Het intelligentiequotiënt van de gemiddelde FP'er is nou niet bepaald representatief voor geheel Nederland.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik stel geen diagnose, ik zie een man die zegt dat ie niet lekker is en iemand erbij roept. Ik ga geen ziekenhuis bellen ofzo. Op de FP denkt de helft waaronder Danny dat ie het acteert voor de kijkcijfers.
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 04:11 schreef snetje het volgende:
Alsido werd gisteren ook gelijk door de mangel gehaald op de chat omdat hij niet gelijk belde![]()
Mijn mening is dat Alsido Johan al wat langer kent! ... dus eerst maar eens goed vragen wat er NU weer aan de hand is ... als je elke keer gaat bellen bij een kreun van Johan kun je beter een strippenkaart gaan nemen bij de ambu
Typisch Dannyquote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:59 schreef Marrije het volgende:
onfatsoenlijk gedrag op FOK! (frontpage)
-edit- ik zie net dat het alweer gesloten is
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:59 schreef Marrije het volgende:
onfatsoenlijk gedrag op FOK! (frontpage)
-edit- ik zie net dat het alweer gesloten is
Klik t linkje aan, het gaat om de FP waarbij sommigen zeggen dat het jammer is dat ie uit t ziekenhuis mag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een luileballen zitten daar, geen 1 van ons heeft johan dood gewenst, het idee al.
We zullen het vandaag of morgen wel horen wat het werkelijk allemaal was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof ook niet in een Johan-Show, maar ik geloof wél in het overacteren van een aantal users op een paar forums betreffende Johans borstkrampje...
Ja, en dan is het allemaal wel ineens waar wat Johan zegt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We zullen het vandaag of morgen wel horen wat het werkelijk allemaal was.
oke ik maakte eruit op dat ze ons bedoelde hier.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Klik t linkje aan, het gaat om de FP waarbij sommigen zeggen dat het jammer is dat ie uit t ziekenhuis mag.
Wat snap je niet aan de titel als er frontpage staat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ik maakte eruit op dat ze ons bedoelde hier.
dat zeg ik niet, we zullen het wel horen, maar lijkt me toch als je de hartbewaking bezoekt en je moet daar een nachtje blijven dat ze dat niet zomaar doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en dan is het allemaal wel ineens waar wat Johan zegt?
Ja, en gebrek aan privacy en hygiene hadden we gisteren al geconcludeerd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
denk echt dat het allemaal stress is en aanverwante zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |