quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik voelde mijn aderen bijkans dichtklonterenquote:
Oh god spareribs waarvan het vlees eraf valt als je er naar kijktquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg spontaan trek in zelfgemaakte spareribs van de BBQ
Dekken en ladingen zijn mijn middelnamequote:
Oh, dat zijn zequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh god spareribs waarvan het vlees eraf valt als je er naar kijkt
alleen biefstuk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust geen kipvleugeltjes en spareribs...
En droge worst?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust geen kipvleugeltjes en spareribs...
U wordt oke bevonden!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't Was een stomme kloonEn wij jij heul liev doen enzo
Heb je niks meer in huis? Arme jij!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
U wordt oke bevonden!![]()
[ afbeelding ]
Chips enzoquote:
Jaaa van hartequote:
Yes, die bedoel ik, hmmmmmmmmmmmmmm!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jippie..
deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Wat heeft het tijdstip nu weer met eten bereiden te maken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zin in ham met asperges... en volgens mij hebben we die ook nog wel in huis, maar ik vind het te laat om nog te maken.
Af en toe is het wel lekker, elke avond/weekend is iets minder handigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Chips enzoGeen droge worst, geen kippenvleugeltjes en zeker geen spareribs
Misschien is dat maar beter ook trouwens
Nou, omdat laat eten slecht voor me is... en ik zo naar bed ga.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft het tijdstip nu weer met eten bereiden te maken?
moet jij niet onderhand pizzaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft het tijdstip nu weer met eten bereiden te maken?
Soms heb ik dagen dat ik achterlijk veel zin in Mc eten heb, terwijl dat eigenlijk gewoon vies isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Af en toe is het wel lekker, elke avond/weekend is iets minder handig
Ik heb geen nachtdienst. Ik ben net thuis van de avonddienst. Maar ik heb afgelopen avond wel lekker Kapsalon en een broodje Köfte laten brengen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet jij niet onderhand pizzagaan bestellen?
Mac is soms best wel lekker hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms heb ik dagen dat ik achterlijk veel zin in Mc eten heb, terwijl dat eigenlijk gewoon vies is
Hai C4, aangenaamquote:
KFC is ook grappig, ben je vrijwel altijd de enige blanke die kip zit te bikkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mac is soms best wel lekker hoorAl kan het niet tippen aan BK. Maar daar hebben we het hier wel eerder over gehad.
Truste LBquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik heb mn wijntje op en ga lekker naar bed
Fijn weekend alvast en bis später
Ben geen fan van KFC, gewoon niet lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
KFC is ook grappig, ben je vrijwel altijd de enige blanke die kip zit te bikken
Hebben wij hier niet... geen idee dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
KFC is ook grappig, ben je vrijwel altijd de enige blanke die kip zit te bikken
M'n geestelijke leeftijd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh lekker, aardbeientaart
Ik tel 33 kaarsjes
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt de stoelen nog niet klaar staan in een kringetje
Ik niet, wel ben ik tegem amandelschaafsel en abrikozenjam op/in de appeltaartquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens...ik ben 100% tegen rozijnen in appeltaart.
In Enschede niet, maar in Hengelo welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben wij hier niet... geen idee dus.slaap lekker voor alle slapers to be. Ik ga ook zo!!
Groot gelijk en dankje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, wel ben ik tegem amandelschaafsel en abrikozenjam op/in de appeltaart
Dat heb ik gelukkig nog nooit gezien/gehadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, wel ben ik tegem amandelschaafsel en abrikozenjam op/in de appeltaart
Op sommige pakken appeltaartmix (quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gezien/gehad
Dat kan ik dan wel weer waarderenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind abrikozenvlaai ook niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |