ja natuurlijk..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt de OP veranderd op bepaalde punten
Noem jezelf niet zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:03 schreef ToT het volgende:
Neuh maar Lysdexie is overduidelijk de winnaar hier!
Piccie 1 is van Kw4kje
2 Lindgren.
3 Één of andere wazige oetlul
4 Dottey
5 Teh Winner!
Heb je misschien een glaasje water dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Noem jezelf niet zoik moest wel lachen
jij bent altijd zo droog
Ik vind het wel verfrissend hoor schatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja natuurlijk..
de battlebanner is nog niet beslist..
en ik pak steeds een andere.. nu die van lexie..
En natuurlijk de plaatjes van de vorige winnaars
Dank u!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend hoor schat
Beerenburg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hier staan nog 5 flesjes Jupiler en een half litertje Beerenburggeen whiskey, sorry!
Wat ben je lief voor iedereenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja natuurlijk..
de battlebanner is nog niet beslist..
en ik pak steeds een andere.. nu die van lexie..
slijmbalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend hoor schat
Och gut, jouw banner staat niet in de OPquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor iedereen![]()
[..]
slijmbal
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Och gut, jouw banner staat niet in de OPzet maar snel terug Dottey voordat Maringo depressief wordt!
en beleefdheid kan niet tijdens een verloving?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Och gut, jouw banner staat niet in de OPzet maar snel terug Dottey voordat Maringo depressief wordt!
Spieker Jozef natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee ik heb moeders vandaag geholpen met verhuizen, maar ik voel me gevleid!
Is er trouwens iemand die nummer 3 snapt / kent?
Wacht nog steeds op meer inzendingenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 inkoppertjes in gedachten. Eentje is wel te doen, de ander die leuker is, is mij helaas te moeilijk.
Dat is al much betterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
en beleefdheid kan niet tijdens een verloving?![]()
Thanks lief!(beterz?)
vertel eens..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 inkoppertjes in gedachten. Eentje is wel te doen, de ander die leuker is, is mij helaas te moeilijk.
Vrees niet vader !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of ik vandaag nog aan deze nieuwe ga beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |