Nee was zelfs de kerk buiten gesloten geen goed plan.quote:Whoehahahaaaa................![]()
Je had hem gewoon om moeten turnen als het een beetje een lekker ding was.
Dat weet ik bijna wel zeker!quote:
Dat staat je netjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna wel zeker!![]()
![]()
*gaat afwassen en m'n kookplaat cleanen want ik heb enorm lopen knoeien vandaag
Oh ja, koffie zetten. Goed plan.quote:
Ja ik had al zo'n karretje met vlagje in mijn hielenquote:
Jou hersenen werken in rare kronkels Piet, echt rennen en koffie ik zie het nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, koffie zetten. Goed plan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n karretje met vlagje in mijn hielen![]()
Ik vind hem echt ruk. Als burgermeester al hier en nu dit ?? Nou ja tis toch niet mijn partijquote:
quote:
Waarom vind je hem dan ruk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ruk. Als burgermeester al hier en nu dit ?? Nou ja tis toch niet mijn partij
Ah even aanzetten.quote:
Ja, dat je kop leeg is kan wel zijn, maar koffie stond er welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Mijn kop is leeg dus ik zie het niet
Dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou hersenen werken in rare kronkels Piet, echt rennen en koffie ik zie het niet
O leuk, heeft hij nu lang bond haar en een coole zonnebril, en stoere jeans enzulksquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O leuk, heeft hij nu lang bond haar en een coole zonnebril, en stoere jeans enzulks
quote:
Veelste soft. En besluiten nemen die niet verantwoordelijk zijn. Noord/Zuid. Dat heeft nog zeker jaren een staartje. Beetje een draaier en afschuiver in mijn ogen. Ben wel benieuwd wie de opvolger gaat wordenquote:
Ja tijd voor de 2equote:
Voorlopig Asscherquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Veelste soft. En besluiten nemen die niet verantwoordelijk zijn. Noord/Zuid. Dat heeft nog zeker jaren een staartje. Beetje een draaier en afschuiver in mijn ogen. Ben wel benieuwd wie de opvolger gaat worden
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wordt hier af en toe zo ontzettend moe van al die domheid
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind hem tien keer beter en honderd keer meer mens dan JPB eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Veelste soft. En besluiten nemen die niet verantwoordelijk zijn. Noord/Zuid. Dat heeft nog zeker jaren een staartje. Beetje een draaier en afschuiver in mijn ogen. Ben wel benieuwd wie de opvolger gaat worden
Man ik ben zo slim zat net een spaanse film te kijken. En had halverwegen inééns(na tien minuten) in de gaten dat de ondertiteling weg was.. DUHquote:
Je vergeet de positieve PIquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan je nagaan..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind hem tien keer beter en honderd keer meer mens dan JPB eigenlijk.
En je snapte hem ook, dat is knap dan jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Man ik ben zo slim zat net een spaanse film te kijken. En had halverwegen inééns(na tien minuten) in de gaten dat de ondertiteling weg was.. DUH
ik was weer effe vedwaald op youtoepquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar zijn Coos en Fann nu gebleven, alvast naar het Vondelpark ;?
Nee ik zat denk ik in gedachten elders.. Merkte het later pasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En je snapte hem ook, dat is knap dan ja
Mijn bril beslaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was weer effe vedwaald op youtoep![]()
leuk liedje voor Muis
NIET OP ZONDAG
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik zat denk ik in gedachten elders.. Merkte het later pas![]()
GIJ HAD OOK ZO'N BRIL!quote:
Dans nu de sjekkiejakkiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef FANN het volgende:
Eeerlijk is eerlijk klinkt de Griekse versie toch beter![]()
al ziet ze er wel uit als een snol dat dan weer wel![]()
Ja, maar weet niet of dat telt hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Maar ik ben toch wel lief ondanks dat ik zoiets zeg?
je vroeg er zelluf om h'equote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dans nu de sjekkiejakkie [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze klinkt ook als een verlopen snolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef FANN het volgende:
Eeerlijk is eerlijk klinkt de Griekse versie toch beter![]()
al ziet ze er wel uit als een snol dat dan weer wel![]()
Sirtaki is toch om te etenquote:
Die komen morgen bijeenquote:
Laat het dansje maar zittenquote:
IK DENK DAT JULLIE souvlaki bedoelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sirtaki is toch ook om te drinken of om te eten? Eén van de beiden dacht ik
Maar waar zitten ze eik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij hoor je d'r vandaag niet over D!
zuchtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toch de tekst van een souffleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |