Wie is Harrie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vanavond om 19.00 uur VMR met neef Harrie.
Wie zou zo iemand nu what ever what willen vragen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vanavond om 19.00 uur VMR met neef Harrie.
Kledingadvies? Harry ik ga vanavond naar de disco, wat trek ik aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wie zou zo iemand nu what ever what willen vragen?
quote:
Hij kreeg de vorige keer ook niet zoveel vragen, dus bij gebleken succes nog maar een keerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wie zou zo iemand nu what ever what willen vragen?
Ja dat is iequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:30 schreef Stefan het volgende:
Kan iemand aan Peter vragen of ie vanavond weer vrijwilliger is bij De Nieuwe URI Geller op SBS?
En omdat de show niet live is overleeft ie het dusquote:
Ik denk het....ijk kijk zelf nooit naar die paupershowquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
En omdat de show niet live is overleeft ie het dus
Nee, deze Vraag maar Raak is al eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
En omdat de show niet live is overleeft ie het dus
Oh, dus ik kan alleen nog maar vroegen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, deze Vraag maar Raak is al eerder opgenomen.
De vragen zijn ook iedere keer dezelfde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan alleen nog maar vroegen?
Is Hansie boos? Hij zei dat Suzzy niet lekker was en hij nu tijdelijk mod is. Heksje wist te vertellen dat Suzzy uit eten is met haar vriendje.quote:
Volgens mij stond die chat een hele tijd stil, wat begon toen jij aan het posten was. Heksenkracht!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand ff melden op de chat dat hans me een geintje flikt en zorgt dat ik niet meer kan inloggen op de chat.
dank jullie wel.
hoe kan hij uberhaupt nog geintjes flikken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand ff melden op de chat dat hans me een geintje flikt en zorgt dat ik niet meer kan inloggen op de chat.
dank jullie wel.
Hij doet het gewoon hier, ik zit bij Heidi.quote:
Ja doei!! het is al de hele week ellende in SV met verbindingen etc. En steeds op het moment dat we spannende dingen verwachten.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij stond die chat een hele tijd stil, wat begon toen jij aan het posten was. Heksenkracht!
Lees je in!quote:
Ik kom er op geen enkele manier op, ook niet met mIRC.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hier, ik zit bij Heidi.
Is Johan al thuis en waar heeft hij zich dan verstopt? Lijkt me echt een gekkenhuis om daar te moeten rusten.
Hier ook, alleen de chat werkt niet. Nou was ik toch niet van plan vragen te stellen aan Harrie hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
Hij doet het gewoon hier, ik zit bij Heidi.
Is Johan al thuis en waar heeft hij zich dan verstopt? Lijkt me echt een gekkenhuis om daar te moeten rusten.
Met de ambulance mee, terug naar Rijswijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
Johan is uit het ziekenhuis, waar hij is weet niemand. Is ook niet nodig, lijkt mij.
Deze ontgaat me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Met de ambulance mee, terug naar Rijswijk.
Hansie heeft gister een ambulance gebeld voor Johan vanuit Rijswijk. Dat vonden ze bij de 112-centrale maar wat vreemd.quote:
Ja maar van wie komt dat? weet jij wat suzzy tegen Hans heeft gezegd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef Toverheks het volgende:
Hans is weer tijdelijk Mod schijnbaar.
Suzzy sprak ik nog vandaag, ze had vanmorgen gezellig visite en haar vriend had verrassing vir der, ze ging lekker weg dus daarom zei ik dat op de chat, omdat ik vind zeg gewoon suzzy is jarig en lekker weg en niet ze is moe en ligt in bed, want je krijgt weer kutvragen op de chat i.v.m. of ze hartaanval of weet ik veel heeft gehad.
suzzy zal daar toch niet om liegen lijkt me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar van wie komt dat? weet jij wat suzzy tegen Hans heeft gezegd?
Oh zo. Ik heb het vannacht niet meegekregen maar alleen het filmpje van Heidi gekeken. Wist ook niet dat die droplul in Rijswijk woont.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie heeft gister een ambulance gebeld voor Johan vanuit Rijswijk. Dat vonden ze bij de 112-centrale maar wat vreemd.
Ben geen fan van hans maar zou Hans dat wel doen? Iedereen weet dat ze jarig is, waarom een smoes verzinnen, iedereen begrijpt dat ze wat anders te doen heeft.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
suzzy zal daar toch niet om liegen lijkt me.
Geen idee waarom hij deze smoes verzonnen heeft. Hoogmoedswaanzin en blij dat hij weer kan modden en bannen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ben geen fan van hans maar zou Hans dat wel doen? Iedereen weet dat ze jarig is, waarom een smoes verzinnen, iedereen begrijpt dat ze wat anders te doen heeft.
Oh, jij bent het die steeds aan me voelt, ik dacht al, zie geen FOK in het donker hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
2 Rêuhmmms??? ik zie geen flikker , ik zit in de darkrêuhhmm dus...
Meer dan genoeg.quote:
Ik niet. Vragen heb ik toch niet, jij wel?quote:
Nee, niet echt. Of er moet spontaan iets opborrelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Vragen heb ik toch niet, jij wel?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie is er klaar voor, maar de chat doet het niet.
[ afbeelding ]
Condooms zijn er genoeg in SV.
[ afbeelding ]
De chat is nog steeds defect, maar gelukkig is Neerlands Hoop in Bange Dagen aanwezig om technische bijstand te verlenen.
[ afbeelding ]
Wat een slechte smoesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie is er klaar voor, maar de chat doet het niet.
Volgens mij weet hij niet eens wie José is Scrutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, het ging weer nergens over maar die blik en de stilte toen ik vroeg of hij ook dacht dat Palma vroeger een vrouw geweest is, was wel komisch
Heidi breekt binnenkort internationaal door.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Dementor het volgende:
Het youtube filmpje van Hidiho staat op de voorpagina van de digitale Telegraaf.
You're welcome.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij niet eens wie José is Scrut
. Bedankt voor je leuke vragen. Ik voel ne de hele dag slecht maar jij maakte mij aan het lachen. thnx.
"Meer Hidiho-video's"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Dementor het volgende:
Het youtube filmpje van Hidiho staat op de voorpagina van de digitale Telegraaf.
Bah, Noten. En nu een klikorace, het kan niet op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Op SV wordt nu een kinderprogramma uitgezonden, volgens mij. Ik zag Carl Noten in beeld.
Ik zette zelfs even het geluid aan omdat m'n cd net afgelopen was, val ik gelijk in die ingeblikte Tiesto-bagger.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, Noten. En nu een klikorace, het kan niet op.
Tiesto is er anders wel multimiljonair mee geworden en hij vliegt in een privéjetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zette zelfs even het geluid aan omdat m'n cd net afgelopen was, val ik gelijk in die ingeblikte Tiesto-bagger.
Dat zegt vooral iets over de toegankelijkheid, denk ik. Nou ja, niet mijn ding iigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tiesto is er anders wel multimiljonair mee geworden en hij vliegt in een privéjet
P&W wordt de herhaling voor mij. Dexter op drie.quote:Ik zit te wachten op P&W, NOVA heeft alleen maar Wouter maar die is nu af dus dat is niet meer interessant.
Peter ging al tijdens VmR naar huis. Misschien was hij vergeten de video in te stellen voor Uri Geller.quote:On-topic: wie kan die filmpjes nou wat schelen, is Peter toch naar huis gegaan en komt hij morgen terug zoals beloofd.
Ach, Tiesto is ook niet voor mijn oren weggelegd maar ik vind mixen wel een kunst an sich.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over de toegankelijkheid, denk ik. Nou ja, niet mijn ding iig
[..]
P&W wordt de herhaling voor mij. Dexter op drie.
[..]
Peter ging al tijdens VmR naar huis. Misschien was hij vergeten de video in te stellen voor Uri Geller.
Omdat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik dinsdag maar weer eens ga kijken.
Ja, daar zit ik dus ook op te wachten. Kan ik die man eens nader in ogenschouw nemenquote:
OP bedoel je? Dat kan voor verrassingen zorgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat er dan misschien wel weer wat te zien is.
wie spät?quote:
Ik heb het live gezien en net teruggekeken, ben me gister rotgeschrokken(hidi zendt maar een deel ui,t het tussenstuk is weg) vooral door het niet handelen van Alsido. Ik hoop dat als mij zoiets overkomt dat ik een persoon in mijn nabijheid heb die wel weet te handelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik dus ook op te wachten. Kan ik die man eens nader in ogenschouw nemen
Scrute, Peter gaat ons dit weekend vast wel vermaken. Ben alleen meer benieuwd naar Johan, waar die zich ophoudt en wat zijn plannen zullen zijn nu hij zo'n grote waarschuwing heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |