Ja! Maar ik ben dus wel fanatiek he, met allesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
Tombolalalalalalala; vind jij Hints leuk?
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Maar ik ben dus wel fanatiek he, met alles
(daarom kan ik Farmville niet stoppen, ondanks dat ik deze week al 3x verdorde planten had/heb)
Slaap lekker Greys!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:11 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja ik ging ook richting het mandje.
Trusten voor later Locks en Tombolalalalala![]()
![]()
Dan stop ik dus hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je dan klaar bent (lvl 70 ofzo?) dan ben je toch ook klaar of begin je dan vanaf 0 of ga je dan gewoon verder blijven spelen in 70?
klik!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan stop ik dus he
maar ik vind t steeds minder leuk eigenlijk
Slaap lekker!
Ik begin dan maar niet...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klik!
eenmaal bezig, stop je nooit meer
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klik!
eenmaal bezig, stop je nooit meer
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is dus de engelse inzending.
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Pisces, heb een nieuwe win-site ontdekt..yunomiis naast buzzer en ehhh die andere
ook wel wat voor jou?
Nee vandaag nog niet, vandaag is het gewoon een simpel broodje gezond of zo. Morgen ga ik aan deze pasta.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh Dirk, aan de pasta vandaag?
[..]
Even kijken straks!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee vandaag nog niet, vandaag is het gewoon een simpel broodje gezond of zo. Morgen ga ik aan deze pasta.
Jij nog plannen?
quote:
De Duitsers hadden de afgelopen jaren soms best leuke liedjes maar dit is Kut met een hoofdletter Kquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
De Duitse inzending voor het ESF.
Sieneke kan d'r hebben. Makkie!
Hmm... ik dan weer nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm nee dat nummer ken ik niet. Ik moest steeds aan iets ouders denken, beetje Simon & Garfunkel ofzo.
Die staat op 6quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
En Nederland dan!? Zeg me dat die op 6 staat!
Spanje ook niet in je top vijf?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmm... ik dan weer niet
Mijn top 5: Estland, Litouwen, Belgie, Roemenie en Denemarken als ik alles zo op een rij zet...
Ik zag dat Dirk uit 1968 kwam... veel te oud voor mequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat je Nederland in je top vijf moet zetten hoor TV, anders kan je die dronken sex met Dirk wel vergeten.
Die moet ik nog eens goed beluisterenquote:
Doe dan!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens goed beluisteren
Ik heb hem net voor het eerst beluisterd... hij is wel leuk ja... maar om nou te zeggen in mijn top 5... vooruit: nummer 7quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dan!
Want die mag eigenlijk niet in je top 5 ontbreken
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Fixed, voor jou/julliequote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
Missed ya.
Could do without the owl, though.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
De Duitse inzending voor het ESF.
Sieneke kan d'r hebben. Makkie!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dan!
Want die mag eigenlijk niet in je top 5 ontbreken
McSteamy!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de uil.
Zo ben ik dan ook wel weer
Ja dat dat nummer nog niet ergens is gelekt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Spanje, nu zie ik het weer, nah. Nee.
Ik heb m'n hoop op Frankrijk gezet, nu nog wachten wat het is
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dat nummer nog niet ergens is gelekt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
Misschien bestaat het gewoon nog niet?
Zitten ze nu met hun tong uit hun mond gefrustreerd op een piano te rammen?
Ah, gelukkig iemand met smaak in SC. Van de rest hoef je dat niet te verwachten, stelletje Greenpeace geitenwollensokken staphorster trienen en homo's.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, gelukkig iemand met smaak in SC. Van de rest hoef je dat niet te verwachten, stelletje Greenpeace geitenwollensokken staphorster trienen en homo's.
Niets persoonlijks hoor
Zal ik een poging wagen of zal ik je maar gewoon laten genieten van je zaterdagmiddag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Zo, nu een pak Corona's en The Hurt Locker.
Wie maakt mijn middag nu nog stuk?
Goeie keuze. Zowel drank als filmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Dirkh het volgende:
Zo, nu een pak Corona's en The Hurt Locker.
Wie maakt mijn middag nu nog stuk?
Nou, volgens mij komt er ook iemand uit Overijsselquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar lieve Dirk, jij woont toch echt het meest dichtbij Staphorst hier.
Doe eens een poging.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik een poging wagen of zal ik je maar gewoon laten genieten van je zaterdagmiddag?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, volgens mij komt er ook iemand uit Overijssel
Niet doen hoor, da's een rotfilm!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog een film kijken, in die rij van films die jij gaf laatst, LL, stond 500 days of Summer op, dat was toch wel een serieuze tip toch?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doen hoor, da's een rotfilm!
Maar kijk hem toch maar...![]()
Nee, rotfilm qua 'De Grote Show der Herkenning'.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo "rot" als Closer qua sfeer, bedoel je dat?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog een film kijken, in die rij van films die jij gaf laatst, LL, stond 500 days of Summer op, dat was toch wel een serieuze tip toch?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe me dan even het nummer van je buurvrouw.
Die met al die koters.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, rotfilm qua 'De Grote Show der Herkenning'.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En die Dirkh nu gaat kijken vond ik ook erg goed, en heeft tig Oscars binnengesleept. Maar ik denk dat die 500 days beter bij vrouwen in de smaak valt dan The Hurt Locker
Hm wacht, dan denk ik dat er nog betere keuzes zijn voor je.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo heel vaak van die hele typische vrouwenfilms, vandaar dat ik er nu wel een keertje zin in hebLuchtig
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm wacht, dan denk ik dat er nog betere keuzes zijn voor je.
Even denken
THE MOVIE?????quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SATC heb ik ook nog klaar staan geloof ik.
Nee, daarom zeg ik ook dat ze dan beter een andere kan kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar 500 days is toch niet zo'n typische vrouwenfilm
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
Pisces, je hebt Love Actually toch al wel eens gezien he?
Oh dat dacht ik na het zien van die cover en een héle korte beschrijvingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar 500 days is toch niet zo'n typische vrouwenfilm
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Heb je ooit wel eens een SaTC aflevering gezien dan Pisces?
En misschien voor Pisces ook niet al te herkenbaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dán zou je dus juist 500 days moeten kijken, die is niet zo standaard cliché en voorspelbaar
Ik ben wel vaker een sentimenteel wrak.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent in een sentimentele bui Greysie, how come?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En misschien voor Pisces ook niet al te herkenbaar.
Guilty as chargedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En misschien voor Pisces ook niet al te herkenbaar.
Daar moet je soort van gestoord voor zijn namelijk, om het herkenbaar te vinden.
Een beetje jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker een sentimenteel wrak.
Je kent me nou toch wel een beetje?
Goed plan, ook maar eens doen danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik nu maar eens ga douchen en aankleden
Greysie mist haar kereltje...denk ik....toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent in een sentimentele bui Greysie, how come?
Ik ben net klaaarrrrrrquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik nu maar eens ga douchen en aankleden
Die is net een paar uurtjes weg toch. En tis niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greysie mist haar kereltje...denk ik....toch?
Waar hangt die van jou nou weer uit?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is net een paar uurtjes weg toch. En tis niet de eerste keer.
Overigens is die van mij ook weg![]()
Trouwens...![]()
Zouden ze![]()
Zouden we
Madridquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar hangt die van jou nou weer uit?
Olaquote:
Neuh, het was een of andere workshop via de universiteit. Dus al wilde ik dan mocht ik vast niet, je moest namelijk bepaalde score hebben om mee te mogen ofzo. Dus ze zit daar nu weekje iets te doen op de uni van Madrid.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ola![]()
Gesjellig!
Mocht je niet mee?
Wel gaafquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, het was een of andere workshop via de universiteit. Dus al wilde ik dan mocht ik vast niet, je moest namelijk bepaalde score hebben om mee te mogen ofzo. Dus ze zit daar nu weekje iets te doen op de uni van Madrid.
Nou en?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar goed ik spreek toch geen Spaans enzo
Nou als je daar een weekje op de uni loopt is het wel handig. Was wel enigszins verplicht volgens mij dat ze naast dat vak waar ze voor gingen ze ook Spaans hadden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Of is dat verplicht? Spreekt "die van jou" wel goed Spaans dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, of door heer G, das dus nog even een twijfelgevalletje...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:50 schreef Dirkh het volgende:
Zo, die wordt dus keihard op zijn spaans genomen de komende uren, dagen en week.
Olé!
Geruststellende gedachte dan wel weer eigenlijk.
Jup, dat is het wel ja. Het zou allemaal niks voor mij zijn, en ik snap de helft niet. Maar tis leuk voor haarquote:
Dat is met pepers en daarna blussen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens ken ik op z'n russisch wel, grieks ook. Maar hoe 'op zn spaans' is?![]()
Niet iets om me druk over te maken iig
Heb ik net opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Compleet geLushed onder de douche vandaan en aangekleed.
Nu maar eens iets van een ontbijt zoeken
Zou dat heersen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik net op![]()
Nu stofzuigert ophalen, m'n grote vriend had een zeer printplaatje
Dat kwam omdat jij z'n slurf beet had en je flink aan het zuigen wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat heersen?
Zou de mijne dat ook hebben? Want die werd heul heet van de week en toen heb ik hem maar snel weer in de gang gegooid.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij z'n slurf beet had en je flink aan het zuigen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit niks voor het ESC? Mooie ballad...
Lyrics:Oh die ken ik al een tijdje ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack Black
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mijne deed gewoon ineens niets meer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
Ik hou het toch maar op een zeer printplaatje dan ook
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Waar zijn de Rotterdammerts![]()
Er is vast wel ergens plek, ShabuShabu, of Sushi Qube, en zo hebbie er nog een paar
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Best lastig met 5 katten en geen stofzuigert![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn weg en komen rond etenstijd terug. Ik moet koken![]()
(dat wordt nog wat
, ik ga daar altijd van stressen
).
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=457400&rq=+masala+spinaziequote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit niks voor het ESC? Mooie ballad...
Lyrics:Briljant... en dat geldt voor het hele albumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=457400&rq=+masala+spinazie
Maar dan met kalkoenfilet in plaats van varkenshaas. En met naanbrood.
Ziet er goed uit, dus maak je niet druk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=457400&rq=+masala+spinazie
Maar dan met kalkoenfilet in plaats van varkenshaas. En met naanbrood.
Ik ben benieuwd, heb het idee dat ik hem op klein scherm niet zo geweldig ga vinden, maar wie weet valt het meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:31 schreef Dirkh het volgende:
The Hurt Locker vond ik zeer matig, geen idee waarom hier 6 oscars voor zijn gegeven.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie dat de F&F viespeukerij ook in het ESF doordringt.
Oh die deed ik vroegah ook altijd, voor het stappenquote:
Gezellie samen aan de shake.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
We hadden vanavond wel een Rotterdammerrrts e.o. mietjemeetje kunnen houden!
Ik bedenk dat soort dingen altijd te laat
Nou ja, dan maar een minimeet met Ll bij de Mac ergens laat vanavond
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
We hadden vanavond wel een Rotterdammerrrts e.o. mietjemeetje kunnen houden!
Ik bedenk dat soort dingen altijd te laat
Hm, 38,3. Da's ook niet mijn normale temperatuur.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik geen koppijn meer had. Nog maar een paracetasnoepje naar binnen gooien.
Dan ga ik voor de Flurry!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellie samen aan de shake.![]()
Of de McFlurry.
Op de parkeerplaats, stelletje tienersquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
Dat dacht ik al.quote:
Weer niet genoeg appelsap gedronken zeker van de week?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, 38,3. Da's ook niet mijn normale temperatuur.
Wat is er met een parkeerplaats?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats, stelletje tieners
Grootse plannen vanaaf? Want dat klinkt een beetje koortsig. Op zich kan een gericht bombardement met paracetamol wel redding brengen. Voor een tijdje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, 38,3. Da's ook niet mijn normale temperatuur.
Ach Greys, zolang Ll eraan denkt het raampje open te doen is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er met een parkeerplaats?
En dat 'tieners' gedeelte, daar heb je gelijk in ja
Oh god....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach Greys, zolang Ll eraan denkt het raampje open te doen is er niks aan de hand.
Niks gepland, dus komt wel goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grootse plannen vanaaf? Want dat klinkt een beetje koortsig. Op zich kan een gericht bombardement met paracetamol wel redding brengen. Voor een tijdje.
Neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer niet genoeg appelsap gedronken zeker van de week?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er met een parkeerplaats?
En dat 'tieners' gedeelte, daar heb je gelijk in ja
Ja, dat klinkt wel een beetje fout he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat jullie misschien afspreken op de parkeerplaats
*duwt Ll in haar de ballenbak*quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel een beetje fout he?
Nou ik wil best naar Shabu oid, maar ik denk dat we dat echt kunnen vergeten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vooral dat deze (Mac)keuze voor de 'even een hapje eten' gaat
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik wil best naar Shabu oid, maar ik denk dat we dat echt kunnen vergeten.
Heb het al een paar keer eerder op zaterdag bedacht en dan was het echt altijd vol.
Ga je mee?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Heuj, maar als we laat bij de Mac afspreken kan ik alleen maar aan de cola eerder op de avond
*zet bier weg*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Heuj, maar als we laat bij de Mac afspreken kan ik alleen maar aan de cola eerder op de avond
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh wat zitten jullie allemaal te bespreken over ontmoetingen op parkeerplaatsen? Is dat niet meer iets voor mijn soort?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zou het nog wat uitmaken dat het een Mac parkeerplaats is en niet zo eentje in het donker langs de snelweg?
Nee, 2 dagen op een rij zou wel sneu zijn danquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zou het nog wat uitmaken dat het een Mac parkeerplaats is en niet zo eentje in het donker langs de snelweg?
Dus ik moet hem nog ophalen ook?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, 2 dagen op een rij zou wel sneu zijn dan
Welke Mac is dat precies?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Mac is hier anders behoorlijk donker op de parkeerplaats, je ziet met moeite wat je eet
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet hem nog ophalen ook?
En dat is niet sneu voor mij?
Wat ben jij ouderwets zeg! Hetero's hebben net zoveel recht als homo's om op parkeerplaatsen af te spreken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh wat zitten jullie allemaal te bespreken over ontmoetingen op parkeerplaatsen? Is dat niet meer iets voor mijn soort?
quote:
O noes!quote:
Haalt ie mij op ja?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij haalt jou toch op? Jij kan aan je blikjes, Bob haalt je op en rijdt je door de drive-in én brengt je thuis
Oh maar veel van die mannen zijn ook geen homo, die hebben gewoon een vrouw en kinderen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij ouderwets zeg! Hetero's hebben net zoveel recht als homo's om op parkeerplaatsen af te spreken.
Ik koop een flurry voor je.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet hem nog ophalen ook?
En dat is niet sneu voor mij?
Daar hadden we het nog over in de Helmond Mac.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Haalt ie mij op ja?
Dat had ik nog nergens gelezen heur
Maar idd geen gehoor van BoB.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik koop een flurry voor je.
EN EEN HAPPY MEAL
You tell 'm!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij ouderwets zeg! Hetero's hebben net zoveel recht als homo's om op parkeerplaatsen af te spreken.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeee
Een Happy Meal is slecht voor je. Lekker. Maar slecht.
quote:
Maar we zondigen toch al als we die Flurry's eten. Dus dan kan je net zo goed flink zondigenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeee
Een Happy Meal is slecht voor je. Lekker. Maar slecht.
Heb je geen chocolade en meel in huis? Dan heb je zo browniesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft de Mac ook niet Brownies en Appeltaart of iets, ik hijs me straks nog in kleding om langs de AH wat lekkers te gaan halen
Maar Happy Meals geven zo'n troep in de auto.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar we zondigen toch al als we die Flurry's eten. Dus dan kan je net zo goed flink zondigen
Ach, na dat kwakje van Gb vorige keer is m'n auto toch al verziektquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Happy Meals geven zo'n troep in de auto.
()
Volgende keer is ook goed!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb al shoarma liggen
en we krijgen een vriend vd Mr op visite dus volgende keer?
Wees blij dat dat kwakje ook niet tegen het raam ging.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, na dat kwakje van Gb vorige keer is m'n auto toch al verziekt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
Maar dat betekent wel dat ik alleen met Ll moet vanavond
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En een happymeal... dat is toch zo'n bijgerechtje?
Een vluggertje dus?quote:
Ja nou dat ja, maar maak dat die grijze maar eens wijs. Die wil niet 'zondigen'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En een happymeal... dat is toch zo'n bijgerechtje?
Ach, het gaat om de intentie.quote:
Ik vraag toch niet voor niets of jij en Ml-etje meegaan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch komt het niet geloofwaardig over Grijs.
GREYS EN LL HEBBEN EEN DATE!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet voor niets of jij en Ml-etje meegaan?
Maar érg is het ook niet idd hoor, alleen met Ll.
Al denk ik wel dat het door al die praatjes hier enigszins fout overkomt als we gaan vanavond
De Mac is te ver weg hier om het voer mee naar huis te nemen. Koude frietjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap nooit zo goed de lol van in de auto op het parkeerterrein eten bij McDonalds. En een happymeal... dat is toch zo'n bijgerechtje?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Al denk ik wel dat het door al die praatjes hier enigszins fout overkomt als we gaan vanavond
Maar Greys zit jij niet dichtbij Z'meer dan? Is daar geen Mac of is dat ook nog lang rijden?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De Mac is te ver weg hier om het voer mee naar huis te nemen. Koude frietjes
En meestal als Ll en ik (en GB) bij een Mac aankomen is het 'binnen' gedeelte al lang en breed gesloten en is alleen de McDrive nog open. Vandaar parkeerplaats
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De Mac is te ver weg hier om het voer mee naar huis te nemen. Koude frietjes
En meestal als Ll en ik (en GB) bij een Mac aankomen is het 'binnen' gedeelte al lang en breed gesloten en is alleen de McDrive nog open. Vandaar parkeerplaats
Tien minuten rijden ofzo. Vrij vlakbij idd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Greys zit jij niet dichtbij Z'meer dan? Is daar geen Mac of is dat ook nog lang rijden?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
Niks date, puur seks hoor
Ja, daarvoor zitten we dan altijd nog in de kroegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een reden dat jullie diep in de nacht altijd pas bij de Mac aankomen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien minuten rijden ofzo. Vrij vlakbij idd.
Maar dan is het toch ook al koud als je weer thuis bent?
Niks leuker dan een avondje stappen en dan ff langs de macquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zitten we dan altijd nog in de kroeg
Precies, livin' on the edge enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zitten we dan altijd nog in de kroeg
Nou erhm....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee toch?Mjwah als die patat er al lang licht,
ligt maar als het net gebakken is is het nog warm als je thuiskomt
![]()
Of je moet het echt méga heet willen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niks leuker dan een avondje stappen en dan ff langs de mac
Heb jij een abonnement of zo?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Bedoel je trouwens die mac in Dordt bij de A16 Pisces?
Daar ben ik dus vannacht nog met mn Clio vol dronken mongolen (en ikzelf; nuchter) geweest
Jawel!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niks leuker dan een avondje stappen en dan ff langs de mac
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Bedoel je trouwens die mac in Dordt bij de A16 Pisces?
Daar ben ik dus vannacht nog met mn Clio vol dronken mongolen (en ikzelf; nuchter) geweest
Jup, naast Mercurequote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die is vlakbij / naast dat hotel toch?
Arme jij
quote:
Precies, het staat niet voor niks naast de Mac natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Oh, we kunnen dan ook in dat hotel ons eten opeten anders?
(Tombola, schrijf je mee?)
Zou hij dat voor mij ook doen ja, denk je?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vraag je of Dirk langskomt, die bakt de burgers voor je op
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Hou op, Bekkie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, het staat niet voor niks naast de Mac natuurlijk.
MAAR DAN WIL IK DUS WEL EEN HAPPY ENDING MEAL
Dat is wel een geniaal idee ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, srsly er komt toch wel ooit een ESF-meet he?
Je kan ook sámen naar de Mac, hij wilt toch graag dat nachtje hotel erbij doen? Das een mooie combi.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou hij dat voor mij ook doen ja, denk je?
Definately!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel!
Een avondje stappen MET AARDBEIENCOCKTAILS en dan ff langs de Mac!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak geen beste beurt als Heer G hier meeleest vanavond geloof ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan ook sámen naar de Mac, hij wilt toch graag dat nachtje hotel erbij doen? Das een mooie combi.
Dineren bij de Mac en daarna meteen door
Zo'n bruine kroeg die niet veel mensen trekt vast welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Definately!
Effe denken waar we dat het beste kunnen laten plaatsvinden.
In een kroeg zou het leukste zijn, maar dan moeten ze voor ons wel ESF nummers draaien en zie dat maar eens voor elkaar te krijgen in een kroeg
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Definately!
Effe denken waar we dat het beste kunnen laten plaatsvinden.
In een kroeg zou het leukste zijn, maar dan moeten ze voor ons wel ESF nummers draaien en zie dat maar eens voor elkaar te krijgen in een kroeg
Die zijn op zaterdag ook nog vaak wel druk hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo'n bruine kroeg die niet veel mensen trekt vast wel
Dat dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn op zaterdag ook nog vaak wel druk hoor!
Ik ken alleen maar drukke kroegen op zaterdag tenminste
Ze hebben er ook Flurries.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze ESF-only draaien heb ik al wat die avond
Vanavond 22:00u McDonalds de Kuipquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
Dames en Erik, het buikje is weer rond.
(Als er een meet komt, word er dan rondgepmed?
Tot zo! Zandbak??quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
ff Whoopie wandelen en een zandbak besprekentot zo!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Nou dan moet ik er nog even over nadenkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat vonden ze wat teveel gedoe in een kroeg.
Ik denk alleen niet dat we vanavond bij de Mac een geschikte foto kunnen maken voor op het boekjequote:
Heb ik dat gezegdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt niet grappig, want je zei laatst dat je noooooooit zou meeten.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Nou ja, het zou kunnen maar ik ben best een meeter hoor
. Ik vind het alleen altijd vantevoren doodeng
.
foto hoeft niet he... maar inspiratie voor het verhaal is altijd fijn...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat we vanavond bij de Mac een geschikte foto kunnen maken voor op het boekje
Ik ben er net!quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik dat dan in mijn min-of-meer gepikeerde woedeaanval uitgekraamd? Dat was gewoon een zwak moment van mijzelf!
quote:
Ja dat zou zomaar kunnen. Omdat ie ons niet kende ofzo. (Terwijl ik toch echt mijn ziel en zaligheid hier neerfluf).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Volgens mij had Zwabber dat gezegd, niet Erik? Van dat meeten?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Volgens mij had Zwabber dat gezegd, niet Erik? Van dat meeten?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
(Terwijl ik toch echt mijn ziel en zaligheid hier neerfluf).
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Zovoor het eerst meegemaakt dat iemand me gewoon buiten liet staan..
Nee hoor, Erik heeft het ook ooit geroepenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie, ik ben gek geworden![]()
Sorry Erik
Moest v onze buurman (met paard) bij andere buren verderop gaan vragen of ik de paardenbak mocht gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |