Binnen een week als 't goed is.. soms binnen een dag, en andere keer binnen een paar dagenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:39 schreef feelsgoodman het volgende:
Situatie:
Ik heb een SSD disk gekocht via Jack. De SSD in kwestie blijkt nu out of stock te zijn, dit krijg ik te horen via Bonny van www.pbpurchase.com. Waarschijnlijk n van Jack's slaafjes.
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat hij een refund stuurt?
Als je echt moeilijk gaat doen lukt 't meestal wel hoor, maar ach gewoon store credits en meeer kopenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
Soms helemaal niet en dan bieden ze het aan als "store credit"
Soms helemaal niet en dan bieden ze het aan als "store credit"quote:Op zondag 14 maart 2010 10:39 schreef feelsgoodman het volgende:
Situatie:
Ik heb een SSD disk gekocht via Jack. De SSD in kwestie blijkt nu out of stock te zijn, dit krijg ik te horen via Bonny van www.pbpurchase.com. Waarschijnlijk n van Jack's slaafjes.
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat hij een refund stuurt?
Dan denk ik ook dat ik daar rekening mee moet houden gezien mijn pakkket de 9e is verstuurd.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:41 schreef Klonk het volgende:
langste wat ik heb moeten wachten was 7 dagen
Ja, zal vast door de douane heen komen, eentje van plastic vast ook. Komt ie er echter niet door heen, dan krijg je een strafblad. Omdat die dingen in beide vormen zo illegaal als de neten zijn in Nederland en onder de categorie wapens vallen volgens de NL wapenwet. Dus je moet je afvragen of je het de moeite waard vind je toekomstige volledige carrire op het spel te zetten voor een speelgoedje.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:38 schreef mvc het volgende:
Weet iemand de gemiddelde overkomstduur vanuit Engeland ? Ik heb n.l. wat besteld via Mymemory
Naar mijn ervaring juist niet, tot nu toe zijn mijn pakjes uit Engeland (3-4 keer ofzo iets besteld), langer onderweg dan dingen uit Hongkongquote:Op zondag 14 maart 2010 12:41 schreef Klonk het volgende:
sneller dan DX, meestal binnen 3/4 werkdagen (bij mijn tenminste) langste wat ik heb moeten wachten was 7 dagen
Doe vooral geen moeite, er staat bij dat ie tijdelijk uitverkocht is, dat betekend bij DX meestal dat die nooit meer in het assortiment komt.quote:
Die heb ik, is heel binnengekomenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef Starman89 het volgende:
Jaaa, eindelijk weer lekker over gadgets babbelen![]()
[ link | afbeelding ]
Iemand deze al eens besteld? Kwam die heel binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |