Mond dicht, broek uit, kelder inquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:59 schreef tombolafan het volgende:
hoewel ik eigenlijk wel een tt met een kelder verwachtte
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mond dicht, broek uit, kelder in
Doe mij de murderballads van Nick Cave maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
het hele album beschrijft trouwens de gedachtes en handelingen van een seriemoordenaar....
en het is best mooie en leuke muziek, als je de tekst niet zou horen zou je het er niet achter zoeken
Komm mit mir, komm auf mein Schlossquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek niet en zie alleen de tekst nu he... gok eens wat ik erachter zoek?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
het hele album beschrijft trouwens de gedachtes en handelingen van een seriemoordenaar....
en het is best mooie en leuke muziek, als je de tekst niet zou horen zou je het er niet achter zoeken
Nick Cave and the bad seeds?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe mij de murderballads van Nick Cave maar
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Komm mit mir, komm auf mein Schloss
Da wartet Spass im Tiefgeschoss
Leise, leise woll'n wir sein
Den Augenblick von Zeit befrei'n
Ja, das Paradies liegt unterm Haus
Die Tür fällt zu, das Licht geht aus
Keiner kann hier unten stören
Niemand, niemand darf uns hören
Nein, man wird uns nicht entdecken
Wir lassen uns das Leben schmecken
Und bist du manchmal auch allein
Ich pflanze dir ein Schwesterlein
Die Haut so jung, das Fleisch so fest
Unter dem Haus ein Liebesnest
Volgens mij zijn de murder ballads zonder Bad Seeds, maar ik ben te lui om dat nu op te zoekenquote:
welk net is ie nu eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:06 schreef oh-oh het volgende:
Wat wel leuk is aan de film zijn die houten huizen met de mooie veranda's en zo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek niet en zie alleen de tekst nu he... gok eens wat ik erachter zoek?
Oh, een vriendin van mij had het daar ooit over, vandaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de murder ballads zonder Bad Seeds, maar ik ben te lui om dat nu op te zoeken
Nou OH-OH, ik ben geen assistent mod ofzo, dus de FB is the place to bequote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou Lennert, sletje van Greys, laat jij die van mij dan ook maar sluiten hoor
Inderdaad best nog een mooi nummer!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste minuut is vrij zware gitaren, maar erna een heel mooi acoustisch nummer
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou, sletje van Greys, laat jij die van mij dan ook maar sluiten hoor
HEUJ! SINDS WANNEER TUTOYEREN JULLIE ELKAAR?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen assistent mod ofzo, dus de FB is the place to be
BBCquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welk net is ie nu eigenlijk dan?
Ik dacht even dat hij Hans Teeuwen wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:12 schreef oh-oh het volgende:
Echt het meest romantische showbizz koppel ever die twee
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad best nog een mooi nummer!
[..]
[..]
HEUJ! SINDS WANNEER TUTOYEREN JULLIE ELKAAR?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
dan ga je dit nummer mooier vinden,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad best nog een mooi nummer!
Dat zou die ongelooflijke talentloze lul van een Hans Teeuwen willenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij Hans Teeuwen was
Wanneer zal ik op de koffie komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij laat altijd iedereen hier je naam gebruiken, je bent echt zo een lul ook he![]()
Bovendien heb jij een topic geopend terwijl je dat niet moest doen, maar whatever hoor
scharen en southpark, dat kan alleen maar ms. Garrison betekenenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij southpark zijn ze aan het scharen btw zag ik net...
als subtle op is...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer zal ik op de koffie komen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
scharen en southpark, dat kan alleen maar ms. Garrison betekenen
No way, dat zuur stuk vreten zou ik nog niet aan de katten van de onderbuurman voerenquote:
qua uiterlijk hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou die ongelooflijke talentloze lul van een Hans Teeuwen willen
Zuurvlees?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, dat zuur stuk vreten zou ik nog niet aan de katten van de onderbuurman voeren
Jquote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga je dit nummer mooier vinden,
ook wat minder ziek kwa tekst enzo
ik ben dan weer zo'n mongool die nu keihard de dvd aan heeft staan voor de tweede keerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
klinkt goedMaar ik ga niet alle 8 minuten nu luisteren he...
Doe ik een andere keer wel
oh ja, die nodig je wel nog een keer uit, maar ik moet SMEKEN om langs te mogen komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
J
Oh ja, zo kan ik hem wel aan Cat voorschotelen dan, kan ik die toch nog es heel gastvrij uitnodigen
nou ja, tis midden in de nacht en ik heb buren op zichquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben dan weer zo'n mongool die nu keihard de dvd aan heeft staan voor de tweede keer
Die flauwe grapjes van je zijn niet eens meer grappig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:23 schreef Loveless85 het volgende:
Dan kan ik trouwens meteen mn punnik-werkje voor de poes ophalen oh-oh
ik ook, alleen ik zit beneden, en de buren slapen in hun huis op de andere verdiepingenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, tis midden in de nacht en ik heb buren op zich
Nee, die was zichzelf al aan het uitnodigen met diner en al hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, die nodig je wel nog een keer uit, maar ik moet SMEKEN om langs te mogen komen
Ik moet je welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die flauwe grapjes van je zijn niet eens meer grappig.
Als je me niet moet, kun je me dan niet gewoon negeren of zo?
Als je zo doet tegen iedereen die je wel moet kan ik me niet voorstellen dat je vrienden hebt.quote:
fixed itquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
ja, jullie zijn eng, maar na eens goed nagelezen te hebben wat ik de afgelopen twee uur gepost heb, ben ik zelf denk ik ook misschien eerder rijp voor opname
Jamaar jamaar, hoe kan ik nu zonder jou bapaos maken zondag ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
ja, jullie zijn eng, maar na eens goed nagelezen te hebben wat ik de afgelopen twee uur gepost heb, ben ik zelf denk ik ook rijp voor opname
Omdat ik je naam post?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je zo doet tegen iedereen die je wel moet kan ik me niet voorstellen dat je vrienden hebt.
Je zorgt er ieg knap voor dat het absoluut niet wederzijds is , ik vind je echt kinderachtig en flauw.
we zien de foto's wel verschijnen in KPD?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer zal ik op de koffie komen
Wel in mijn referentiekader van de wereldquote:
with this rate, eerder in CSIquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
we zien de foto's wel verschijnen in KPD?
Nee, want dr zijn wel zat mensen die hier gewoon hun naam wel posten, waar jij dr een van bent, en er zijn ook mensen die dat niet willen, waarvan ik dr een van ben.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik je naam post?
Je had serieus niet bedacht dat dat weleens het logische gevolg kon zijn van mijn naam posten?![]()
zeg, als jij de deur uitloopt ziet jouw wereld er zeker zo uit...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel in mijn referentiekader van de wereld
Je was net nog bij me in de straat toch? Zag je het niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, als jij de deur uitloopt ziet jouw wereld er zeker zo uit...
[ afbeelding ]
Hijs dr nog, hij maakt die foto net met zn mobielquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je was net nog bij me in de straat toch? Zag je het niet?
nee, mijn referentiekader kwam zonder dali-inzetdiaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je was net nog bij me in de straat toch? Zag je het niet?
Ach kom op sinds wanneer ben jij zo lichtgeraakt. En als je me gewoon een PM had gestuurd had ik 't zo weer weggehaald hoor. En als jij mij aanspreekt met mn naam, spreek ik jou aan met je naam. Zo werkt 't nu eenmaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, want dr zijn wel zat mensen die hier gewoon hun naam wel posten, waar jij dr een van bent, en er zijn ook mensen die dat niet willen, waarvan ik dr een van ben.
En je gecougar en zo, tis gewoon niet leuk als het van jou komt omdat je altijd door dramt tegen me.
Maar als jij het lekker vind moet je het vooral niet laten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs dr nog, hij maakt die foto net met zn mobiel
quote:
ja inderdaad, en van wat ik hier zie, Tombola, mag jij die vormeloze blob wel eens strijken...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs dr nog, hij maakt die foto net met zn mobiel
Ik heb je dat nog nooit zien doen tegen al die andere mensen die jou aanspreken met je naam.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op sinds wanneer ben jij zo lichtgeraakt. En als je me gewoon een PM had gestuurd had ik 't zo weer weggehaald hoor. En als jij mij aanspreekt met mn naam, spreek ik jou aan met je naam. Zo werkt 't nu eenmaal.
Das heul geen vormeloze blob!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, en van wat ik hier zie, Tombola, mag jij die vormeloze blob wel eens strijken...
Joh alleen Miranda doet dat, en die word hier vaak zat zo genoemdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb je dat nog nooit zien doen tegen al die andere mensen die jou aanspreken met je naam.
En ik ga je dr niet om PMen ook, want je wist al toen je het deed dat ik het niet wilde.
je gebruikt zelf ook hier gewoon je naam hoor, das heel wat anders, maar goed, als jij t lekker vindt moet je t doen hoor, ik had het idd kunnen weten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh alleen Miranda doet dat, en die word hier vaak zat zo genoemd
Nou prima, maar dan moet je misschien eens zelf 2x nadenken voor je iemand met zn naam aanspreekt. Ook al doen anderen dat ook. Als je er zelf zo gebrand op ben om vooral je eigen naam geheim te houden. Je kan er donder op zeggen als jij een zin begint met 'Lennert, ...' dat ik ga antwoorden met 'jouw naam,....'
Zeg ik ergens dat ik het erg vind dat je mn naam gebruikt? Je post heel direct gewoon een zin met 'Lennert, blablalba', en netjes als ik ben antwoord ik dan gewoon met 'jouw naam, bladibla'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je gebruikt zelf ook hier gewoon je naam hoor, das heel wat anders, maar goed, als jij t lekker vindt moet je t doen hoor, ik had het idd kunnen weten.
Kleuter
Ja netjes , whatever, ik zal je niet meer aanspreken ieg.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het erg vind dat je mn naam gebruikt? Je post heel direct gewoon een zin met 'Lennert, blablalba', en netjes als ik ben antwoord ik dan gewoon met 'jouw naam, bladibla'
En dank![]()
Truste vriendjes en vriendinnetjes
hoe heet het nou dan? ff geen zin om terug te lezenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh alleen Miranda doet dat, en die word hier vaak zat zo genoemd
Nou prima, maar dan moet je misschien eens zelf 2x nadenken voor je iemand met zn naam aanspreekt. Ook al doen anderen dat ook. Als je er zelf zo gebrand op ben om vooral je eigen naam geheim te houden. Je kan er donder op zeggen als jij een zin begint met 'Lennert, ...' dat ik ga antwoorden met 'jouw naam,....'
*zakt langzaam aan klimgordel naar beneden*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:42 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik postte het een uur of wat geleden al...
maar ik val nu echt bijna om
Tot morgen straks
en doe lief
Jij ook welterusten, en tis er overigens al uit hoor, het staat alleen nog in de je quote. En ik denk dat het volk hier je naam wel al wist.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja netjes , whatever, ik zal je niet meer aanspreken ieg.
Met of zonder naam , vermoeiend type
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zakt langzaam aan klimgordel naar beneden*
quote:
Sssssssshhhhhhhht !quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zakt langzaam aan klimgordel naar beneden*
quote:
Ik geloof dat ik het gewoon niet wil weten.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:06 schreef Greys het volgende:
Nou het was me de gezelligheid wel hier vannacht he?
Je dubbele topic is dicht, oh-oh.
Oh en check even de tijd waarop ik op ben.
Op een zaterdag.
Ik heb ook gekliktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het gewoon niet wil weten.
Maar ik ga toch maar ff ga klikken, het is sterker dan ik zelf
Heer G is al naar Schiphol. En ik zou blijven liggen, maar daarna bedacht Bink 'Nou als we toch al wakker zijn kan ik ook wel ff naar buiten!!!'. Dus ach...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:12 schreef Maes het volgende:
Mogguh![]()
Nou de telefoon ging en toen moest meneer Maes naar Amsterdam en ik heb snel een broodje voor hem gesmeerd, en jij?
De jonge blomquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G is al naar Schiphol. En ik zou blijven liggen, maar daarna bedacht Bink 'Nou als we toch al wakker zijn kan ik ook wel ff naar buiten!!!'. Dus ach...
Oh leuk! Het is ook echt leuk spul.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:16 schreef Maes het volgende:
[..]
De jonge blom![]()
R was verrukt over het setje dat ik voor haar besteld heb
Nog niet, maar die pen is makkelijk aan te brengen dus dat zal ze wel snel leren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! Het is ook echt leuk spul.
Had je ook die eyeliner pen er bij? Kan ze dat?
Ik was ook al zo vroeg op vanochtend. Iedere dag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:06 schreef Greys het volgende:
Nou het was me de gezelligheid wel hier vannacht he?
Je dubbele topic is dicht, oh-oh.
Oh en check even de tijd waarop ik op ben.
Op een zaterdag.
Achter haar gaan zitten en haar knuffelen zonder dat je haar het ding laat zien en dan , terwijl je je arm om haar borstkas hebt geslagen, smeer je het zo in die oortjes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:49 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand tips voor het zalven v oortjes?
Whoopie rent al weg als ze het spuitje ziet
Dat werkte nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Achter haar gaan zitten en haar knuffelen zonder dat je haar het ding laat zien en dan , terwijl je je arm om haar borstkas hebt geslagen, smeer je het zo in die oortjes.
Slim! Maar net na het ontbijt misschien inderdaad wel een beetje too much.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat werkte nietmaar heb het op mijn pink gesmeerd en die mag ik zo in haar oortje steken.
Valt niet helemaal goed op mijn maag zo net na het ontbijt maar vooruit.
Go Jip!quote:
Kom dan maar langs en doe Merlijn even. Die heeft altijd prutjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen!
[..]
Slim! Maar net na het ontbijt misschien inderdaad wel een beetje too much.
Korstjes uit oren en oogjes halen is één van mijn grootste hobby's.En nothing beats een vinger met een doekje erom (oor) of een voorzichtige vingernagel (oogje). Siets liet het ook allemaal keurig toe.
![]()
Maar gelukkig is het huidige team korstjes- en prutjesvrij.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:47 schreef DanseMacabre het volgende:
We hebben z'n oude bak maar neergezet, in de keuken want da's iets makkelijker schoonmaken dan ons laminaat. Met zo'n klepje ervoor en die vindt ie blijkbaar een stuk fijner want er zijn geen ongelukjes geweest.
Dat blijft hier een ellende. En sinds de coondames er zijn willen ze helemaal geen overkapping meer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Door dat klepje zit ook niet het hele huis vol met kattenbakkorrels.
De lego treinbaan die grotequote:
Da's balen succes dadelijk.quote:
Thanksquote:
Denk je dat ze dan niet om de vijf minuten gaan gillen dat ze naar de wc moeten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
De lego treinbaan die grote
Voor elk plasje of hoopje op het potje cq wc krijgen ze 1 legosteentje van die baan. Net zolang tot die compleet is. En dan maar hopen dat ze dan zindelijk zijn. Duurt dus nog wel ff voordat die compleet is.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Niet om je kinderen met mijn hond te vergelijken, maar ik heb ooit de fout gemaakt door haar elke keer als ze braaf bij de deur ging staan als ze naar buiten moest een koekje te geven. Nu huppelt ze als ze trek heeft in een koekje steeds naar de achterdeur, zo van 'ik moet plassennnnnnnnnnnn, maar stiekem eigenlijk niet!'.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan niet om de vijf minuten gaan gillen dat ze naar de wc moeten?
Om maar zo snel mogelijk aan die spullen te komen?
Niet om je kinderen met mijn hond te vergelijken, maar ik heb ooit de fout gemaakt door haar elke keer als ze braaf bij de deur ging staan als ze naar buiten moest een koekje te geven. Nu huppelt ze als ze trek heeft in een koekje steeds naar de achterdeur, zo van 'ik moet plassennnnnnnnnnnn, maar stiekem eigenlijk niet!'.
Mogguh Ingridquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Goedemorgen Lennert en Miranda en de rest
Ja ik niet, want ik was dequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben net wakker en heb een beetje pien en de kop![]()
Maar het was weer heul gezellig gisteravond
Da's altijd jammer iddquote:
Ach het was toch gezellig, en ik hoef eigenlijk zelden te bobben, meestal doen we iets in Rdam, dus rijdt het volk wat niet uit Rdam komt al, en dan pikken ze mij ff op. Nu was het Dordrecht dus woonde ik het verste weg, dus ja, dan moet ik maar rijdenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's altijd jammer idd![]()
Mijn vriendin woont hier recht tegenover, dus 3 koprollen en ik ben thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |