Heeft PVDA al ingestemd met hem?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen is te soft, oubollig en van de oude stempel. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik de keuze vind.
Ik vind de keuze juist steeds beter, hoe meer ik erover nadenk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen is te soft, oubollig en van de oude stempel. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik de keuze vind.
Jahaaaa, maar de pan verwarmd het vet tochquote:
Nee, 25 april is er een congres.quote:
Hij gaat wel bij verlies de kamer in, dat is iig nicequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
Ik vind de keuze juist steeds beter, hoe meer ik erover nadenk.
Als niet-PVDA'er bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan pas?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, 25 april is er een congres.
[..]
We zijn het zo gloeiend eens hè Het slaat als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als premier, maar dat gaat ie niet worden. Hij gaat tussen die jonge knakkers met hun bijdetijdse teksten de slag volledig verliezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Cohen is de tang, Wilders het varken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zijn het zo gloeiend eens hè Het slaat als een tang op een varken
Ja prima, heb ik nog vrede mee ook Remmy, maar 't gaat niet werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Cohen is de tang, Wilders het varken.
Jeltje is nooit weggeweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jeltje terug, Cohen in de ring, wie hebben we nog meer daar, Wim Kok?
We zullen zien op woensdagavond 9 juniquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja prima, heb ik nog vrede mee ook Remmy, maar 't gaat niet werken
Die hebben ze toch naar Den Haag gehaald, met veel toeters en bellen, om het tegen Wilders op te nemenquote:
Ik hoop op een coalitie van PvdA, D66, GL en VVD met Cohen als premier maar ja, ik ben dan ook een hippiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen zien op woensdagavond 9 juni
Harry Loco.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop op een coalitie van PvdA, D66, GL en VVD met Cohen als premier maar ja, ik ben dan ook een hippie
Ja zie je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn hotmail-account is el_loco en dan nog een getalletje of wat
Gezellig man, kun je vanavond allemaal leuke oefeningen doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Fucking hell. Er staat gewoon een steiger midden in mijn woonkamer of wat daar nog van over is
Als ik zing protesteert mijn omgeving, da's bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je?
Protestzanger toevallig?
Lullig van die Wouter Bos, hij trekt gewoon alle aandacht naar zich toequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappig trouwens dat het nieuws over van Mierlo helemaal naar de achtergrond is verdwenen. Zo werkt het in de media. Anders was het geheid tot uit ten treure uitgemolken.
Een Knetemannetje is dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappig trouwens dat het nieuws over van Mierlo helemaal naar de achtergrond is verdwenen. Zo werkt het in de media. Anders was het geheid tot uit ten treure uitgemolken.
Kutkloon. Wie ben je dan of wie denk je dat je bent?quote:
Kan je toch laten mailen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer dat ik geen wachtwoord van mijn kloon heb.
Remlof heeft hem een keer voor mij gemaakt. Niet met mijn emailadres.quote:
En zo'n actie moet natuurlijk nooit aankondigenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof heeft hem een keer voor mij gemaakt. Niet met mijn emailadres.
Maar het was toch al niet zo'n succes.
Nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens hoog gestaan. Of gewonnen?
Ik heb net 1 stap in mijn woonkamer gezet en ik denk dat ik morgenavond met een emmer en dweil in de weer ben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in morgen. Deis weet je zeker dat je niet komt?![]()
En de rest?
De rest komt volgens mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in morgen. Deis weet je zeker dat je niet komt?![]()
En de rest?
Maar wat ga je dan eten zo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook wel trek ja, maar het enige wat hier boven in het koelkastje ligt is een cheesecake
Jammer, had het leuk gevonden je eens te ontmoeten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net 1 stap in mijn woonkamer gezet en ik denk dat ik morgenavond met een emmer en dweil in de weer ben.
Maarrrrr... ik heb vandaag wel 3 hele mooie stalen laminaat opgehaald. Ennnnnn..... ik ga morgen mijn keuze, nou ja, wij gaan morgen onze keuze maken
In het eerste seizoen van Kubica bij Sauber heb ik wel een race of wat in de top 10 gestaan, hoogste plaats 6e geloof ik. Daarna flink fout gewisseld en ergens in de buurt van de 100 geëindigd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee.
weleens top 10 in een race, maar geen overall hoge score
Je bent anders hartstikke welkom hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
De rest komt volgens mij
En dan doel ik het kliekje wat nu afwezig is
Ik heb nu een Evergreen en ga straks uit etenquote:
Misschien over 6 wekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer, had het leuk gevonden je eens te ontmoeten.
Ik raakte nu al in de war. Zo'n dubbelleven is niet voor mij weggelegd.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een Evergreen en ga straks uit eten
Same here, maar ik denk dat de VVD te verrechtst is om dat mogelijk te makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop op een coalitie van PvdA, D66, GL en VVD met Cohen als premier maar ja, ik ben dan ook een hippie
Ik meet me meestal met mijn subleague-medeleden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het eerste seizoen van Kubica bij Sauber heb ik wel een race of wat in de top 10 gestaan, hoogste plaats 6e geloof ik. Daarna flink fout gewisseld en ergens in de buurt van de 100 geëindigd.
Ja lekker naar de Argentijn, heel naar omdat ik niet in mijn keuken kan enzoquote:
Die smiley helpt erbij me welkom te voelen jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent anders hartstikke welkom hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |