Ja, wederom helemaal goed!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:19 schreef redunzl het volgende:
Frederiksborg Slot, City of Hillerød, Hovedstaden, Danmark
Verdorie dat ging weer ff helemaal langszij... Next dan maar....Of stond ie al?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:32 schreef redunzl het volgende:
dacht even dat het kronborg castle was, de torens lijken erg veel op elkaar
zal zo een nieuwe zoeken
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef bork het volgende:
Kongsgårdbakken, Stavanger, Rogaland, Norge
Ik hou het op Frankrijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:06 schreef bork het volgende:
Puntjes komen wel, nog eentje voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
Nee, het is niet in Frankrijk. Het gehele plaatje is erg duidelijk met te beschrijven wat het eigenlijk is.quote:
Ik zie niets .... Geen Pyreneeenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een kleine aanwjzing in de verte. Er zijn er niet veel van
(en die rots op de voorgrond is niet relevant)
Dat zul het toch moeten zeggen wat ik zie echt niks.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Idd geen Pyreneen. Noordelijker. Er in de foto maar 1 afwijkend detail te zien....
Dus ergens in Great Britain?quote:Op maandag 22 maart 2010 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is de rookpluim rechtsachter
Nog een tip,het is niet extreem ver van de vorige opgave
Erg knap ja, ik zie het eigenlijk nog steeds niet goed, had het echt nooit gevonden.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef chufi het volgende:
Knap hoorEn ik zat een lijstje van stoomtreinen af te werken ....
lijkt er niet op volgesns mij....quote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef piotr_h het volgende:
Daar ben ik weer.
We zien het station van Limoges. Met een beetje fantasie is het van de pilaar af te lezen.
ha die piotr, welkom terug, er staat idd limoges op de pilaar maar het gaat om een andere plaatsquote:Op maandag 22 maart 2010 22:43 schreef piotr_h het volgende:
Daar ben ik weer.
We zien het station van Limoges. Met een beetje fantasie is het van de pilaar af te lezen.
en dat is juist!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef bork het volgende:
Place du Général de Gaulle / Place du Général Leclerc, Tours, Indre-et-Loire, France
Je denkt goed maar het is niet in Scandinavië. (Is met een C trouwens).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:24 schreef chufi het volgende:
Skandinavië is het enige dat ik kan bedenken ...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef redunzl het volgende:
Broad St, Kirkwall, Scotland, United Kingdom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |