Oh, jij bent het die steeds aan me voelt, ik dacht al, zie geen FOK in het donker hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
2 Rêuhmmms??? ik zie geen flikker , ik zit in de darkrêuhhmm dus...
Meer dan genoeg.quote:
Ik niet. Vragen heb ik toch niet, jij wel?quote:
Nee, niet echt. Of er moet spontaan iets opborrelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Vragen heb ik toch niet, jij wel?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie is er klaar voor, maar de chat doet het niet.
[ afbeelding ]
Condooms zijn er genoeg in SV.
[ afbeelding ]
De chat is nog steeds defect, maar gelukkig is Neerlands Hoop in Bange Dagen aanwezig om technische bijstand te verlenen.
[ afbeelding ]
Wat een slechte smoesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie is er klaar voor, maar de chat doet het niet.
Volgens mij weet hij niet eens wie José is Scrutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, het ging weer nergens over maar die blik en de stilte toen ik vroeg of hij ook dacht dat Palma vroeger een vrouw geweest is, was wel komisch
Heidi breekt binnenkort internationaal door.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Dementor het volgende:
Het youtube filmpje van Hidiho staat op de voorpagina van de digitale Telegraaf.
You're welcome.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij niet eens wie José is Scrut
. Bedankt voor je leuke vragen. Ik voel ne de hele dag slecht maar jij maakte mij aan het lachen. thnx.
"Meer Hidiho-video's"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Dementor het volgende:
Het youtube filmpje van Hidiho staat op de voorpagina van de digitale Telegraaf.
Bah, Noten. En nu een klikorace, het kan niet op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Op SV wordt nu een kinderprogramma uitgezonden, volgens mij. Ik zag Carl Noten in beeld.
Ik zette zelfs even het geluid aan omdat m'n cd net afgelopen was, val ik gelijk in die ingeblikte Tiesto-bagger.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, Noten. En nu een klikorace, het kan niet op.
Tiesto is er anders wel multimiljonair mee geworden en hij vliegt in een privéjetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zette zelfs even het geluid aan omdat m'n cd net afgelopen was, val ik gelijk in die ingeblikte Tiesto-bagger.
Dat zegt vooral iets over de toegankelijkheid, denk ik. Nou ja, niet mijn ding iigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tiesto is er anders wel multimiljonair mee geworden en hij vliegt in een privéjet
P&W wordt de herhaling voor mij. Dexter op drie.quote:Ik zit te wachten op P&W, NOVA heeft alleen maar Wouter maar die is nu af dus dat is niet meer interessant.
Peter ging al tijdens VmR naar huis. Misschien was hij vergeten de video in te stellen voor Uri Geller.quote:On-topic: wie kan die filmpjes nou wat schelen, is Peter toch naar huis gegaan en komt hij morgen terug zoals beloofd.
Ach, Tiesto is ook niet voor mijn oren weggelegd maar ik vind mixen wel een kunst an sich.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de toegankelijkheid, denk ik. Nou ja, niet mijn ding iig
[..]
P&W wordt de herhaling voor mij. Dexter op drie.
[..]
Peter ging al tijdens VmR naar huis. Misschien was hij vergeten de video in te stellen voor Uri Geller.
Omdat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik dinsdag maar weer eens ga kijken.
Ja, daar zit ik dus ook op te wachten. Kan ik die man eens nader in ogenschouw nemenquote:
OP bedoel je? Dat kan voor verrassingen zorgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat er dan misschien wel weer wat te zien is.
wie spät?quote:
Ik heb het live gezien en net teruggekeken, ben me gister rotgeschrokken(hidi zendt maar een deel ui,t het tussenstuk is weg) vooral door het niet handelen van Alsido. Ik hoop dat als mij zoiets overkomt dat ik een persoon in mijn nabijheid heb die wel weet te handelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik dus ook op te wachten. Kan ik die man eens nader in ogenschouw nemen
Scrute, Peter gaat ons dit weekend vast wel vermaken. Ben alleen meer benieuwd naar Johan, waar die zich ophoudt en wat zijn plannen zullen zijn nu hij zo'n grote waarschuwing heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |