Ik zou de PL30 laten liggen, ik heb ze zelf ookquote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand hier een idee of die Sound Magic oordoppen hun geld waard zijn? Ik lees op Head-Fi dat de Kanen MD-52 gewoon beter is dan de Sound Magic PL30
Heul niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Serieus, voor dat geld haal je het liever uit eigen land, prima oordopjes te krijgen voor 20 euro.
Die zien er goed uit! Klinken ze beter dan de PL30?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik zou de PL30 laten liggen, ik heb ze zelf ook
Neem de Beta Brainwavz
Jup, stukken beter (ik heb ze beiden)quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Die zien er goed uit! Klinken ze beter dan de PL30?
Ah wat een heerlijk snelle reactie, dankje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:11 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, het zijn gewone postpakjes of dikke enveloppen, en die worden gewoon met de post bezorgd.
en ophalen op het postkantoor alleen als ze niet door de brievenbus passen en er niemand thuis was
zal ik nog verschil horen als ik een fiio e5 erbij koop (heb de goedkoopste philips 16gb mp3 gekocht)quote:
Verschil zul je wel horen, maar je kan dan beter de PL-50 van Soundmagic nemen ipv Brainwavz + Fiioquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
zal ik nog verschil horen als ik een fiio e5 erbij koop (heb de goedkoopste philips 16gb mp3 gekocht)
Maar wel foutquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ah wat een heerlijk snelle reactie, dankje.
Er staat wel Focal Industrial Centre op 't pakketje dat ik van DX kreeg:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:35 schreef Japppo het volgende:
Verstuurd DX tegenwoordig met als afzender Focal Industries?
Heb een briefje van de postbode liggen. Heb toevallig gister wel iets bij Focalprice besteld, maar dat lijkt me wel heel snel. Verwacht wel iets van DX.
Dat heb ik inderdaad ook gezien maar dan alleen nog maar de helikopters, de vliegtuigen zijn nergens meer te bekennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef Luco het volgende:
Subcategorie van Hobbies and Toys.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.801
Dat is hetzelfde als dat er bepaalde kaartjes die N1ntendo niet leuk vind er niet meer verkrijgbaar zijn.. Flutquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Superlam het volgende:
Toen ik een jaar terug op DX keek was er altijd zeer veel keuze uit r/c vliegtuigen en helikopters, nu wilde ik er vandaag een gaan kopen, maar nu kan ik er bijna geen meer vinden. Weet iemand waar ze heen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |