Nee was zelfs de kerk buiten gesloten geen goed plan.quote:Whoehahahaaaa................![]()
Je had hem gewoon om moeten turnen als het een beetje een lekker ding was.
Dat weet ik bijna wel zeker!quote:
Dat staat je netjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna wel zeker!![]()
![]()
*gaat afwassen en m'n kookplaat cleanen want ik heb enorm lopen knoeien vandaag
Oh ja, koffie zetten. Goed plan.quote:
Ja ik had al zo'n karretje met vlagje in mijn hielenquote:
Jou hersenen werken in rare kronkels Piet, echt rennen en koffie ik zie het nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, koffie zetten. Goed plan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n karretje met vlagje in mijn hielen![]()
Ik vind hem echt ruk. Als burgermeester al hier en nu dit ?? Nou ja tis toch niet mijn partijquote:
quote:
Waarom vind je hem dan ruk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ruk. Als burgermeester al hier en nu dit ?? Nou ja tis toch niet mijn partij
Ah even aanzetten.quote:
Ja, dat je kop leeg is kan wel zijn, maar koffie stond er welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Mijn kop is leeg dus ik zie het niet
Dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou hersenen werken in rare kronkels Piet, echt rennen en koffie ik zie het niet
O leuk, heeft hij nu lang bond haar en een coole zonnebril, en stoere jeans enzulksquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O leuk, heeft hij nu lang bond haar en een coole zonnebril, en stoere jeans enzulks
quote:
Veelste soft. En besluiten nemen die niet verantwoordelijk zijn. Noord/Zuid. Dat heeft nog zeker jaren een staartje. Beetje een draaier en afschuiver in mijn ogen. Ben wel benieuwd wie de opvolger gaat wordenquote:
Ja tijd voor de 2equote:
Voorlopig Asscherquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Veelste soft. En besluiten nemen die niet verantwoordelijk zijn. Noord/Zuid. Dat heeft nog zeker jaren een staartje. Beetje een draaier en afschuiver in mijn ogen. Ben wel benieuwd wie de opvolger gaat worden
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt hier af en toe zo ontzettend moe van al die domheid
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind hem tien keer beter en honderd keer meer mens dan JPB eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Veelste soft. En besluiten nemen die niet verantwoordelijk zijn. Noord/Zuid. Dat heeft nog zeker jaren een staartje. Beetje een draaier en afschuiver in mijn ogen. Ben wel benieuwd wie de opvolger gaat worden
Man ik ben zo slim zat net een spaanse film te kijken. En had halverwegen inééns(na tien minuten) in de gaten dat de ondertiteling weg was.. DUHquote:
Je vergeet de positieve PIquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan je nagaan..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind hem tien keer beter en honderd keer meer mens dan JPB eigenlijk.
En je snapte hem ook, dat is knap dan jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Man ik ben zo slim zat net een spaanse film te kijken. En had halverwegen inééns(na tien minuten) in de gaten dat de ondertiteling weg was.. DUH
ik was weer effe vedwaald op youtoepquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zijn Coos en Fann nu gebleven, alvast naar het Vondelpark ;?
Nee ik zat denk ik in gedachten elders.. Merkte het later pasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En je snapte hem ook, dat is knap dan ja
Mijn bril beslaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was weer effe vedwaald op youtoep![]()
leuk liedje voor Muis
NIET OP ZONDAG
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik zat denk ik in gedachten elders.. Merkte het later pas![]()
GIJ HAD OOK ZO'N BRIL!quote:
Dans nu de sjekkiejakkiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef FANN het volgende:
Eeerlijk is eerlijk klinkt de Griekse versie toch beter![]()
al ziet ze er wel uit als een snol dat dan weer wel![]()
Ja, maar weet niet of dat telt hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Maar ik ben toch wel lief ondanks dat ik zoiets zeg?
je vroeg er zelluf om h'equote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dans nu de sjekkiejakkie [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze klinkt ook als een verlopen snolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef FANN het volgende:
Eeerlijk is eerlijk klinkt de Griekse versie toch beter![]()
al ziet ze er wel uit als een snol dat dan weer wel![]()
Sirtaki is toch om te etenquote:
Die komen morgen bijeenquote:
Laat het dansje maar zittenquote:
IK DENK DAT JULLIE souvlaki bedoelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sirtaki is toch ook om te drinken of om te eten? Eén van de beiden dacht ik
Maar waar zitten ze eik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij hoor je d'r vandaag niet over D!
zuchtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toch de tekst van een souffleur
Dan moet je gewoon, ala Kramer, richting de finish gaan en achteraf kijken of je geen scheve schaats gereden hebtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij hoor je d'r vandaag niet over D!
No problemo .. Ik vind Grieks eten super lekker. En die van jou mot geen vleesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
we gaan een keer grieks eten en dan mag jij bestellen
Ik heb geen coachquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon, ala Kramer, richting de finish gaan en achteraf kijken of je geen scheve schaats gereden hebt
Ik wel, heb er ook geen ruk aanquote:
Wat een dommigheid hier zegquote:
Nope nikkesquote:
Doe maar drie zonesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we de buschauffeur
Zo klinkt hij ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef FANN het volgende:
wat een timing![]()
deze komt net binnen van papadopoulos
dus ik weet bij god niet wat die vent zingt
And something diffferent!Ahahahahahah....
puntje puntje puntje must translate this one...
![]()
het ziet er wel eng uit !
Bus, mijn auto past 30 x in een busquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we de buschauffeur
Legitimering D, daar gaat het omquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je een coach nodig om een scheve schaats te rijden?
Chip's nu he !!! Ik ga iig met de tijd mee.quote:
Ik sta open. Maar ja bud (dikke)jet is oppie enzo. Eerst een worst voor je neus hangenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet er ook wel voor open staan hè![]()
Is het een fokkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jezus wat een gedrocht net op tv (nieuws), iemand die gezien?
Ciska Dresselhuys... iets mis gegaan in de baarmoeder of tijdens de geboorte, lijkt mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee je moet het ook van te voren zeggen of tijdens niet net ernaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ken je die feministe niet Piet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welk nieuws ???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
O ja die ja, nou ja wat jij zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ciska Dresselhuys... iets mis gegaan in de baarmoeder of tijdens de geboorte, lijkt me
Gewoon niet. En zeggen waar en wat je het heb gezienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet allemaal tegelijk, op wie moet ik nu reageren.
Ik heb altijd willen weten hoe dat gezicht nou zo raar komt, maar volgens mij heeft ze dat nooit verteld en ze lijkt er ook helemaal niet onder te lijden.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:17 schreef Soury het volgende:
Gewoon niet. En zeggen waar en wat je het heb gezien
Tadaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb altijd willen weten hoe dat gezicht nou zo raar komt, maar volgens mij heeft ze dat nooit verteld en ze lijkt er ook helemaal niet onder te lijden.
Soury: NOS Journaal op Ned1.
Whahahaha, zullen we der mailenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb altijd willen weten hoe dat gezicht nou zo raar komt, maar volgens mij heeft ze dat nooit verteld en ze lijkt er ook helemaal niet onder te lijden.
Nee, dat zijn de modjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Fokkers zijn toch allemaal fotomodellen, met een IQ van 125+?
JAHquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij tramlijn 11 gekopt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
mja ....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:20 schreef Coos het volgende:
Dat is toch ook wat hè dat meisje van 12 wat verdwenen is in Dordt.![]()
Zal je dochter maar zijn.
Ook al nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja vreselijk en dat ze zo laat Amber Alert hebben gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:20 schreef Coos het volgende:
Dat is toch ook wat hè dat meisje van 12 wat verdwenen is in Dordt.![]()
Zal je dochter maar zijn.
Open een ONZtopic, daar weten ze 't vastquote:
Hahaha.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, iemand met eenIQ van 125+ haalt het vast niet in zijn/haar hoofd om mod te worden
EQ is dan weer wat minderquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, iemand met een IQ van 125+ haalt het vast niet in zijn/haar hoofd om mod te worden
Betraptquote:
Niks bijzonders, dat wordt een DVD'tje.quote:
Is het een glazen tafel?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh de tafel van P&W is wel de moeite waard Coos.
Bij voorbaat al nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:28 schreef D. het volgende:
Ik ga ff kijken of er nog wat te lachen valt bij de X factor
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, iemand met een IQ van 125+ haalt het vast niet in zijn/haar hoofd om mod te worden
Om 23.05 van Kooten en de Bie op Ned.2quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, dat wordt een DVD'tje.
Aardige mensen.quote:
Neuh klopt, het is ook een beetje een uitgeknepen conceptquote:
* Gaat kijken op sire.nlquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aardige mensen.
Hoe gaan we ermee om?
Kijk op sire.nl
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Om 23.05 van Kooten en de Bie op Ned.2
De tegenpartij voor jou en voor mij.....
Samen voor ons eige laat de rest de rambam krèguh....
Ja die ga ik ook kijken naar de herhaling dan want kan niet meer opnemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh de tafel van P&W is wel de moeite waard Coos.
Zodra het te serieus wordt haak ik afquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh klopt, het is ook een beetje een uitgeknepen concept
Ik had niet anders verwacht van jequote:
quote:
En die links is dat L&B Teunia?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gedaan Pietje, en wat nu?
[ afbeelding ]
Nu heb je geleerd hoe je met aardige mensen om moet gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gedaan Pietje, en wat nu?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:36 schreef Coos het volgende:
Nu de kosten van mijn APK zo zijn meegevallen ga ik denk een HD recorder kopen.
Weet iemand waar ik op moet letten qua mogelijkheden?
Of bestaat er een beter alternatief?
Geef eens een technisch antwoord.quote:
Opbeurende info hierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een Sony, die was na 13 maanden stuk.
Ik heb een Sony, die is na 3 jaar nog niet aangeslotenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een Sony, die was na 13 maanden stuk.
Als het een RDR-HX925 is, is het ook nauwelijks de moeite van het aansluiten waard.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een Sony, die is na 3 jaar nog niet aangesloten
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een Sony, die is na 3 jaar nog niet aangesloten
Ken het typenummer zo niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het een RDR-HX925 is, is het ook nauwelijks de moeite van het aansluiten waard.
Ik heb hier NAD, goed spul en ik kom denk ik nooit meer aan iets nieuws toe met die meuk, 't blijft maar doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen de dvd-speler het nog. Ik heb nog nooit zo'n dure dvd-speler gehad
Zonde. Terug naar de videotape maar weer danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen de dvd-speler het nog. Ik heb nog nooit zo'n dure dvd-speler gehad
En, hoe was 'tquote:
Cassettebandje was terug aan het komen was bij Editie NLquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonde. Terug naar de videotape maar weer dan
Wil je wel geloven dat tieners daar ooit eens heeeeel blij mee waren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Cassettebandje was terug aan het komen was bij Editie NL
Dit ga je lang leuk vinden he.quote:
Ik heb een NAD-versterker, staat 24 uur per dag aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hier NAD, goed spul en ik kom denk ik nooit meer aan iets nieuws toe met die meuk, 't blijft maar doen
Wilde toen voor één keer in mijn leven alles echt state of the art. Had ik niet moeten doen, want het is nu verouderd en het blijft maar gewoon gaan. En het was te duur om weg te mikken. Stom dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een NAD-versterker, staat 24 uur per dag aan.
Die mail die ik je drie dagen geleden gestuurd heb?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat mail te beantwoorden achter m'n pc
Ow ja, vast ook. Welke was dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die mail die ik je drie dagen geleden gestuurd heb?
Welnee....dat komt wel weer goed....ik weet hoe het komtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
misschien kun je 'm nog ruilen.
Heb je het bonnetje nog?
Gut, durfde je 't me niet persoonlijk te vertellen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die mail die ik je drie dagen geleden gestuurd heb?
Ik had jouw email adres nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gut, durfde je 't me niet persoonlijk te vertellen.
Dat mag hier, Pietje zegt het ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
eik ben ik gewoon best chagerijnig...maar gelukkig kan ik hier een halsemaatje/bosje doen
Maar ik heb gewoon een emailadres in m'n profiel staanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had jouw email adres niet
En kon dus niet vertellen dat je die rechten weer goed moest zetten
Ja, maar ik kon je niet vinden, kon niet meer in de topicsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon een emailadres in m'n profiel staan.
Tja, state of the art. Ik hou wel een beetje van een "gekleurd' geluid, Class-A versterkers vind ik te klinisch klinken, NAD klinkt wat warmer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilde toen voor één keer in mijn leven alles echt state of the art. Had ik niet moeten doen, want het is nu verouderd en het blijft maar gewoon gaan. En het was te duur om weg te mikken. Stom dus
Maar NAD klinkt toch juist zoals het instrument is? Althans, dat is mij altijd verteldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, state of the art. Ik hou wel een beetje van een "gekleurd' geluid, Class-A versterkers vind ik te klinisch klinken, NAD klinkt wat warmer.
Helaas is mijn woonkamer een akoestische ramp.
Jack Daniel's, ook proostquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hertog Jan, ik zeg proost op 't weekend
.
Ik zeg Grolschquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hertog Jan, ik zeg proost op 't weekend
.
Lays? Aquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Laysa het volgende:
Nee....jullie hebben het fout...tis chps...lays...uiteraard
Was naar fok, maar je zal er ook wel zoveel krijgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg Grolsch [ afbeelding ]
Ow en ik heb je mail gemist Teun
Ja, die doen we bij toerbeurt. Als ik ga beantwoorden begin ik bij de eerste waar ik geen reply op zie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was naar fok, maar je zal er ook wel zoveel krijgen
Net iets gekleurder volgens mij. In de praktijk betekent dat dat je gehoor eerder vermoeid raakt bij hoge volumes dan bij de wat cleanere Class A-concurrenten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar NAD klinkt toch juist zoals het instrument is? Althans, dat is mij altijd verteld
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een geintjuh![]()
Het ging over die storing
Die van mij is toen toch verkocht als semi professionele shit, de prijs was er toen ook naar om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net iets gekleurder volgens mij. In de praktijk betekent dat dat je gehoor eerder vermoeid raakt bij hoge volumes dan bij de wat cleanere Class A-concurrenten.
Ik had er vroeger nooit geld voor, al mijn geld ging op aan de platen/cd's zelfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van mij is toen toch verkocht als semi professionele shit, de prijs was er toen ook naar om eerlijk te zijn.
Mijn platen heb ik allemaal weg gegeven, nadat ik voldoende cd's hadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er vroeger nooit geld voor, al mijn geld ging op aan de platen/cd's zelf
Daar doen mijn dvd's het goed meequote:
O, misschien heb jij een high end, ik heb een hele gewone C340. Ik praat dan even vanuit het perspectief van mijn broer, die is audiofiel en heeft zo'n installatie met merknamen waarvan ik het bestaan niet eens kende. Hij is nogal wispelturig wat betreft zijn versterkers maar die kosten toch al gauw een eurootje of 2000 en dan hoor ik toch wel dat die van mij wat onnatuurlijker klinkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die van mij is toen toch verkocht als semi professionele shit, de prijs was er toen ook naar om eerlijk te zijn.
Lekker gegetenquote:
Ik ben niet zo goed in weggooienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn platen heb ik allemaal weg gegeven, nadat ik voldoende cd's had
Heerlijk gegeten en heel gezellig met de kinders erbijquote:
Daar heb ik gewoon mijn dvd speler voor. ..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een mediaplayer? Ja die heb ik ook, alleen kan je daar niks mee opnemen.
Het vriendje van mijn dochter verzamelt vinyl, dus hij was heel blij met de verzameling die hier op zolder in verhuisdozen stond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn platen heb ik allemaal weg gegeven, nadat ik voldoende cd's had
Gewoon thuis, telefoon, msn, kinderen met nachtmerriesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten en heel gezellig met de kinders erbij![]()
En waar was jij?
Gek he ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon thuis, telefoon, msn, kinderen met nachtmerries
quote:
Nee welnee.... Ik was die ouwe in de superquote:
Ok danquote:
Ben jij een man danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee welnee.... Ik was die ouwe in de super
Ik heb kennelijk iets gemistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee welnee.... Ik was die ouwe in de super
Soms wel ja...quote:
Die prijzen kloppen wel, 't was zelfs nog iets meer ook per onderdeelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, misschien heb jij een high end, ik heb een hele gewone C340. Ik praat dan even vanuit het perspectief van mijn broer, die is audiofiel en heeft zo'n installatie met merknamen waarvan ik het bestaan niet eens kende. Hij is nogal wispelturig wat betreft zijn versterkers maar die kosten toch al gauw een eurootje of 2000 en dan hoor ik toch wel dat die van mij wat onnatuurlijker klinkt.
quote:
't Komt nu weer helemaal in hè, al een tijdjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het vriendje van mijn dochter verzamelt vinyl, dus hij was heel blij met de verzameling die hier op zolder in verhuisdozen stond.
Ik ookquote:
Weet jij er ook meer van dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
blijkbaar, iedereen is in shock, Kally is toch niet zo lief als men dacht
O dat is een stuk minder. Zijn het de laatste stuiptrekkingen van het ziek zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon thuis, telefoon, msn, kinderen met nachtmerries
Hij koopt Dire Straits, Johhny Cash enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Komt nu weer helemaal in hè, al een tijdje
Ik weet allesquote:
Mijn karretje is ondertussen 14 jaar oud. En ik heb nog nooit een apk plus beurt onder de 300 honderd euro gehad. Dat ding gaat als een speer, zelfs 8 onder 0quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die prijzen kloppen wel, 't was zelfs nog iets meer ook per onderdeel
Ik denk het wel, schrok me rot, helemaal hysterisch, ogen nog dicht, heb hem uiteindelijk weten te kalmerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat is een stuk minder. Zijn het de laatste stuiptrekkingen van het ziek zijn?
D'r is niks grappigs aan een schoonzoon, die doet het namelijk met je dochterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij koopt Dire Straits, Johhny Cash enzo.
Ik vind het wel grappig.
Goede smaak, welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij koopt Dire Straits, Johhny Cash enzo.
Ik vind het wel grappig.
Jouw stereo ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn karretje is ondertussen 14 jaar oud. En ik heb nog nooit een apk plus beurt onder de 300 honderd euro gehad. Dat ding gaat als een speer, zelfs 8 onder 0
Ja drama's zijn het. Vooral ook omdat het soms heel moeilijk is om ze uit die nachtmerrie te krijgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk het wel, schrok me rot, helemaal hysterisch, ogen nog dicht, heb hem uiteindelijk weten te kalmeren
Dan liever iemand waarmee je het wel kunt vinden, toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r is niks grappigs aan een schoonzoon, die doet het namelijk met je dochter
Ik kan me niet herinneren er ooit eentje gehad te hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja drama's zijn het. Vooral ook omdat het soms heel moeilijk is om ze uit die nachtmerrie te krijgen.
Stereo ??/ Zelfs dat boeit me niet. Geluid okquote:
quote:
Eigenlijk heb ik niets te klagen over mijn schoonzoonquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r is niks grappigs aan een schoonzoon, die doet het namelijk met je dochter
Ja dt lukte dus niet, och het kereltjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja drama's zijn het. Vooral ook omdat het soms heel moeilijk is om ze uit die nachtmerrie te krijgen.
Mijn diesel heeft ook best een goed mono geluidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Stereo ??/ Zelfs dat boeit me niet. Geluid ok
Ik zou hem aan een leugen detector zettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niets te klagen over mijn schoonzoon![]()
Volgende keer toch maar weer eens goed op zoek naar minpunten van hem.
Ik wel, toen ik een jaar of 12 was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren er ooit eentje gehad te hebben
Hij kleed je dochter uit en doet 't gewoon met haar en jij vind het ok?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niets te klagen over mijn schoonzoon![]()
Volgende keer toch maar weer eens goed op zoek naar minpunten van hem.
Fuel for life is ook best lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn diesel heeft ook best een goed mono geluid![]()
't Rookt erover
Zie je, toch weer wat gemistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook niet met die arme man waar ik zo gemeen tegen was
Ehm, 't wordt tijd dat je eens wakker wordtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren er ooit eentje gehad te hebben
Tis dat die sukkels van mijn vorige werkgever de carkit over mijn radio hebben geplaatst. Daarvoor kukelde dat frontje eruit bij elke bobbel in de weg..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn diesel heeft ook best een goed mono geluid![]()
't Rookt erover
Fijn...die man voelde zich ook welkomquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik een jaar of 12 was.
Toen was ik ziek en lag ik te ijlen en toen kwam mijn zus en haar man bij me kijken en toen werd ik helemaal panisch omdat mijn zwager in mijn kamer was
Op de pijnbank met hem en als er dan nog niets slechts uit komt verzin ik het wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou hem aan een leugen detector zetten
Ergens in het vorige topicquote:
Vooral de komende weken weer. Ze hebben er weer zo'n additief in gepleurd om het te ontroeten. Daar gaat ie zo lekker van walmenquote:
Ik ben dan ook geen vaderquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kleed je dochter uit en doet 't gewoon met haar en jij vind het ok?
Als ik vader was, zou het niet leuk vinden denk ik?
Dat was geen nachtmerrie, dat was echtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik een jaar of 12 was.
Toen was ik ziek en lag ik te ijlen en toen kwam mijn zus en haar man bij me kijken en toen werd ik helemaal panisch omdat mijn zwager in mijn kamer was
Collega'squote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis dat die sukkels van mijn vorige werkgever de carkit over mijn radio hebben geplaatst. Daarvoor kukelde dat frontje eruit bij elke bobbel in de weg..
O doe dat dan hier, verzinnen wij meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de pijnbank met hem en als er dan nog niets slechts uit komt verzin ik het wel.
die jongen moet nog veel leren blijkbaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet het, maar Teun blijkbaar niet
quote:
Die had ik in augustus voor 129 euro laten reparen en is nu denk ganz kaputt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonde. Terug naar de videotape maar weer dan
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat helpt meestal niet al teveel, moeders zijn volgens mij nog erger?
Papa's hebben er altijd veel meer moeite mee als hun meisje een vriendje hebben en helemaal als het een serieus vriendje blijkt te zijn. Ik ben al lang blij dat haar keuze op deze jongen is gevallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat helpt meestal niet al teveel, moeders zijn volgens mij nog erger?
Heb nog een hele doos volquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Cassettebandje was terug aan het komen was bij Editie NL
Ben er eigenlijk wel blij meequote:
Zie je dat 'briefje' linksboven in je post?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dat linkje moet doen
Zeg dat welquote:
Deze post even opgeslagen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Gert het volgende:
Kopen Coos, zo'n ding!
Zó enorm veel handiger dan een videorecorder.![]()
Je hoeft niet op veel te letten. Toen ik 'm jaren geleden kocht was EPG (Electronische Programma Gids) nog een "extra", maar ik denk dat ze dat tegenwoordig allemaal wel hebben.
Verder is het misschien handig voor je als je je MP3's erop kwijt kan. Zo'n ding staat toch al vaak in de kast bij de versterker.
O, en ik heb een Sony en die doet het al jaren als een zonnetje.
Maar kijk anders even op http://www.kieskeurig.nl
Zo, en nu weer verder met The Hurt Locker, m'n moeder heeft eindelijk opgehangen en vriendin kan weer meekijken.
Is er een plek vrij tegenover hemquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Ik heb sinds een paar maanden zo'n jankerd tegenover me zitten", Hij denkt dat de hele wereld tegen hem is en ziet overal het negatieve van
Dat is echt heel kut. Hoe harder je roept dat je daar niet vatbaar voor bent hoe meer invloed ie op je heeftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Ik heb sinds een paar maanden zo'n jankerd tegenover me zitten", Hij denkt dat de hele wereld tegen hem is en ziet overal het negatieve van
Dat dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Papa's hebben er altijd veel meer moeite mee als hun meisje een vriendje hebben en helemaal als het een serieus vriendje blijkt te zijn. Ik ben al lang blij dat haar keuze op deze jongen is gevallen.
Dat doe je zelf, je zegt zelf altijd dat je een fossiel bentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nog netjes hoor, ze geven mij hier ook wel eens andere titels
Wegjagen danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |