Dat was bij mij ook zo en de volgende dag had ik het geld op mijn PayPal account.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef stef040 het volgende:
ik heb nu een claim open staan, maar moet nu 2 dagen wachten omdat Gao WenFang een site heeft terug gestuurd ofiets.
Status:
In afwachting van reactie van koper
ik moet nu dus een actie ondernemen maar weet niet wat?
Zou toch nog even naar contactadres op site o.iod. mailen.. Zou toch best benieuwd zijn waarom iets niet aankomt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef stef040 het volgende:
ik heb nu een claim open staan, maar moet nu 2 dagen wachten omdat Gao WenFang een site heeft terug gestuurd ofiets.
Status:
Gewoon sluiten en zeggen dat je het escaleert.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef stef040 het volgende:
Status:
Ik heb ook een geschil tegen hem lopen. Gao WenFang, lucktrade2009@hotmail.comquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:13 schreef stef040 het volgende:
tradertrade.com is dus niet te vertrouwen klotezooi.
Misschien heeft ie dat ding toch in zijn ass geprobeerd te krijgen.. En zijn halverwege de pootjes blijven hangen. Je weet het maar nooit met Jack.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb zo'n Jackass bril (Van Jack, hopelijk niet uit zijn ass). Krijg ik die pootjes niet over mijn oren, lijkt wel voor een kleuter. Heb ik een grote tokus of heeft een Chinees de pootjes te kort afgeknipt?
Ja, wat verwachtte je dan..?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Ik heb ook een geschil tegen hem lopen. Gao WegPoen, notsoluckytrade2009@hotmail.com
Ik lachte je niet uit, lachte om de fantasie van die chinezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472
Note about the Solar Panel: the solar panel are fake and are "decorative" only. This is how the manufacturer designed and implemented the device.
Uitgelachen?
Zou het zo niet weten, maar ik zie dat je het al op DX hebt gevonden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Superlam het volgende:
[..]
Zeer chique horloge, die ga ik denk ik ook meenemen.
Kun je mij vertellen wat de doorsnede van het glas ongeveer is, ik houd persoonlijk namelijk wel van iets grotere glazen.
Doelde ook op die Chinezen, op DX dacht iedereen dat ie ook kon opladen via die "zonnecel"quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Ik lachte je niet uit, lachte om de fantasie van die chinezen.
Volgens mij heeft ie babi pangang zitten etenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ruik anders eens even aan je bril
[..]
Zal ook weer eens niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie babi pangang zitten eten
Die plasticen van mij krijg ik niet kapot. Ik heb hem al van 3 meter laten vallen, de wieken knallen overal tegenop maar ze gaan niet stuk. dit komt omdat ze inklappen als ze iets raken. Vet handig!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:15 schreef Poepoog het volgende:
Koop meteen wat reserve onderdelen, die blijken nogal snel kaput te gaan, en dan hoef je niet 2-4 weken te wachten totdat je een set nieuwe wieken hebt.
Ik had nog oordoppen nodig en deze zijn wel erg cheapoquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef Unreal88 het volgende:
Mag ik nog een keer goede oordoppen aandragen?
http://www.focalprice.com/result_wallytech_1_0.html
Klinken toch best goed
Hmm noujaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had nog oordoppen nodig en deze zijn wel erg cheapo
Ik betaal normaliter 30 - 40 euro per oordoppen en die gaan vaak een maand of 2 meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:10 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hmm nouja
MD52 zijn beter
Deze gaan echt vermoeien aan je oren :p
Je zou ook een keer echt goede aluminium oordoppen kunnen kopen uit china.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik betaal normaliter 30 - 40 euro per oordoppen en die gaan vaak een maand of 2 mee
Ik koop normaliter de sennheisers maar die gaan zo vaak kapot. Vallen letterlijk uit elkaar. Daarom zoek ik op het moment naar de wat goedkopere modellen waar ik er gewoon direct een tiental van kan aanschaffen zodat ik voorraad heb wanneer de volgende weer kapot gaat. Garantie en opsturen duurt me allemaal te lang.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:15 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Je zou ook een keer echt goede aluminium oordoppen kunnen kopen uit china.
Of koop wat duurdere sennheisers met 2 jaar garantie ofzo, dan kan je ze opsturen als er wat verkeerd gaat.
Bouwkwaliteit van de MD52 is niet echt bijzonder maar als je er 100 hebt en je hebt secondelijm dan komt het wel goed ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |