Heeft PVDA al ingestemd met hem?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen is te soft, oubollig en van de oude stempel. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik de keuze vind.
Ik vind de keuze juist steeds beter, hoe meer ik erover nadenk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen is te soft, oubollig en van de oude stempel. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik de keuze vind.
Jahaaaa, maar de pan verwarmd het vet tochquote:
Nee, 25 april is er een congres.quote:
Hij gaat wel bij verlies de kamer in, dat is iig nicequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
Ik vind de keuze juist steeds beter, hoe meer ik erover nadenk.
Als niet-PVDA'er bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan pas?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, 25 april is er een congres.
[..]
We zijn het zo gloeiend eens hè Het slaat als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als premier, maar dat gaat ie niet worden. Hij gaat tussen die jonge knakkers met hun bijdetijdse teksten de slag volledig verliezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Cohen is de tang, Wilders het varken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zijn het zo gloeiend eens hè Het slaat als een tang op een varken
Ja prima, heb ik nog vrede mee ook Remmy, maar 't gaat niet werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Cohen is de tang, Wilders het varken.
Jeltje is nooit weggeweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jeltje terug, Cohen in de ring, wie hebben we nog meer daar, Wim Kok?
We zullen zien op woensdagavond 9 juniquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja prima, heb ik nog vrede mee ook Remmy, maar 't gaat niet werken
Die hebben ze toch naar Den Haag gehaald, met veel toeters en bellen, om het tegen Wilders op te nemenquote:
Ik hoop op een coalitie van PvdA, D66, GL en VVD met Cohen als premier maar ja, ik ben dan ook een hippiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen zien op woensdagavond 9 juni
Harry Loco.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop op een coalitie van PvdA, D66, GL en VVD met Cohen als premier maar ja, ik ben dan ook een hippie
Ja zie je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn hotmail-account is el_loco en dan nog een getalletje of wat
Gezellig man, kun je vanavond allemaal leuke oefeningen doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Fucking hell. Er staat gewoon een steiger midden in mijn woonkamer of wat daar nog van over is
Als ik zing protesteert mijn omgeving, da's bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zie je?
Protestzanger toevallig?
Lullig van die Wouter Bos, hij trekt gewoon alle aandacht naar zich toequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappig trouwens dat het nieuws over van Mierlo helemaal naar de achtergrond is verdwenen. Zo werkt het in de media. Anders was het geheid tot uit ten treure uitgemolken.
Een Knetemannetje is dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappig trouwens dat het nieuws over van Mierlo helemaal naar de achtergrond is verdwenen. Zo werkt het in de media. Anders was het geheid tot uit ten treure uitgemolken.
Kutkloon. Wie ben je dan of wie denk je dat je bent?quote:
Kan je toch laten mailen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer dat ik geen wachtwoord van mijn kloon heb.
Remlof heeft hem een keer voor mij gemaakt. Niet met mijn emailadres.quote:
En zo'n actie moet natuurlijk nooit aankondigenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Remlof heeft hem een keer voor mij gemaakt. Niet met mijn emailadres.
Maar het was toch al niet zo'n succes.
Nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens hoog gestaan. Of gewonnen?
Ik heb net 1 stap in mijn woonkamer gezet en ik denk dat ik morgenavond met een emmer en dweil in de weer ben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in morgen. Deis weet je zeker dat je niet komt?![]()
En de rest?
De rest komt volgens mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in morgen. Deis weet je zeker dat je niet komt?![]()
En de rest?
Maar wat ga je dan eten zo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook wel trek ja, maar het enige wat hier boven in het koelkastje ligt is een cheesecake
Jammer, had het leuk gevonden je eens te ontmoeten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net 1 stap in mijn woonkamer gezet en ik denk dat ik morgenavond met een emmer en dweil in de weer ben.
Maarrrrr... ik heb vandaag wel 3 hele mooie stalen laminaat opgehaald. Ennnnnn..... ik ga morgen mijn keuze, nou ja, wij gaan morgen onze keuze maken
In het eerste seizoen van Kubica bij Sauber heb ik wel een race of wat in de top 10 gestaan, hoogste plaats 6e geloof ik. Daarna flink fout gewisseld en ergens in de buurt van de 100 geëindigd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee.
weleens top 10 in een race, maar geen overall hoge score
Je bent anders hartstikke welkom hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
De rest komt volgens mij
En dan doel ik het kliekje wat nu afwezig is
Ik heb nu een Evergreen en ga straks uit etenquote:
Misschien over 6 wekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer, had het leuk gevonden je eens te ontmoeten.
Ik raakte nu al in de war. Zo'n dubbelleven is niet voor mij weggelegd.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een Evergreen en ga straks uit eten
Same here, maar ik denk dat de VVD te verrechtst is om dat mogelijk te makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop op een coalitie van PvdA, D66, GL en VVD met Cohen als premier maar ja, ik ben dan ook een hippie
Ik meet me meestal met mijn subleague-medeleden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het eerste seizoen van Kubica bij Sauber heb ik wel een race of wat in de top 10 gestaan, hoogste plaats 6e geloof ik. Daarna flink fout gewisseld en ergens in de buurt van de 100 geëindigd.
Ja lekker naar de Argentijn, heel naar omdat ik niet in mijn keuken kan enzoquote:
Die smiley helpt erbij me welkom te voelen jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent anders hartstikke welkom hoor.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was zomaar een jolige smiley, omdat ik vandaag lief ben
Dat denk ik wel, want de vorige was ook zo'n 6 weken geledenquote:
* Eens isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want de vorige was ook zo'n 6 weken geleden![]()
Soms kan ik zo nieuwsgierig zijn
Het zal hoe dan ook een hele lange informatie- en formatieperiode worden, dat is het enige wat vooralsnog zeker lijkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here, maar ik denk dat de VVD te verrechtst is om dat mogelijk te maken
Reclamesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op RTLZ zojuist een fantastische reclame van de Bijenkorf en Vodafone. Die duurde volgens mij wel vijf minuten
Eens met de 6 weken of met het nieuwsgierig zijn?quote:
Ach, wat is lang. 't Kan mij niet lang genoeg duren eigenlijk. Al die adhoc en valse "onder het mom van recessie" maatregelen mogen ze rustig even uitstellen. Over een jaar is alles weer anders en de wereld draait prima door als er eentje alleen maar op de boel past.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook een hele lange informatie- en formatieperiode worden, dat is het enige wat vooralsnog zeker lijkt.
Om hoog te eindigen moet je vooral in het begin geluk hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meet me meestal met mijn subleague-medeleden.
Vorige jaren altijd met collega's gespeeld. Een strijd onderling is leuker, en ik heb niet de illusie in de overall top 10 te belanden
Ah, een aanname dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want de vorige was ook zo'n 6 weken geleden![]()
Soms kan ik zo nieuwsgierig zijn
Moet jij geen lijsttrekker worden i.p.v. kindjes voeren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis een gave en een roepingen sociaal gewenst
![]()
Vandaar dat ik dit jaar voor het eerst mijn kloon ook laat meespelen. Met een compleet ander teamquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om hoog te eindigen moet je vooral in het begin geluk hebben.
Hoe is't geef je al licht van al die meuk op je huid?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis een gave en een roepingen sociaal gewenst
![]()
De invloed van politieke maatregelen op mondiale economische tegenslag worden mijns inziens ook nog al eens overschat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ach, wat is lang. 't Kan mij niet lang genoeg duren eigenlijk. Al die adhoc en valse "onder het mom van recessie" maatregelen mogen ze rustig even uitstellen. Over een jaar is alles weer anders en de wereld draait prima door als er eentje alleen maar op de boel past.
Ok ok, de vorige was 23 januari, dus 8 weken geledenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, een aanname dus
Het zou best kunnen natuurlijk
Misschien vertragen ze juist wel herstel door er tussendoor te batsenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De invloed van politieke maatregelen op mondiale economische tegenslag worden mijns inziens ook nog al eens overschat.
Nee...want als ik eenmaal een standpunt heb ingenomen kan men lullen als brugman...ik blijf bij mijn standpunt....daar komt nog eens bij dat ik niet iemand ben die met haar mening voorop hoeft te lopen...wat wel een eigenschap moet zijn voor een politiek kopstuk...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet jij geen lijsttrekker worden i.p.v. kindjes voeren?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe is't geef je al licht van al die meuk op je huid?
Hoe lang nogquote:
Misschien wel. Ik ga me er de kop niet over brekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien vertragen ze juist wel herstel door er tussendoor te batsen
Wat vervelend voor je, doe maar lekker veel chocola eten om jezelf een beetje te troostenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Geeft Laysa een knuffeltje(op afstand, want mag 'r niet aanraken nu
)
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je, doe maar lekker veel chocola eten om jezelf een beetje te troosten
Je zeurt maar lekker, vooral tegen Pietje of zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:
Het maakt mn huid stuk en het brand....nog maar 3 dagen....ik smeer dr wel lotion op maar dat helpt niet....ach weet je...dr zijn ergere dingen hoor...ik moet eik niet zo zeuren vind ik zelf
Ik vind je dapper en sterkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef Laysa het volgende:
Het maakt mn huid stuk en het brand....nog maar 3 dagen....ik smeer dr wel lotion op maar dat helpt niet....ach weet je...dr zijn ergere dingen hoor...ik moet eik niet zo zeuren vind ik zelf
Dat lijkt mij niet slim, gaan je poriën van openstaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind je dapper en sterk![]()
Mag je alcohol bij je medicijnen, dan zou ik een lekker glaasje wijn ofzo nemen straks
Nee joh, dan sluiten ze juist.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet slim, gaan je poriën van openstaan
ik ga zo lekker sportenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind je dapper en sterk![]()
Mag je alcohol bij je medicijnen, dan zou ik een lekker glaasje wijn ofzo nemen straks
Rot eens op met die Halsema/Bos smiliequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga zo lekker sporten...ff flink met de zweep dr over
![]()
en ik doe niet meer zoveel drinken...
dus ik ga vanavond lekker aan een sapje![]()
echt als je dr op gaat letten is het echt een kutsmilie
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Rot eens op met die Halsema/Bos smilie
quote:
Daar ben ik blij omquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:14 schreef Laysa het volgende:
Hey hoi hoe voel je je nu?![]()
Nou....herstikke goed hoor...helemaal top!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Auto terug, van binnen en buiten gepoetst![]()
Maandag over een week wordt hij weer opgehaald, want nog niet klaar
Nee gek, je krijgt een totaal nieuwe auto voor dat geldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Auto terug, van binnen en buiten gepoetst![]()
Goed manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:14 schreef Laysa het volgende:
Hij blinkt en er liggen nieuwe matjes inquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij blinkt en er liggen nieuwe matjes in![]()
@ Kally, ik ben niet gek
Maar wel APK?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, alleen nog distributiedinges en katrollengeneuzel plus aandrijfsnaren airco-dynamoquote:
Neuken?quote:
quote:
Dat is nog wel een dag werk. Ik dacht even dat je zo'n typische vrijdagmiddag kwart voor 5 APK had.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, alleen nog distributiedinges en katrollengeneuzel plus aandrijfsnaren airco-dynamo
Met die dingen wordt je altijd genaaid bij een merkdealer. Motorruimte schoonmaken is ook zo'n mooie, als je dan eens gaat kijken vind je nog bladeren van de herfst van vorig jaar.quote:En nu ben ik benieuwd of ze op de rekening ook ruitensproeiervloeistof gaan zetten. Die heb ik gisteren namelijk helemaal vol gegooid
Dan zorg ik dat ik elders benquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]kom over een uur nog wel een keer leuren
Ze doen het maar beter goed, want ik ben daar nog lastiger dan hierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nog wel een dag werk. Ik dacht even dat je zo'n typische vrijdagmiddag kwart voor 5 APK had.
[..]
Met die dingen wordt je altijd genaaid bij een merkdealer. Motorruimte schoonmaken is ook zo'n mooie, als je dan eens gaat kijken vind je nog bladeren van de herfst van vorig jaar.
Wie heeft jou nou toch wijs gemaakt dat je een pain in the ass bent, je bent een lammetjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze doen het maar beter goed, want ik ben daar nog lastiger dan hier
Maar je wilde juist een oude auto!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Dementor het volgende:
Weekend, nieuwere auto en mijn contract is verlengd.
Dat is goed nieuws, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Dementor het volgende:
Ja, bij jou wel, maar dat komt dan ook door jou, jij hebt wel inzicht in de psyche van mensenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie heeft jou nou toch wijs gemaakt dat je een pain in the ass bent, je bent een lammetje
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Dementor het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, bij jou wel, maar dat komt dan ook door jou, jij hebt wel inzicht in de psyche van mensen
Ik heb een geweldige garagist maar die zou niets voor jou zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze doen het maar beter goed, want ik ben daar nog lastiger dan hier
Een verlengde auto en een nieuw contractquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Dementor het volgende:
Thanks, wel krom als ik mensen om mij heen zien die worden ontslagen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een verlengde auto en een nieuw contract
Gefeli!
je kan ook zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:14 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Dementor het volgende:
Ik ga morgen lekker aan de slag in de tuin.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Kom je die auto morgen laten zien in Utrecht?
Ja maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan ook zeggen
VOLKOMEN KUT![]()
EN JIJ?![]()
Alsof jij je daar ooit wat van aantrektquote:
ow jah da;s waarquote:
Hoest met Juudquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker aan de slag in de tuin.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof jij je daar ooit wat van aantrekt
Mag ik even vragen hoe die kerel (die je verrot schold) erop reageerde. Ik zou het zelf niet zo 1 2 3 weten eigenlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof jij je daar ooit wat van aantrekt
Ja je gaat lekkerquote:
Ja mag jij, hij was heul erg met stomheid geslagenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik even vragen hoe die kerel (die je verrot schold) erop reageerde. Ik zou het zelf niet zo 1 2 3 weten eigenlijk
stond hij zo???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mag jij, hij was heul erg met stomheid geslagen
Ja zoiets wel, ik vond het eik ook niet kunnen maar ja ben ook maar een menschquote:
Dat was eigenlijk de reactie die ik ook zou hebben..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mag jij, hij was heul erg met stomheid geslagen
Moest je nu naar het postkantoor of naar de Brunaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Soury het volgende:
Ga ik vandaag naar het postkantoor. Foetsie weg verschwuden enzo.. Das maf.. Nah ja moest ik naar de Bruna .. Gelukt iig
Ik andersom ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de reactie die ik ook zou hebben..
* kras of * zuigquote:
gelukkig welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zoiets wel, ik vond het eik ook niet kunnen maar ja ben ook maar een mensch
Bruna is nu het postkantoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moest je nu naar het postkantoor of naar de Bruna
ik moet tegenwoordig naar de AHquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Soury het volgende:
Ga ik vandaag naar het postkantoor. Foetsie weg verschwuden enzo.. Das maf.. Nah ja moest ik naar de Bruna .. Gelukt iig
Doet AH het ook.. jemig zag wel een kiosk/peuken/bladen winkel met een post gedoe eraan. Beter die zit dichterbijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet tegenwoordig naar de AH
gaan ze alle postkantoren sluiten in amsterdam ofso
ja...dat was de laatste daad van Job Cohenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet tegenwoordig naar de AH
gaan ze alle postkantoren sluiten in amsterdam ofso
nah hier bij mij, ik weet niet of er nu in elke AH een postkantoor zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet AH het ook.. jemig zag wel een kiosk/peuken/balden winkel met een post gedoe eraan. Beter die zit dichterbij
Klopt word een ING ding daarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...dat was de laatste daad van Job Cohen![]()
Of was het nou omdat alles de ING gaat worden dus de postkantoren in winkels komen
whehe, blijft FOK! natuurlijkquote:
Verkapte .. Nah laat maarquote:
Ijsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:51 schreef FANN het volgende:
wat is nou een lekker toetje na patatje sat'esaus![]()
ik denk appelmoes
effe pakken
Gij ongelovigequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, blijft FOK! natuurlijk.
De grote misschien wel. Hier zit een kleine kut AH waar sommige kinderen je domweg omver lopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nah hier bij mij, ik weet niet of er nu in elke AH een postkantoor zit
geen idee
Vraag het dat stuk vlees wat bij je op de bank ligt, die weet het welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zie het
WAAR ZIT DAT KNOPPIE ?
WAAR ZIT DAT KNOPPIE ?
in paniek rondrent
Ik kijk hem straks wel even want ben eten aan het maken.quote:
en of ie dat weetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vraag het dat stuk vlees wat bij je op de bank ligt, die weet het wel
Straks als ik thuis kom vreet ik gewoon een heel pak vanille vla leeg.....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik probeer me in te houden![]()
ik heb de appelmoes gepakt
ook wel lekker hoor maar jah...
Een vegetarische Griek.. Mehhn wat mot je ermeequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vraag het dat stuk vlees wat bij je op de bank ligt, die weet het wel
goed mopquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kijk hem straks wel even want ben eten aan het maken.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Straks als ik thuis kom vreet ik gewoon een heel pak vanille vla leeg.....
Kutkinderen ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
De grote misschien wel. Hier zit een kleine kut AH waar sommige kinderen je domweg omver lopen
dat zal ik je effe haarfijn uitleggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vegetarische Griek.. Mehhn wat mot je ermee
Daar bedoel jij dit mee toch??quote:
Ze heeft een blikje in dr haarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Noek!
Voorproefje van nieuwe clip:
[ afbeelding ]
FIERCE
Hij moet heel heftig zijn. Zegt men.
kan ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar bedoel jij dit mee toch??
[ afbeelding ]
Verhip!quote:
Knoppies laten vindenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vegetarische Griek.. Mehhn wat mot je ermee
Is da gaga?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Copycat het volgende:
Noek!
Voorproefje van nieuwe clip:
[ afbeelding ]
FIERCE
Hij moet heel heftig zijn. Zegt men.
Das een kutding. Bestel via mijn zus echt vette goeie mop's .. Niet goedkoop maar hoppa. Het beste gereedschap is je vriendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar bedoel jij dit mee toch??
afbeelding[/url] ]
Leve de make-upquote:
Ik vind haar wel cool, maar haar muziek kan ik echt niet waarderen. Life is beterquote:
Ik vind haar niksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cool, maar haar muziek kan ik echt niet waarderen. Life is beter
Nou niks wil ik het niet noemen.. Ze is rete slim volgens mij. En rijk nu.quote:
Ja oke maar ik vind haar niet leuk en die muziek is killingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niks wil ik het niet noemen.. Ze is rete slim volgens mij. En rijk nu.
Verzin het maar esquote:
Kun je nog een vriend gebruiken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef Soury het volgende:
Hier kigt het vlees en kip (ja apart) te dobberen in de muis marinade. Voor morgen. Saté daar maak je vrienden méé
Ik heb véél ste veel Je bent serieus welkomquote:
Is't wel vers? Ik hou niet van kliekjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb véél ste veel Je bent serieus welkom
een Mini meetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb véél ste veel Je bent serieus welkom
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aagt_kerk_aan__.html
![]()
Ach jeee wat een gedoe. Ik had een vreselijk gelovig vriendje jaren geleden. Vraag me af wat hij ervan vindquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aagt_kerk_aan__.html
![]()
Morgen niet, morgen moet ik eerst naar Haaksbergen (of all places) een pc ophalen, daarna naar paps en mamsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
een Mini meet![]()
gewoon doen Teun
hup met die dikke kont in de auto
Ligt nu te trekken... Morgen aan stokjes rijgen en op de tafelgrilquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is't wel vers? Ik hou niet van kliekjes
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen niet, morgen moet ik eerst naar Haaksbergen (of all places) een pc ophalen, daarna na paps en mams![]()
Maar ik ga serieus een keer Soury uitlaten in het Vondel
Hoe naief, gelovig zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach jeee wat een gedoe. Ik had een vreselijk gelovig vriendje jaren geleden. Vraag me af wat hij ervan vind
hou wel die riem goed vast want die griet is niet te houwenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen niet, morgen moet ik eerst naar Haaksbergen (of all places) een pc ophalen, daarna na paps en mams![]()
Maar ik ga serieus een keer Soury uitlaten in het Vondel
Ja, maak je maar niet ongerust, ik zit mij drie jaar voor te bereiden, ben er bijna klaar voorquote:
Ach ja je bent verliefd enzo.. Maar ik trok het echt niet meer.quote:
Valt wel mee met muisje, gewoon een homp kaas mee en ze trippelt gewillig achter je aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
hou wel die riem goed vast want die griet is niet te houwen
Mooiquote:
Ik doelde erop dat hij naief was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja je bent verliefd enzo.. Maar ik trok het echt niet meer.Dat gezeik
Dan gaan wij stiekem loeren Fann.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
hou wel die riem goed vast want die griet is niet te houwen
quote:
Nou ik heb het wel een tijdje uitgehouden. En zelfs regelmatig naar de kerk geweest. Maar ik was het echt zat. !! Overal voor bidden en god zorgt wel voor je enzo. En toen vroeg ie me ten huwelijk ..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat hij naief was.Jij was gewoon ehhh... geil
Je had ook eerst moeten bidden of het goed was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
En toen vroeg ie me ten huwelijk ..
Toen heb ik het afgekapt
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb het wel een tijdje uitgehouden. En zelfs regelmatig naar de kerk geweest. Maar ik was het echt zat. !! Overal voor bidden en god zorgt wel voor je enzo. En toen vroeg ie me ten huwelijk ..
Toen heb ik het afgekapt
Mien zat in haar nachtjapon achter de rododenderon.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
achter de rododendron
daar was toch ook een toepje van
Dat iemand gelovig is is 1 ding, maar dat ik 'mee moet doen' gaat me te verquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb het wel een tijdje uitgehouden. En zelfs regelmatig naar de kerk geweest. Maar ik was het echt zat. !! Overal voor bidden en god zorgt wel voor je enzo. En toen vroeg ie me ten huwelijk ..
Toen heb ik het afgekapt
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
achter de rododendron
daar was toch ook een toepje van
Ja nou echt he?? Best lullig van me.. Ik kon er domweg niet meer tegen. En kreeg visioenen van elke godverdomme zondag om 11 uur in die kerk te zitten. (incl. 6 kids)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had ook eerst moeten bidden of het goed was.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt wel goed uit want in het echt heet jij toch ook Mien?
Ik 1 x naar een doop geweest, dat is aan mij dus echt niet besteedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat iemand gelovig is is 1 ding, maar dat ik 'mee moet doen' gaat me te ver
Ik ga alleen naar de kerk als ier iemand dood is
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef Coos het volgende:
En hoe zat het met seks voor het huwelijk Soury??
Heb je tevergeefs zes jaar op een beurt liggen wachten?
Nah was niet vervelend hoor. Modern gedoe enzo. Ook mooie momenten meegemaakt. Maar tis niet mijn dingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat iemand gelovig is is 1 ding, maar dat ik 'mee moet doen' gaat me te ver
Ik ga alleen naar de kerk als ier iemand dood is
nee toch??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef Coos het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef Coos het volgende:
pffffffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou serieus dat was in eerste instantie een probleem. Maar na inwijding van mijn kant was dat geloof ineens ook foetsie
Dopen is ook hypocriet als je niet echt gelovig bentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 1 x naar een doop geweest, dat is aan mij dus echt niet besteed
Whoehahahaaaa................quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou serieus dat was in eerste instantie een probleem. Maar na inwijding van mijn kant was dat geloof ineens ook foetsie
Moet toegeven dat het in die kerk niet zo was. Pas als je het zelf wilde (oudere leeftijd) werd je gedoopt. En dat vond ik vaak erg emotionele diensten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dopen is ook hypocriet als je niet echt gelovig bent
Veel plezierquote:
Ja hallo, ik kom alleen maar sate eten hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen heb ik het afgekapt
Have funquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |