Is dit het goede voorbeeld?quote:Danny (Administrator) 12-03-2010 @ 18:52
mooi. en nou die aandachtshoer weer in het geheel negeren graag
Mja, op zich, eens... maar toch twijfel ik!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Maar de dood gun je niemand, OOK Johan Vlemmix niet.
Ja.quote:Danny (Administrator) 12-03-2010 @ 18:52
mooi. en nou die aandachtshoer weer in het geheel negeren graag
Is dit het goede voorbeeld?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Serieus, ik begin me inmiddels kapot te ergeren aan bepaalde reactie's op de Frontpage.
Vooral dat de Mods dit nog toelaten ook![]()
bijvoorbeeld dit topic:
[Upd] Vlemmix weer thuis
Serieus, je kunt alles zeg over die man.
Maar de dood gun je niemand, OOK Johan Vlemmix niet.
maar dan begrijp ik ook iets niet.
Ik kan me toch echt herinneren dat FOK! volledig vol stond met 'THE BUNKER ONLINE', een project van Johan Vlemmix.
maar wat zie ik tot mijn verbazing?
De grote man, de grote baas van FOK! doet gezellig mee:
[..]
Is dit het goede voorbeeld?
Schaam je!
oh, en ik zie genoeg doodverwensingen in de reactie's, zou je niet eens ingrijpen Danny?
Ook al mag je iemand niet, ook al ben je jaloers dat iemand zoveel meer verdient dan je eigen salaris, de dood gun ik niemand, en dat dit op 1 van de bekendste website's van Nederland goedgekeurd wordt, slaat echt nergens op.
niet om je af te vallen ofzo, maar ik ben het wel met TS eens dat je dergelijke uitspraken dan ook van iedereen moet gaan accepteren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Danny het volgende:
[..]
De Bunker was geen project van Vlemmix hoor
Maar de laatste paar dagen heeft dat webzendertje van 'm alweer meer dan genoeg gratis aandacht gehad wat mij betreft en is het niet nodig er nog meer aandacht aan te besteden.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Volpez het volgende:
niet om je af te vallen ofzo, maar ik ben het wel met TS eens dat je dergelijke uitspraken dan ook van iedereen moet gaan accepteren.
KLB dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:36 schreef Danny het volgende:
even de postgeschiedenis van TS bekeken en het lijkt me duidelijk dat dit topic beter in ONZ past.
quote:
Ach, hij zegt niet wanneer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |