUTOYEREN JULLIE ELKAAR?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen assistent mod ofzo, dus de FB is the place to be
BBCquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welk net is ie nu eigenlijk dan?
Ik dacht even dat hij Hans Teeuwen wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:12 schreef oh-oh het volgende:
Echt het meest romantische showbizz koppel ever die twee
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad best nog een mooi nummer!
[..]
[..]
HEUJ! SINDS WANNEER TUTOYEREN JULLIE ELKAAR?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
dan ga je dit nummer mooier vinden,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad best nog een mooi nummer!
Dat zou die ongelooflijke talentloze lul van een Hans Teeuwen willenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij Hans Teeuwen was
Wanneer zal ik op de koffie komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij laat altijd iedereen hier je naam gebruiken, je bent echt zo een lul ook he![]()
Bovendien heb jij een topic geopend terwijl je dat niet moest doen, maar whatever hoor
scharen en southpark, dat kan alleen maar ms. Garrison betekenenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij southpark zijn ze aan het scharen btw zag ik net...
als subtle op is...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer zal ik op de koffie komen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
scharen en southpark, dat kan alleen maar ms. Garrison betekenen
No way, dat zuur stuk vreten zou ik nog niet aan de katten van de onderbuurman voerenquote:
qua uiterlijk hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou die ongelooflijke talentloze lul van een Hans Teeuwen willen
Zuurvlees?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, dat zuur stuk vreten zou ik nog niet aan de katten van de onderbuurman voeren
Jquote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga je dit nummer mooier vinden,
ook wat minder ziek kwa tekst enzo
ik ben dan weer zo'n mongool die nu keihard de dvd aan heeft staan voor de tweede keerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
klinkt goedMaar ik ga niet alle 8 minuten nu luisteren he...
Doe ik een andere keer wel
oh ja, die nodig je wel nog een keer uit, maar ik moet SMEKEN om langs te mogen komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
J
Oh ja, zo kan ik hem wel aan Cat voorschotelen dan, kan ik die toch nog es heel gastvrij uitnodigen
nou ja, tis midden in de nacht en ik heb buren op zichquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben dan weer zo'n mongool die nu keihard de dvd aan heeft staan voor de tweede keer
Die flauwe grapjes van je zijn niet eens meer grappig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:23 schreef Loveless85 het volgende:
Dan kan ik trouwens meteen mn punnik-werkje voor de poes ophalen oh-oh
ik ook, alleen ik zit beneden, en de buren slapen in hun huis op de andere verdiepingenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, tis midden in de nacht en ik heb buren op zich
Nee, die was zichzelf al aan het uitnodigen met diner en al hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, die nodig je wel nog een keer uit, maar ik moet SMEKEN om langs te mogen komen
Ik moet je welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die flauwe grapjes van je zijn niet eens meer grappig.
Als je me niet moet, kun je me dan niet gewoon negeren of zo?
Als je zo doet tegen iedereen die je wel moet kan ik me niet voorstellen dat je vrienden hebt.quote:
fixed itquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
ja, jullie zijn eng, maar na eens goed nagelezen te hebben wat ik de afgelopen twee uur gepost heb, ben ik zelf denk ik ook misschien eerder rijp voor opname
Jamaar jamaar, hoe kan ik nu zonder jou bapaos maken zondag ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
ja, jullie zijn eng, maar na eens goed nagelezen te hebben wat ik de afgelopen twee uur gepost heb, ben ik zelf denk ik ook rijp voor opname
Omdat ik je naam post?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je zo doet tegen iedereen die je wel moet kan ik me niet voorstellen dat je vrienden hebt.
Je zorgt er ieg knap voor dat het absoluut niet wederzijds is , ik vind je echt kinderachtig en flauw.
we zien de foto's wel verschijnen in KPD?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer zal ik op de koffie komen
Wel in mijn referentiekader van de wereldquote:
with this rate, eerder in CSIquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
we zien de foto's wel verschijnen in KPD?
Nee, want dr zijn wel zat mensen die hier gewoon hun naam wel posten, waar jij dr een van bent, en er zijn ook mensen die dat niet willen, waarvan ik dr een van ben.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik je naam post?
Je had serieus niet bedacht dat dat weleens het logische gevolg kon zijn van mijn naam posten?![]()
zeg, als jij de deur uitloopt ziet jouw wereld er zeker zo uit...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel in mijn referentiekader van de wereld
Je was net nog bij me in de straat toch? Zag je het niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, als jij de deur uitloopt ziet jouw wereld er zeker zo uit...
[ afbeelding ]
Hijs dr nog, hij maakt die foto net met zn mobielquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je was net nog bij me in de straat toch? Zag je het niet?
nee, mijn referentiekader kwam zonder dali-inzetdiaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je was net nog bij me in de straat toch? Zag je het niet?
Ach kom op sinds wanneer ben jij zo lichtgeraakt. En als je me gewoon een PM had gestuurd had ik 't zo weer weggehaald hoor. En als jij mij aanspreekt met mn naam, spreek ik jou aan met je naam. Zo werkt 't nu eenmaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, want dr zijn wel zat mensen die hier gewoon hun naam wel posten, waar jij dr een van bent, en er zijn ook mensen die dat niet willen, waarvan ik dr een van ben.
En je gecougar en zo, tis gewoon niet leuk als het van jou komt omdat je altijd door dramt tegen me.
Maar als jij het lekker vind moet je het vooral niet laten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs dr nog, hij maakt die foto net met zn mobiel
quote:
ja inderdaad, en van wat ik hier zie, Tombola, mag jij die vormeloze blob wel eens strijken...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs dr nog, hij maakt die foto net met zn mobiel
Ik heb je dat nog nooit zien doen tegen al die andere mensen die jou aanspreken met je naam.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op sinds wanneer ben jij zo lichtgeraakt. En als je me gewoon een PM had gestuurd had ik 't zo weer weggehaald hoor. En als jij mij aanspreekt met mn naam, spreek ik jou aan met je naam. Zo werkt 't nu eenmaal.
Das heul geen vormeloze blob!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, en van wat ik hier zie, Tombola, mag jij die vormeloze blob wel eens strijken...
Joh alleen Miranda doet dat, en die word hier vaak zat zo genoemdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb je dat nog nooit zien doen tegen al die andere mensen die jou aanspreken met je naam.
En ik ga je dr niet om PMen ook, want je wist al toen je het deed dat ik het niet wilde.
je gebruikt zelf ook hier gewoon je naam hoor, das heel wat anders, maar goed, als jij t lekker vindt moet je t doen hoor, ik had het idd kunnen weten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh alleen Miranda doet dat, en die word hier vaak zat zo genoemd
Nou prima, maar dan moet je misschien eens zelf 2x nadenken voor je iemand met zn naam aanspreekt. Ook al doen anderen dat ook. Als je er zelf zo gebrand op ben om vooral je eigen naam geheim te houden. Je kan er donder op zeggen als jij een zin begint met 'Lennert, ...' dat ik ga antwoorden met 'jouw naam,....'
Zeg ik ergens dat ik het erg vind dat je mn naam gebruikt? Je post heel direct gewoon een zin met 'Lennert, blablalba', en netjes als ik ben antwoord ik dan gewoon met 'jouw naam, bladibla'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je gebruikt zelf ook hier gewoon je naam hoor, das heel wat anders, maar goed, als jij t lekker vindt moet je t doen hoor, ik had het idd kunnen weten.
Kleuter
Ja netjes , whatever, ik zal je niet meer aanspreken ieg.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het erg vind dat je mn naam gebruikt? Je post heel direct gewoon een zin met 'Lennert, blablalba', en netjes als ik ben antwoord ik dan gewoon met 'jouw naam, bladibla'
En dank![]()
Truste vriendjes en vriendinnetjes
hoe heet het nou dan? ff geen zin om terug te lezenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh alleen Miranda doet dat, en die word hier vaak zat zo genoemd
Nou prima, maar dan moet je misschien eens zelf 2x nadenken voor je iemand met zn naam aanspreekt. Ook al doen anderen dat ook. Als je er zelf zo gebrand op ben om vooral je eigen naam geheim te houden. Je kan er donder op zeggen als jij een zin begint met 'Lennert, ...' dat ik ga antwoorden met 'jouw naam,....'
*zakt langzaam aan klimgordel naar beneden*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:42 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik postte het een uur of wat geleden al...
maar ik val nu echt bijna om
Tot morgen straks
en doe lief
Jij ook welterusten, en tis er overigens al uit hoor, het staat alleen nog in de je quote. En ik denk dat het volk hier je naam wel al wist.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja netjes , whatever, ik zal je niet meer aanspreken ieg.
Met of zonder naam , vermoeiend type
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zakt langzaam aan klimgordel naar beneden*
quote:
Sssssssshhhhhhhht !quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zakt langzaam aan klimgordel naar beneden*
quote:
Ik geloof dat ik het gewoon niet wil weten.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:06 schreef Greys het volgende:
Nou het was me de gezelligheid wel hier vannacht he?
Je dubbele topic is dicht, oh-oh.
Oh en check even de tijd waarop ik op ben.
Op een zaterdag.
Ik heb ook gekliktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het gewoon niet wil weten.
Maar ik ga toch maar ff ga klikken, het is sterker dan ik zelf
Heer G is al naar Schiphol. En ik zou blijven liggen, maar daarna bedacht Bink 'Nou als we toch al wakker zijn kan ik ook wel ff naar buiten!!!'. Dus ach...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:12 schreef Maes het volgende:
Mogguh![]()
Nou de telefoon ging en toen moest meneer Maes naar Amsterdam en ik heb snel een broodje voor hem gesmeerd, en jij?
De jonge blomquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G is al naar Schiphol. En ik zou blijven liggen, maar daarna bedacht Bink 'Nou als we toch al wakker zijn kan ik ook wel ff naar buiten!!!'. Dus ach...
Oh leuk! Het is ook echt leuk spul.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:16 schreef Maes het volgende:
[..]
De jonge blom![]()
R was verrukt over het setje dat ik voor haar besteld heb
Nog niet, maar die pen is makkelijk aan te brengen dus dat zal ze wel snel leren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! Het is ook echt leuk spul.
Had je ook die eyeliner pen er bij? Kan ze dat?
Ik was ook al zo vroeg op vanochtend. Iedere dag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:06 schreef Greys het volgende:
Nou het was me de gezelligheid wel hier vannacht he?
Je dubbele topic is dicht, oh-oh.
Oh en check even de tijd waarop ik op ben.
Op een zaterdag.
Achter haar gaan zitten en haar knuffelen zonder dat je haar het ding laat zien en dan , terwijl je je arm om haar borstkas hebt geslagen, smeer je het zo in die oortjes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand tips voor het zalven v oortjes?
Whoopie rent al weg als ze het spuitje ziet
Dat werkte nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Achter haar gaan zitten en haar knuffelen zonder dat je haar het ding laat zien en dan , terwijl je je arm om haar borstkas hebt geslagen, smeer je het zo in die oortjes.
Slim! Maar net na het ontbijt misschien inderdaad wel een beetje too much.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat werkte nietmaar heb het op mijn pink gesmeerd en die mag ik zo in haar oortje steken.
Valt niet helemaal goed op mijn maag zo net na het ontbijt maar vooruit.
Go Jip!quote:
Kom dan maar langs en doe Merlijn even. Die heeft altijd prutjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen!
[..]
Slim! Maar net na het ontbijt misschien inderdaad wel een beetje too much.
Korstjes uit oren en oogjes halen is één van mijn grootste hobby's.En nothing beats een vinger met een doekje erom (oor) of een voorzichtige vingernagel (oogje). Siets liet het ook allemaal keurig toe.
![]()
Maar gelukkig is het huidige team korstjes- en prutjesvrij.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:47 schreef DanseMacabre het volgende:
We hebben z'n oude bak maar neergezet, in de keuken want da's iets makkelijker schoonmaken dan ons laminaat. Met zo'n klepje ervoor en die vindt ie blijkbaar een stuk fijner want er zijn geen ongelukjes geweest.
Dat blijft hier een ellende. En sinds de coondames er zijn willen ze helemaal geen overkapping meer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Door dat klepje zit ook niet het hele huis vol met kattenbakkorrels.
De lego treinbaan die grotequote:
Da's balen succes dadelijk.quote:
Thanksquote:
Denk je dat ze dan niet om de vijf minuten gaan gillen dat ze naar de wc moeten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
De lego treinbaan die grote
Voor elk plasje of hoopje op het potje cq wc krijgen ze 1 legosteentje van die baan. Net zolang tot die compleet is. En dan maar hopen dat ze dan zindelijk zijn. Duurt dus nog wel ff voordat die compleet is.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Niet om je kinderen met mijn hond te vergelijken, maar ik heb ooit de fout gemaakt door haar elke keer als ze braaf bij de deur ging staan als ze naar buiten moest een koekje te geven. Nu huppelt ze als ze trek heeft in een koekje steeds naar de achterdeur, zo van 'ik moet plassennnnnnnnnnnn, maar stiekem eigenlijk niet!'.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan niet om de vijf minuten gaan gillen dat ze naar de wc moeten?
Om maar zo snel mogelijk aan die spullen te komen?
Niet om je kinderen met mijn hond te vergelijken, maar ik heb ooit de fout gemaakt door haar elke keer als ze braaf bij de deur ging staan als ze naar buiten moest een koekje te geven. Nu huppelt ze als ze trek heeft in een koekje steeds naar de achterdeur, zo van 'ik moet plassennnnnnnnnnnn, maar stiekem eigenlijk niet!'.
Mogguh Ingridquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Goedemorgen Lennert en Miranda en de rest
Ja ik niet, want ik was dequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben net wakker en heb een beetje pien en de kop![]()
Maar het was weer heul gezellig gisteravond
Da's altijd jammer iddquote:
Ach het was toch gezellig, en ik hoef eigenlijk zelden te bobben, meestal doen we iets in Rdam, dus rijdt het volk wat niet uit Rdam komt al, en dan pikken ze mij ff op. Nu was het Dordrecht dus woonde ik het verste weg, dus ja, dan moet ik maar rijdenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's altijd jammer idd![]()
Mijn vriendin woont hier recht tegenover, dus 3 koprollen en ik ben thuis
Ach, dan ben je de volgende dag ook es en keertje fit voor de veranderingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het was toch gezellig, en ik hoef eigenlijk zelden te bobben, meestal doen we iets in Rdam, dus rijdt het volk wat niet uit Rdam komt al, en dan pikken ze mij ff op. Nu was het Dordrecht dus woonde ik het verste weg, dus ja, dan moet ik maar rijden
Ik ook....douchen en aankleden dan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga me zo maar eens aankleden.
En dan wat kokosblikjes kopen voor vanavond
Mogguh!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb je ze gisteravond nog een beetje op tijd de deur uitgekregen?
Netjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Rond elf uur geloof ik? Weet het niet meer eigenlijk. Zo ongeveer.
Oh ja, heer G. is weer weg.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moest ook wel, aangezien de wekker om 07.30 uur weer ging
Home alone.quote:
Over een week. Denk ik. Da's nooit helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, heer G. is weer weg.
Wanneer komt ie weer terug dan?
Best lang steedsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een week. Denk ik. Da's nooit helemaal duidelijk.
Er is een vlucht geboekt terug op woensdag, maar meestal moeten ze die een keer of drie verschuiven
Geen Closer?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Home alone.
En Sex and The City, The Movie, is nog leuker met wat kokos in een blikkie
Als in; een stad oid?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb zo'n boekenweekgeschenk dus ik wil ergens naar toe met mijn meneer met de trein maar ik weet niks leuks. Iemand een tip?
Meestal is het maar drie dagen per week hoorquote:
En welke regio zit je zelf?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, of iets anders. Als het maar leuk is.
Den Haagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Utrecht.
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Oh my, ik ging googlen op 'apple pie', maar daar word je niet vrolijk vanIk klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Den Haag lijkt me leuk, genoeg te doen. Maar zijn daar wel dingen open op zondag?
Is het daar niet elke week koopzondag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik klikte.![]()
Den Haag lijkt me leuk, genoeg te doen. Maar zijn daar wel dingen open op zondag?
Wat een ei!quote:
Daar heb ik nog twee hele fijne cadeaubonnen van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het daar niet elke week koopzondag?
En er ligt in ieder geval een Lush.
Rotterdam Centrum en Alexandrium wel, dus Den Haag zal dat dan toch ook wel hebben?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het daar niet elke week koopzondag?
En er ligt in ieder geval een Lush.
Opgelost! Slotje!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daar heb ik nog twee hele fijne cadeaubonnen van.
Volgens de planning om 16h vandaagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet op je linkje te klikken
Dudok appeltaart.
Must.
Have.
![]()
[ afbeelding ]
Goh, die nieuwe spijkerbroek geeft je wel een dikke kontquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:
Er is een indringer hier in huis!![]()
Want het pak koekjes wat ik een uur geleden openmaakte is nu zowat half leeg. En ik heb ze niet opgegeten!![]()
Of toch wel?![]()
of bataviastad?quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ynske, ik heb je post, THNX![]()
Ik ga m straks ff vullen, ik denk dat Sjon hem geweldig gaat vinden
Jij bent geen man.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goh, die nieuwe spijkerbroek geeft je wel een dikke kont
Tombolala is on the case. Hoop ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, hoe staat het met de routeplanning?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ynske, er ligt hier een pupje de lol van zn even te hebben met een heel leuk lieveheersbeestje![]()
Ik ga nu ff foto's en fillmpjes uppen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo, net aflevering zes van pushing daisies gekeken.Wat een geniale aflevering.
Ah die dame ga je vaker zien nog!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Met die vier vrouwen van die hondenfokker.
quote:
Jip heeft nu echt een huisje wat vel beter bij hem past.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Cat, fijn dat het zo goed gaat. Jip begint nu ook echt steeds meer te wennen. Jammer genoeg vindt ie m'n vriend nog steeds niet zo leuk.
Dan moet ik bijna drie uur in de trein.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah die dame ga je vaker zien nog!
Morgen is het ook koopzondag hier, als je dat nu doet kun je meteen seizoen 2 ophalen
Kijk dat puppekind toch!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ynske:
Bekijk deze YouTube-video
Kees mag dr niet eens naar kijken
Nee, niet bang maar hij gaat ook niet echt naar 'm toe ofzo. Alleen ik krijg kopjes van 'm enzo. En als ik 'm bijvoorbeeld iets lekkers geef pakt ie dat heel zachtjes aan maar bij m'n vriend rukt ie het echt uit z'n handen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jip heeft nu echt een huisje wat vel beter bij hem past.![]()
Wat bedoel je met dat hij je vriend niet zo leuk vindt? Is hij bang voor hem?
En hoe is het met zijn kale kont?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ynske:
Bekijk deze YouTube-video
Kees mag dr niet eens naar kijken
Whahaha vreselijk, dat is de radio maar hoorquote:
Utrecht - Maastricht is precies 2 uurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan moet ik bijna drie uur in de trein.
Neuh da's maar even. Ik gil vaker de vraag van moet je niet even plassen dan dat hun ermee komen hoor. Enneh twee druppels is nog geen plasje he.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan niet om de vijf minuten gaan gillen dat ze naar de wc moeten?
Om maar zo snel mogelijk aan die spullen te komen?
Sommige katten zijn echte vrouwen of mannenkatten. Dat is Yoko1 (mijn ex-opvangkat) ook. Die is verknocht aan haar baasje en zwaar jaloers op zijn partner. Die wordt geduld voor het voorzien van basisvoorzieningen als kattebak en eten. Wel jammer voor je vriend natuurlijk en hopelijk trekt Jip wat bij. Lief dat hij in ieder geval al bij hem ging liggen toen hij niet lekker was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, niet bang maar hij gaat ook niet echt naar 'm toe ofzo. Alleen ik krijg kopjes van 'm enzo. En als ik 'm bijvoorbeeld iets lekkers geef pakt ie dat heel zachtjes aan maar bij m'n vriend rukt ie het echt uit z'n handen.
Laatst was m'n vriend ziekig en toen ging Jip wel bij 'm liggen. Dus ik weet t ook niet.
Z'n kale kont is nu iets minder kaal al.
Van Veenendaal naar Utrecht is ook nog een half uur.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Utrecht - Maastricht is precies 2 uur![]()
En je hoeft niet over te stappen, ik vind dat altijd een stukje van niks![]()
En Maastricht is ergggg leuk en er is een Lush
Billy heeft ook zn nestknuffel nog, een nijlpaardje, die kreeg hij van de fokker mee naar huisquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een leuk ding! Rinske is nog helemaal dol op haar olifantknuffel Frits. Die namen we mee naar de fokker en haar zusje ging er meteen mee spelen. Toen we definitief voor Rinske hadden gekozen pakte Rinske 'm af en de vier weken dat ze nog bij de fokker was mochten haar zusjes er niet meer aankomen.
Ze slaapt er nog steeds mee.
dan is t 2,5 uurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Van Veenendaal naar Utrecht is ook nog een half uur.
Maastricht gaan we nog wel een keer doen maar dan tegen de zomer.
Hij blijft zeker speciaal, mijn vriend mag wel alles met Jip doen hoor, maar Jip gaat niet naar hem toe of bij 'm zitten. En jaloers inderdaad als m'n vriend bij mij in de buurt komt moet Jip in een keer ook aandacht.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sommige katten zijn echte vrouwen of mannenkatten. Dat is Yoko1 (mijn ex-opvangkat) ook. Die is verknocht aan haar baasje en zwaar jaloers op zijn partner. Die wordt geduld voor het voorzien van basisvoorzieningen als kattebak en eten. Wel jammer voor je vriend natuurlijk en hopelijk trekt Jip wat bij. Lief dat hij in ieder geval al bij hem ging liggen toen hij niet lekker was.
En minder kale kont kat!Hopelijk groeit het vachtje mooi terug. En anders blijft hij gewoon speciaal.
Maastricht is idd het leukst als het echt terrasjes weer is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Van Veenendaal naar Utrecht is ook nog een half uur.
Maastricht gaan we nog wel een keer doen maar dan tegen de zomer.
Ghehehehequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:37 schreef DanseMacabre het volgende:
-knip-
Vriend zei ook al: "Jip weet duidelijk niet wie hier de huur betaalt"
2.5 uur kan echt niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t 2,5 uur
waarom niet naar blijdorp/dierenpark amersfoort/emmen/rhenen oid
Daarom, ik denk dat ik dan met mijn mama ga, mijn ouders wonen bij Eindhoven in de buurt en die is dol op moeder-dochter dingen doen. Die is helemaal blij dat ik weer n weekje thuis kom wonen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maastricht is idd het leukst als het echt terrasjes weer is.
Tis Tefaf nu, vandaar de extra koopzondag, en dan is het sjieker dan sjiek hier, en tis toch al altijd best wel sjiek hier
das sowieso een mooie bios.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga weer even verder met het huishouden.
En als de goulash klaar is ga ik naar mn vrienden toe.
Vriendin is werken vandaag, haar man zit al frietjes te snijden![]()
En we gaan naar de bios in Lanaken in Belgie, want die heeft wel 3D, die pauperbios hier niet eens
Nou, sjieke stad heur, dat Maastricht.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga weer even verder met het huishouden.
En als de goulash klaar is ga ik naar mn vrienden toe.
Vriendin is werken vandaag, haar man zit al frietjes te snijden![]()
En we gaan naar de bios in Lanaken in Belgie, want die heeft wel 3D, die pauperbios hier niet eens
Ja? Het speelt in op de wisselwerking tussen je ogen hé, maar dat werkt dus niet bij jou?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, sjieke stad heur, dat Maastricht.![]()
Al is 3D voor mij weggegooid geld.
Is geen groot geheim hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja? Het speelt in op de wisselwerking tussen je ogen hé, maar dat werkt dus niet bij jou?
Waarom als ik vragen mag (vind t interessant)![]()
Mag ook per PM hoor
Ik ben heel gelukkig met onze good old 2D bioscoop. Met service zalen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Iemand die woont waar jij woont heeft echt geen recht van spreken
![]()
Ik heb sowieso een hekel aan de Minerva Bios, 3D of geen 3D.
De oude bios was zoveel fijner![]()
En Lanaken is amper verder weg en veel gaver
Ahjah, logisch wel ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is geen groot geheim hoor.![]()
Ik zie bijna niks met één oog. Dus die wisselwerking... die is er bij mij niet. En 3D zie ik dan als twee verschoven beelden of als wazig. Het enige special effect wat ik verwacht is dat ik met hoofdpijn de bioscoop uit ga lopen.Pandadroom in de Efteling of zo iets dergelijks is voor mij ook alleen maar lollig als ik naar de reacties van het publiek kijk. Want de film zelf is geen bal aan.
Maar ik ga zeker geen geld en tijd besteden aan anderhalf (of meer) uur 3D. Dus ik hoop dat 2D evengoed blijft bestaan,anders hoef ik over een paar jaar helemaal niet meer naar de bios te gaan.
[/klaagzang]
Ik heb gehoord dat mensen met migraine ook niet altijd blij worden van 3D.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahjah, logisch wel ja.![]()
Wel vervelend, maar ik mag toch hopen dat 3D inderdaad niet heel rap 2D verdringt. Zullen ongetwijfeld meer mensen zijn met dit probleem, of die gewoon geen zin/tijd/geld hebben voor 3D
\quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer dat er maar twee seizoenen zijn van PD trouwens.
WJ zegt dat ik morgen een cadeautje bij Lush uit mag zoeken.
Ik ben nog nooit in Lanaken geweest, maar wat ik heb gehoord is dat wel een mooie bios inderdaad. Have fun!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat er alleen nog maar 3D films komen toch?
En Alice is even goed normaal te bekijken, maar ik heb nog geen 3D film in de bios gezien en Lanaken is toch een fijnere bios dan die hier dus we gaan gewoon lekker daar.
Ik ga echt nooit naar de bios, ik kijk alles even lief gewoon lekker thuis op de bank.
Mn laatste keer was in Delft, X-Files movie, dus das al laaaaaang geleden![]()
Vroeger zag ik echt elke film die draaide in de bios, toen was dat echt een hobby![]()
Elke dag werken, uit eten , bios en dan stappen, met collega's.
Toen zag ik thuis echt alleen mn bed en de badkamer
Jup. het is ook nog lang niet helemaal uitgewerkt volgens mij die techniek. Bestaan nog diverse technieken naast elkaar. Heb bv. Ice Age 3D gekeken, toen kreeg ik echt koppijn, en bij Avatar 3D helemaal niet. Zit 'm ook weer in t een of andere verschil tussen die technieken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat mensen met migraine ook niet altijd blij worden van 3D.
Maar voor de overgrote meerderheid is het natuurlijk haske leuk en gaaf en zo.
Frits kwam op t laatst, en die ging gewoon mee uit eten , mee naar de bios (zusje van mn beste vriend werkte bij de Palace dus die liet ons altijd zo binnen, en Frits die zat in mn tas, niemand die dat ooit merkte ), en dan ging Frits ook gewoon mee stappenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Lanaken geweest, maar wat ik heb gehoord is dat wel een mooie bios inderdaad. Have fun!
Jouw schema van vroegah is wel killing zeg!Dat was zeker pre-doggies? Want die komen de bios niet in denk ik. Of Chico moet blindegeleidehond worden.
![]()
Dan doe mij toch ook maar een DVDtje, lekker op de bank. Zonder dat superdure bios voer.
Ow goh ja... 3D tv's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup. het is ook nog lang niet helemaal uitgewerkt volgens mij die techniek. Bestaan nog diverse technieken naast elkaar. Heb bv. Ice Age 3D gekeken, toen kreeg ik echt koppijn, en bij Avatar 3D helemaal niet. Zit 'm ook weer in t een of andere verschil tussen die technieken.
En zoals oh-oh al zegt; vrijwel alle 3D films komen nog in 2D uit, en voor 3D tv's ingeburgerd zijn ben je zo weer 10 jaar verder denk ik. Meeste mensen hebben net een LCD/LED TV
Haha! Fritzel partyanimal!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Frits kwam op t laatst, en die ging gewoon mee uit eten , mee naar de bios (zusje van mn beste vriend werkte bij de Palace dus die liet ons altijd zo binnen, en Frits die zat in mn tas, niemand die dat ooit merkte ), en dan ging Frits ook gewoon mee stappen![]()
Maar de hondjes waren voor mij wel de aanleiding om van mn huis een echt thuis te maken hoor, heerlijk
Oh damn, die heeft wat kroegen van binnen gezien in Mestreechquote:
Films boeien mij ook niet echt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb heul geen lcd tv en ik ben ook no way van plan dr een te kopen voor deze dood gaat![]()
Ik heb ook geen surround setje of niks, zulke dingen boeien mij geen ene reet
Mijn broer heeft 4 kinderen en ik ben er regelmatig rond bedtijd... dus ik kijk nergens van op.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef nieslief het volgende:
Euhm Cat ik bedenk net iets. Als jullie langskomen he. Is het dan raar als er twee knaapjes in hun blote kadetten rondrennen. Komt er net weer een voorbij: Ik moet plassen!!!!!!De ander huppelt erachteraan......
Kijk en dat is nou ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft 4 kinderen en ik ben er regelmatig rond bedtijd... dus ik kijk nergens van op.
En Tombolala doet iets met oppaskindjes. Komt goed!![]()
We nemen wel wat legoblokjes mee.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:11 schreef Maes het volgende:
voor ik het vergeet. Wie spaart de domino's van de C1000?
Adres via PM graag dan komen ze naar je toequote:
Mijn moeder heeft precies hetzelfde als jij. Aan 1 oog ook bijna geen zicht en kan dus ook geen 3D of diepte zien. Ik neem aan dat 2D wel blijft bestaan hoor, voor mij voegt het denk ik ook (nog) niks toe aan een film.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is geen groot geheim hoor.![]()
Ik zie bijna niks met één oog. Dus die wisselwerking... die is er bij mij niet. En 3D zie ik dan als twee verschoven beelden of als wazig. Het enige special effect wat ik verwacht is dat ik met hoofdpijn de bioscoop uit ga lopen.Pandadroom in de Efteling of zo iets dergelijks is voor mij ook alleen maar lollig als ik naar de reacties van het publiek kijk. Want de film zelf is geen bal aan.
Maar ik ga zeker geen geld en tijd besteden aan anderhalf (of meer) uur 3D. Dus ik hoop dat 2D evengoed blijft bestaan,anders hoef ik over een paar jaar helemaal niet meer naar de bios te gaan.
[/klaagzang]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef nieslief het volgende:
Euhm Cat ik bedenk net iets. Als jullie langskomen he. Is het dan raar als er twee knaapjes in hun blote kadetten rondrennen. Komt er net weer een voorbij: Ik moet plassen!!!!!!De ander huppelt erachteraan......
*Heeft visioenen van éénogige monsters*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow goh ja... 3D tv's.Ik mag toch hopen dat er een 2D knop op zit. Of een goedkopere versie zonder 3D shit. Want ook al vallen we niet altijd meteen op, er zijn best veel éénogigen.
*gaat campagneplan opstellen*
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft precies hetzelfde als jij. Aan 1 oog ook bijna geen zicht en kan dus ook geen 3D of diepte zien. Ik neem aan dat 2D wel blijft bestaan hoor, voor mij voegt het denk ik ook (nog) niks toe aan een film.
trouwens!
Ik wil met carnaval nog altijd een keer gaan als Cyclops.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
*Heeft visioenen van éénogige monsters*![]()
![]()
Ik heb een volgens de OUD users geniaal systeem bedacht samen met mijn mams.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zijn ze zindelijk aan het worden? R. hier is sinds een week ook zindelijk
Geen luiers meer overdag
Ik denk dat laatste hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bamba!
Da's altijd de discussie.![]()
Heeft je moeder later haar zicht verloren of is ze er net zoals ik mee geboren? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar aangezien ik niet tegen meubels of lantaarnpalen oploop, auto mag rijden (zonder ongelukken, may I add) en zonder morsen een glas drinken kan inschenken vind ik dat ik best wel diepte zie. Maar waarschijnlijk zie ik de wereld wel anders dan jullie en kan ik me zo goed redden omdat ik me heb aangepast in de loop der tijd.
Ieeeuwquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil met carnaval nog altijd een keer gaan als Cyclops.![]()
En met mijn collectie glazen ogen kan ik best een spookhuis beginnen.
Mijn moeder is er geloof ik ook mee geboren (weet het niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bamba!
Da's altijd de discussie.![]()
Heeft je moeder later haar zicht verloren of is ze er net zoals ik mee geboren? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar aangezien ik niet tegen meubels of lantaarnpalen oploop, auto mag rijden (zonder ongelukken, may I add) en zonder morsen een glas drinken kan inschenken vind ik dat ik best wel diepte zie. Maar waarschijnlijk zie ik de wereld wel anders dan jullie en kan ik me zo goed redden omdat ik me heb aangepast in de loop der tijd.
Goed systeem idd!! Ik had voor de eerste dagen een stickersysteem bedacht en bij 10 stickers zou hij een verrassing krijgen, maar hij drinkt best veel, dus moest iedere 10 minuten wel naar de wcquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb een volgens de OUD users geniaal systeem bedacht samen met mijn mams.
Ze krijgen voor elk ietsje op de wc (druppels tellen niet mee) een legosteentje van de lego treinbaan.
Maar heb je echt een glazen oog dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil met carnaval nog altijd een keer gaan als Cyclops.![]()
En met mijn collectie glazen ogen kan ik best een spookhuis beginnen.
Ik weet nog toen ik klein was dat ik nagels beet. Kreeg ik van mijn ouders 5 gulden voor iedere nagel die zij fatsoenlijk bij konden knippen. Binnen een week had ik 3 mooie nagels en 15 gulden in de pocket en ik zag het grote geld al binnen stromen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Goed systeem idd!! Ik had voor de eerste dagen een stickersysteem bedacht en bij 10 stickers zou hij een verrassing krijgen, maar hij drinkt best veel, dus moest iedere 10 minuten wel naar de wc. Hij maalt ook niet erg om die stickers, hij heeft het nu gewoon eindelijk door, dus kind blij en moeders helemaal blij
Scherp!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar heb je echt een glazen oog dan?![]()
Je hebt toch gewoon 2 'normale' ogen alleen een functioneert niet (naar behoren)?
Als je me aankijkt valt het echt wel op hoor. Al is het maar omdat mijn oog kleiner is. Met mijn glazen oog zag je er bijna niks van. Maar goed om te horen dat het niet iedereen meteen opvalt. Zal ik eens tegen mijn moeder zeggen, want die heeft er een lichtelijk complex van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ah okay, de techniek staat voor niks![]()
Ik had je al 2x keer gezien en er was me verder niks opgevallen. Een écht glazen oog zie je toch meestal wel
Nou het was mij (nog) niet opgevallen iigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je me aankijkt valt het echt wel op hoor. Al is het maar omdat mijn oog kleiner is. Met mijn glazen oog zag je er bijna niks van. Maar goed om te horen dat het niet iedereen meteen opvalt. Zal ik eens tegen mijn moeder zeggen, want die heeft er een lichtelijk complex van.![]()
Maar check me out als ik moe of ziek ben! Dan gaat de zwakke broeder alle kanten op.
Ik heb dat ook met m'n rechteroog. Die trekt heel erg naar buiten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je me aankijkt valt het echt wel op hoor. Al is het maar omdat mijn oog kleiner is. Met mijn glazen oog zag je er bijna niks van. Maar goed om te horen dat het niet iedereen meteen opvalt. Zal ik eens tegen mijn moeder zeggen, want die heeft er een lichtelijk complex van.![]()
Maar check me out als ik moe of ziek ben! Dan gaat de zwakke broeder alle kanten op.
Dat meen je!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, ach.. Gelukkig heb ik zelf geen les van 'm.
Maar het is wel apart dat mensen denken dat je cognitief ook niet in orde bent als je een beetje scheel kijkt. Op mijn vorige opleiding bijvoorbeeld vonden ze dat ik nooit dat beroep aan zou kunnen oefenen omdat ik mensen niet aan kon kijken en op m'n laatste stage vond mijn begeleider het onbeleefd dat ik haar niet aankeek met m'n rechteroog, was vast iets psychisch dus moest ik maar naar de schoolpsycholoog. En bij 't cbr dacht de 'deskundige' die moest beoordelen of ik wel of niet m'n rijbewijs kon halen dat ik verstandelijk beperkt was.
Ik moest huilen omdat ze zei dat ik het niet kon en toen zei ze: "Denk je dat je pappie nu boos op je is?" En tegen mijn rij-instructeur: "Doet zij echt een hbo-opleiding?"
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Maar het is wel apart dat mensen denken dat je cognitief ook niet in orde bent als je een beetje scheel kijkt. Op mijn vorige opleiding bijvoorbeeld vonden ze dat ik nooit dat beroep aan zou kunnen oefenen omdat ik mensen niet aan kon kijken en op m'n laatste stage vond mijn begeleider het onbeleefd dat ik haar niet aankeek met m'n rechteroog, was vast iets psychisch dus moest ik maar naar de schoolpsycholoog. En bij 't cbr dacht de 'deskundige' die moest beoordelen of ik wel of niet m'n rijbewijs kon halen dat ik verstandelijk beperkt was.
Ik moest huilen omdat ze zei dat ik het niet kon en toen zei ze: "Denk je dat je pappie nu boos op je is?" En tegen mijn rij-instructeur: "Doet zij echt een hbo-opleiding?"
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het was mij (nog) niet opgevallen iig
We compenseren voor elkaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
Vroeger had ik dat ook heel erg. Ik heb als kind een lui oog gehad en daarom is mijn linkeroog veel slechter als mijn rechteroog. Het scheelkijken is minder geworden. Ik merk wel dat mijn linkeroog niet meer meedoet als ik erg moe ben.
Leuke docent en opleiding, DM.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Jezus, wat heb je er toch een hoop imbicielen rondlopen zegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Het verschil is dat mijn rijbewijs na tien jaar vervalt als ik niks doe. Heb er als einddatum echt 2014 (gleuf ik) op staan. Bij jullie staat voor de geldigheid tijdstip van halen+40 jaar op, waarbij je na 10 jaar een verlenging moet ophalen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef nieslief het volgende:
Cat volgens mij krijgt iedereen een rijbewijs voor 10 jaar dus klopt dat laatste stukje van jou wel??
Dat wist ik ook niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het verschil is dat mijn rijbewijs na tien jaar vervalt als ik niks doe. Heb er als einddatum echt 2014 (gleuf ik) op staan. Bij jullie staat voor de geldigheid tijdstip van halen+40 jaar op, waarbij je na 10 jaar een verlenging moet ophalen.
Als ik mijn 10 jaar slot mis dan moet ik opnieuw examen doen. Is zo'n algemene regel die voor mij overbodig is. Mijn 'handicap' is en blijft stabiel.
Wellicht dat het tegen die tijd is veranderd. Ik ga in 2013 ook nog eens checken wat de regels zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet!
Ik heb ook kans dat ik bij de volgende verlenging gekeurd moet gaan worden, omdat ik inmiddels insuline spuit. Gelukkig heb ik net een nieuw rijbewijs, dus ik kan nog ruim 9 jaar vooruit
Awww! Lief kind met lieve pup.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, kijk eens wat ik vind als ik op zoek ben naar een schele foto van mezelf.
Een herderpup!
Kunnen jullie gelijk zien hoe verstandelijk beperkt ik er uit zie.![]()
[ afbeelding ]
Toen was ik al 19 hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww! Lief kind met lieve pup.![]()
Ik ben een paar keer geopereerd aan mijn oog, onder andere een paar keer om de oogspieren te verleggen (net zoals bij een lui oog dus). Ik heb een babyfoto waarbij je alleen oogwit ziet, zo hevig draaide dat ding toen!
Als je zo oud als ik bent, ben je dan nog een kind.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Toen was ik al 19 hoor!![]()
Ik ben twee keer geopereerd, scheelt wel een stuk hoor, m'n oog staat een stuk rechter al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |