quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Anarith het volgende:
ik ben net ff bezig geweest die opa en oma, hoewel die het toch niet wordt
[ afbeelding ]
Daar VRAAGT die foto idd om he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Anarith het volgende:
ik ben net ff bezig geweest die opa en oma, hoewel die het toch niet wordt
[ afbeelding ]
Diner bij gedimd licht dan maar , want ik wil wel kunnen zien wat ik eet haha. * steekt toch nog wat kaarsjes aan , en de openhaard * lekker clichequote:
Is gezond voor jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef Lysdexie het volgende:
Zullen we de keuze beslissen qua photoshopplaatje. Ik word zat van het F5'en
had jij ook nog niet gegeten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Diner bij gedimd licht dan maar , want ik wil wel kunnen zien wat ik eet haha. * steekt toch nog wat kaarsjes aan , en de openhaard * lekker cliche
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee maar schat , iemand moet voor jou zorgen als jij het niet doet toch ?
Nightnightquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Zo, en nu ga ik Klaas Vaak bij z'n strot grijpen en z'n zak zand in m'n smoel leegkiepen!
Trusten folks!
eet smakelijk, doe ook wat in je ogen, dan slaap je tenminste ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Zo, en nu ga ik Klaas Vaak bij z'n strot grijpen en z'n zak zand in m'n smoel leegkiepen!
Trusten folks!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
Laterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
dat hoort in je ogenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
Poll: Polls zijn stom, en ik zou hier nooit aan meewerken.quote:
lekker on topicquote:
Sjezus wat geniaal!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De eekhoorn!![]()
(Gewoon ff een opzetje!)
changedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef HaJee het volgende:
Hallo allemaal, ik ben terug van een feestje van m'n werk. Wel een beetje vroeg maar kon meerijden met iemand.
Ik zie dat jullie goed je best hebben gedaan op de blokhut en een goede winnaar hebben gekozen. Ik moet nog even kijken welk plaatje jullie nu mee bezig zijn, doe ik misschien ook weer mee.
Ik zag trouwens ondanks mijn lichtelijk benevelde brein een verkeerde winnaar in de OP staan. De battle met het kind op het hek heb ik gewonnen maar niet met de shop die er nu staat (hoewel die ook goed was). Nou ja, mij een zorg. Laat ik maar gaan slapen.
Dat er nog maar vele battles mogen volgen. En dat ik er nog maar veel mag winnen![]()
Slaap lekker !
Onbeperkt drinken, lekkere hapjes, een blackjacktafel en FC Twente live zien winnen. Ja, een leuk feestje.quote:
Neem er nog 1 HJ.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Onbeperkt drinken, lekkere hapjes, een blackjacktafel en FC Twente live zien winnen. Ja, een leuk feestje.
Jammer dat m'n collegae er ook waren.![]()
![]()
Geintje
![]()
![]()
Was gezellig !
die met de oma en opa geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:55 schreef HaJee het volgende:
Is er nou eigemlijk al een nieuwe opdracht ? Ja, niet dat ik er nou mee bezig ga. Valt me al mee dat ik nog redelijk kan typen.
Opa en Oma had meeste bekijk inderdaad, maar van mij mag je ook die eekhoorn kiezenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:55 schreef HaJee het volgende:
Is er nou eigemlijk al een nieuwe opdracht ? Ja, niet dat ik er nou mee bezig ga. Valt me al mee dat ik nog redelijk kan typen.
Oh Dottey lieve meid,quote:
Hangt der een beetje vanaf wat je kwijt wilt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh Dottey lieve meid,
al mijn creativiteit,
wil ik bij jou kwijt,
heb je even tijd ?
![]()
quote:Ook al een deadlin en inleveradres bekend ?
Liefde, gewoon liefde die ik aan anderen nog niet kwijt kon. Jij mag het allemaal hebben omdat je al mij vragen zo lief beantwoordt,quote:Hangt der een beetje vanaf wat je kwijt wilt
Liefde is altijd goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Liefde, gewoon liefde die ik aan anderen nog niet kwijt kon. Jij mag het allemaal hebben omdat je al mij vragen zo lief beantwoordt,
is de liefde dan ook gelijk weer stuk?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
En nu moet ik ècht naar bed. Dan ben ik morgen weer de gewone HaJee.
Weltrustenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
En nu moet ik ècht naar bed. Dan ben ik morgen weer de gewone HaJee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |