Dit is een fantopic, opkankeren naar Klaagbaak als je zo nodig moet zeiken. Verziek dit topic niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef forzaudinese het volgende:
Lady gaga doet er alles aan om aandacht te krijgen!! Zielig gewoon!!!! Deze clip bewijst dat want het heeft voor een groot gedeelte niks met het liedje te maken.
Wat is smeerkees?quote:
Bel de Telegraaf!!!!! Dat dit kan in Nederland!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef forzaudinese het volgende:
Lady gaga doet er alles aan om aandacht te krijgen!! Zielig gewoon!!!! Deze clip bewijst dat want het heeft voor een groot gedeelte niks met het liedje te maken.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:31 schreef forzaudinese het volgende:
Zou ik kunnen doen ja ,Telegraaf is op sensatie uit en Lady gaga is dat ook dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Bel de Telegraaf!!!!! Dat dit kan in Nederland!!!!
Deze vertoning van GaGa hoort gewoon bij GaGa, net zoals haar muziek. Zonder dit zou GaGa GaGa niet zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen ja ,Telegraaf is op sensatie uit en Lady gaga is dat ook dusIeder geval jammer dat muziek maken op een 2e plaats komt bij haar blijkbaar.
Je standpunt is duidelijk, punt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef forzaudinese het volgende:
Zou ik kunnen doen ja ,Telegraaf is op sensatie uit en Lady gaga is dat ook dusIeder geval jammer dat muziek maken op een 2e plaats komt bij haar blijkbaar.
En in Videophone?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:57 schreef onearmedman het volgende:
Ik vind lady gaga en beyonce geen goeie combinatie, beyonce verpest het nummer imo.
Je bent een vies meisje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is smeerkees?
OT: Ze heeft al best veel talen gehad, heh. Nu weer 1, 2 en 3 in het Duits.
Zou ze ooit Nederlands gaan gebruiken? < 3
Waarom? Het is toch gewoon een vriendin, je hebt toch niks met je bf?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:38 schreef Rechterbal het volgende:
Ik ga met mijn beste vriendin naar Gaga.
Dat belemmert het hitten op andere (likeminded?) meisjes nogal.
Ik laat me kapper oordelen. Ik vertrouw haar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
.. I know.![]()
Heb je een duidelijkere foto van je eigen hoofd? Dan kan ik oordelen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik laat me kapper oordelen. Ik vertrouw haar.
Ze zuigt me aandacht weg en praat veel. Beste meid ever, maar soms wel storendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch gewoon een vriendin, je hebt toch niks met je bf?
Ik neem nog liever een tepelpiercing.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Laat er aan de ene kant FAME in scheren en aan de andere kant LOVE.
je lijkt op gaga (een beetje)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha, net even snel gemaakt.
Ik verveelde me.![]()
Ein(s), zwei, drei - wat GaGa in de clip doet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:53 schreef Rechterbal het volgende:
Mijn glitterjasje.
[ afbeelding ]
Wel een carnavals pic, maar whatever!
En dat is borsthaar![]()
iemand anders dacht dat het iets anders was.![]()
Dat vind ik een compliment! Maar.. ik zie geen gelijkenis.quote:
Heh, kut.quote:
Wat een tof jasje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:53 schreef Rechterbal het volgende:
Mijn glitterjasje.
[ afbeelding ]
Wel een carnavals pic, maar whatever!
En dat is borsthaar![]()
iemand anders dacht dat het iets anders was.![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat vind ik een compliment! Maar.. ik zie geen gelijkenis.![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:30 schreef Anonymousz het volgende:
ik luister al de hele dag eh eh eh eh eh eh eh eh telephone
jeej ik ben niet enigequote:
Ga je nu ook random mensen vergiftigen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha, net even snel gemaakt.
Ik verveelde me.![]()
Ein(s), zwei, drei - wat GaGa in de clip doet.
[ afbeelding ]
Wil jij de eerste zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 07:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ga je nu ook random mensen vergiftigen?
Slechts als het schaars gekleed dansen (door jou, als de moordenaar) vooraf gaat aan de dood ipv erop te volgen.quote:
Well.. you've got yourself a deal.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Slechts als het schaars gekleed dansen (door jou, als de moordenaar) vooraf gaat aan de dood ipv erop te volgen.
Jum.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:10 schreef Prego het volgende:
oooh ik en zo blij met m'n nieuwe webicoon![]()
merci beaucoup Maartel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |