je hebt bij deze 1 voorkeursstemquote:
quote:
Change a Duck we believe inquote:
Duck we can!quote:
Dat was toch wel wat er minimaal verwacht mocht worden jaquote:
Leuk om te zien dat ze zo blij waren met bronsquote:
Nou deze lichting is niet echt van wereldniveau. Brons was juist het maximaal haalbare. Tegen Australië kansloos verloren.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat was toch wel wat er minimaal verwacht mocht worden ja
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou deze lichting is niet echt van wereldniveau. Brons was juist het maximaal haalbare. Tegen Australië kansloos verloren.
Pilsje ole ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef Ole het volgende:
Ik kan het woord ' theedrinken' nu al niet meer horen
0.400 uur .quote:
Ik ben erquote:Op zondag 14 maart 2010 02:38 schreef tong80 het volgende:
Het wachten is op het moment dat ole thuis komt.
scheelt weinigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
0.400 uur .
Nwem thuuis. Em Mwijn scharrel iss dew deur uit.
Maar Ferrari gelukkig weer aan topquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:02 schreef tong80 het volgende:
Schumacher 7de kwalificatie tijd. Wat een klasbak.
Wat is er toch mis met Guusje? Guusje is als burgemeester in Nijmegen zeer geslaagd. Ze was zo ongeveer de populairste burgemeester van Nederland.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:08 schreef borisz het volgende:
Sinds 1946 is de PVDA aan de macht. Guusje moet ik ook niet aan denken.
Frits Bolkesteinquote:
Guusje in Amsterdam als wethouder was episch falenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met Guusje? Guusje is als burgemeester in Nijmegen zeer geslaagd. Ze was zo ongeveer de populairste burgemeester van Nederland.
jij F1 vergeten hoe kan dat nuquote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef appelsientje het volgende:
shit f1 vergeten... kut
Yup!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Guusje in Amsterdam als wethouder was episch falen.
Ok Hup Barcaquote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef borisz het volgende:
Barca - Valencia: Maduro werd weggespeeld en liep daardoor 2x tegen een gele kaart op.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef Bjoro het volgende:
Tong, goed nieuws....we hebben weer eens gewonnen !
En Bjoro stond nog in de basis ook...ik behoorde tot de 11 fitste van de 14, de 3 op de bank mochten eigenlijk niet eens invallen van de dokter
Terwijl ik bijna de hele week ziek op bed heb gelegen
Tijd voor een derde klasse D seriequote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Bjoro het volgende:
Hier de stand:
1 AFC 17 44
2 TOB 16 35
3 Aalsmeer 15 27
4 SCW 15 24
5 RKAVIC 14 23
6 NFC/Brommer 16 23
7 AMVJ 15 22
8 VVC 15 21
9 Roda 23 18 16
10 V&V 16 13
11 VEW 17 12
12 HBC 14 7
5 punten achter maar wel 3 wedstrijden minder gespeeld.
We hoeven alleen nog maar 2x tegen de nummer 1
en 1x tegen de nummers 2,3,4,5,7,8.
3 Thuiswedstrijden en 5 uitwedstrijden
Alle kansen dus nog
Bquote:
Hij is leuk!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:09 schreef borisz het volgende:
Hee mijn tweet werd bij BNR voorgelezen.
Ik ben als het mee zit ben ik 28 mei klaar voor dit jaar. Bachelorscriptie ga ik pas in oktober mee beginnen. En mocht ik niet klaar zijn heb ik alleen nog evt hertentamens eind juni dus dat komt wel goedquote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef Ole het volgende:
En je studie dan?
laatste poule wedstrijden zullen tegelijk gespeeld worden, dus denk niet dat je het gaat halenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef borisz het volgende:
TUssen 11 juni en 11 juli ben ik tussen 13:30 en 22.30 niet van de tv weg te krijgen. WK boven alles
Als het lukt kijk ik alle 64 duels
Dan ga ik zappen of op de laptop een stream aanzettenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laatste poule wedstrijden zullen tegelijk gespeeld worden, dus denk niet dat je het gaat halen
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef borisz het volgende:
TUssen 11 juni en 11 juli ben ik tussen 13:30 en 22.30 niet van de tv weg te krijgen. WK boven alles
Ik hoop dit jaar echt meer te zien dan 4 jaar geleden. Toen kroop ik eigenlijk alleen bij doelpunten van de PC wegquote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef borisz het volgende:
leuk he, moddenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar echt meer te zien dan 4 jaar geleden. Toen kroop ik eigenlijk alleen bij doelpunten van de PC weg
Op zich vond ik het wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar. Teminste niet op zo'n druk forum als WK destijdsquote:
Ik vind het modden van een rustiger forum inmiddels ook leukerquote:Op maandag 15 maart 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich vond ik het wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar. Teminste niet op zo'n druk forum als WK destijds
Okee.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het modden van een rustiger forum inmiddels ook leuker
hoezo niet ? kleurt de boel toch lekker op ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:22 schreef appelsientje het volgende:
hmm kom ik op mijn werk ... hebben ze allemaal Ajax vlaggetjes neergezet....
Dat hadden ze echt niet hoeven doen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:22 schreef appelsientje het volgende:
hmm kom ik op mijn werk ... hebben ze allemaal Ajax vlaggetjes neergezet....
Dat hadden ze echt niet hoeven doen
voor Urbi ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:37 schreef borisz het volgende:
De vlaggetjes waren vast voor de kleine bedoeld.
et orbiquote:
Haha ja idd.. dat zullen ze weten ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:30 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]ik moest lachen, sorry
weet je in ieder geval wel wat je moet doen als we aan het eind van het seizoen alsnog kampioen zijn
Daarom ontbrak je dus op mijn verjaardagsfeestjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
2 dagen met migraine in bed gelegen. Het gaat weer een beetje hoofdpijn is grotendeels weg. Maar je ligt wel in bed maar van slapen komt weinig. Studio Sport van zondag gemist dat ik in de herhaling wilde zien. VI gemist. En vanaf zondag vroeg in de avond pas weer het nieuws kunnen volgen.
Ja ik ben zielig
Van harte nog Bossiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom ontbrak je dus op mijn verjaardagsfeestje
quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
invallen in een hoger team en alles winnen is tof
Migraine is horror Tong, ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
2 dagen met migraine in bed gelegen. Het gaat weer een beetje hoofdpijn is grotendeels weg. Maar je ligt wel in bed maar van slapen komt weinig. Studio Sport van zondag gemist dat ik in de herhaling wilde zien. VI gemist. En vanaf zondag vroeg in de avond pas weer het nieuws kunnen volgen.
Ja ik ben zielig
Ik heb twee dagen in bed gelegen Bluezz.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Migraine is horror Tong, ik weet er alles van.
En maar al te vaak wordt gezegd : ach ga 'lekker' je bed in, 'lekker' slapen dan gaat de hoofdpijn 'lekker' snel over
Ik háát de misbruik van het woord migraine
Ik denk de laatste grote downtimequote:Op woensdag 17 maart 2010 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen in bed gelegen Bluezz.
Jaren geleden dat ik een dag niet op Fok heb gepost
Was hij erbij in 2001 ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk de laatste grote downtime
Shit nu weet niemand dat je het bed met me wil delenquote:Op woensdag 17 maart 2010 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ge-edit.
Kut Tong, die hoofdpijn van je
heb wel eens migraine, maar nooit echt super heftig zoals hierboven geschetst.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Migraine is horror Tong, ik weet er alles van.
En maar al te vaak wordt gezegd : ach ga 'lekker' je bed in, 'lekker' slapen dan gaat de hoofdpijn 'lekker' snel over
Ik háát de misbruik van het woord migraine
Als ik het krijg begint het met deze aura's/voortekenen... daarna volgen de gezichts- , spraak & krachtsuitval, .. en geloof me, dan valt de hoofdpijn die erop volgt in het niet...
waarschuwing : als je last hebt van auramigraine ; niet klikken
Trusten.quote:
Ik blijf nog even moffen.quote:
zul je zien dat we over dik een week weer sneeuw hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef Ole het volgende:
Hier zijn we wel aan toe na al die &^%&$^& sneeuw
Het zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
zul je zien dat we over dik een week weer sneeuw hebben
Ze lopen in elk topicquote:Op woensdag 17 maart 2010 02:20 schreef rubbereend het volgende:
Wat lopen er toch een stel beperkte gasten rond op dit forum en vooral in het Milly topic
Vooral bij werkgeversquote:Op woensdag 17 maart 2010 02:21 schreef rubbereend het volgende:
Gelukkig ken ik migraine niet. Heb af en toe hoofdpijn maar gelukkig niet meer dan dat. Ik ken mensen in mijn omgeving met migraine en dat is zo onderschat in Nederland.
Ik had het een paar weken geleden op maandagavond op weg naar huis. Ik heb met mijn ogen dicht een paar hapjes gegeten en wilde golfer vertellen wat ik die middag had gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef Ole het volgende:
Heb een keer zo'n heftige aanval gehad dat ik niet meer uit mijn woorden kwam. Wilde ik bijvoorbeeld zeggen: 'ik wil naar huis' zei ik iets totaal anders.
Doodeng was dat. En inderdaad niet kúnnen slapen omdat je tegen het plafond aanvliegt van de hoofdpijn
Nee hoor, zie je me niet stil in de hoek zitten dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Terug van het werk ..... zitten iedereen nog buiten ?
Nee! Ik was op het popkoor en ik ga de lead zingen van 1 nummerquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:17 schreef Bjoro het volgende:
Terug van het werk ..... zitten iedereen nog buiten ?
Bluezz, sla je korenslagquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee! Ik was op het popkoor en ik ga de lead zingen van 1 nummer
tuurlijk wel Bos, ik bedoelde de rest, toch !quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Nee hoor, zie je me niet stil in de hoek zitten dan?
Bluezzie voluit zingend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ga ik doen. In het patronaat, 13 juni
Shit dat ik Prince had gemist...hopelijk deze dan...al is het tijdens het WKquote:
Okeequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk wel Bos, ik bedoelde de rest, toch !
Ik zing beter dan zij voetballen hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:48 schreef Bjoro het volgende:
Shit dat ik Prince had gemist...hopelijk deze dan...al is het tijdens het WK
Tongquote:
Filmpjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef appelsientje het volgende:
Goeden avond allen
Finn heeft z'n eerste hapjes gehadde rommel viel nog best mee
Ik zal ff kijken of ik die online kan krijgenquote:
je eigen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik die online kan krijgen
Rubber.. heb je ook al last van de lente? sinds vandaag beginnen mijn eigen weer te tranen.
het is al verkocht, schat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Verkoop die tent en ga toch lekker huren man
Ogenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je eigen?
Ik heb al weken last, best heftig ook, wordt met de dag ergervoorjaar is sowieso de grootste ramp qua hooikoorts. Laat de sneeuw en de vorst maar weer komen
Snuf en snuitjequote:
Wordt tijd hè ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:52 schreef rubbereend het volgende:oi
is dat de start van het Tong80 forum?
Dit is de voetbalslowchat van dit forum.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef DeParo het volgende:
Danku, wat is dit eigenlijk voor forum, ik dacht dat het bij een bepaald topic hoorde, ik als Hool (:P) voelde me aangesproken, maar is dit gewoon een praat-maar-raak-je-kan-toch-niet-missen topic ofzo.
Kijk daar hebben we het hier niet overquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef DeParo het volgende:
Ik vertrouw je wel als je zegt dat het hier gezellig![]()
.
Zit me toch weer te verwonderen over die placentabehandeling van Ooijer in Belgrado.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de voetbalslowchat van dit forum.
Is iets minder de laatste maanden door ruzie met de mods. Velen zijn overgestapt naaar een ander forum.
Hier zit de oude garde.
Als je een linkje wil waar ze nu zitten moet je me maar een PM sturen.
Hier is het wel gezellig hoor.
Ik had niet gedacht dat ze een nog lelijkere naam konden bedenken.quote:
En dan niet willien fuseren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Rucebo het volgende:
Nu MVV-Fortuna aan het kijken. Echt slecht...
FC Limburg was een goede set geweestquote:
Inderdaad. Omniworld straalde nog enigszins iets uit, maar AFC Almere CIty...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ze een nog lelijkere naam konden bedenken.
Toch wel schijnbaar....
Noem het gewoon weer De Zwarte Schapenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Omniworld straalde nog enigszins iets uit, maar AFC Almere CIty...
Wat moet het ook voorstellen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Omniworld straalde nog enigszins iets uit, maar AFC Almere CIty...
Totdat Ole de boel over neemtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag.
Letten jullie op de zaak ?
We gaan hem verbouwenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag.
Letten jullie op de zaak ?
AFCquote:
en terecht.quote:
quote:
Ach ik was al wakker, geen zin om nog te blijven liggen. Pa komt ook zo op bezoek enzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:57 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Bos je bent er vroeg bij
Oo oke op die manierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik was al wakker, geen zin om nog te blijven liggen. Pa komt ook zo op bezoek enzo.
Okee, maar je geniet wel van die kleine, neem ik aanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke op die manier
Tja Finn vond het nodig om om 7 uur wakker te worden
(dat is tegenwoordig uitslapen)
Zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar je geniet wel van die kleine, neem ik aan
kan je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:59 schreef Bjoro het volgende:
Maudje ook heerlijk om 7 uur wakker
Ging gisteren rond 9u naar bed en dan ook nog "vroeg" wakker.
Nu wel lekker samen Holland Sport Junior kijken.....deel van de opvoeding, lijkt mij
zo is dat...ze weet inmiddels ook alle 4 de gouden medaillewinnaars van de OWSquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:00 schreef appelsientje het volgende:
kan je niet vroeg genoeg mee beginnen
* Ole lag tequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Totdat Ole de boel over neemt. Al doe ik geen nachtdienst
. Ben daar te moe voor
![]()
vannacht weerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slápen, jij? 's nachts?![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeren en sloeren mot je
Is een overwinning van PSV niet gunstiger voor Ajax? Ik denk dat de kans groter is dat PSV wel ergens meer punten laat liggen dan Twente gezien het programma van PSV (Feyenoord komt hier en ze moeten nog naar AZ)quote:
Ja opzich wel, maar met een gelijkspel ben ik ook wel tevreden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is een overwinning van PSV niet gunstiger voor Ajax? Ik denk dat de kans groter is dat PSV wel ergens meer punten laat liggen dan Twente gezien het programma van PSV (Feyenoord komt hier en ze moeten nog naar AZ)
Hoe gaat het net NIVO tong? Nog een kansje voor de hoofdklasse?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
M'n cluppie 2-2 gespeeld tegen de nummer twee. Leuke wedstrijd.
Nee, na de winterstop ging het minder. We zijn een goede middenmoter. Is ook niet slecht voor een clubje als wij zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe gaat het net NIVO tong? Nog een kansje voor de hoofdklasse?
Hup Twentequote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Nou even eten en dan maar richting Eindhoven
quote:
en terugquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hup Twente
Wel een leuke wedstrijd toegewenst.
Waar zat je?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:59 schreef DeParo het volgende:
SchijtTwente, kom vd wedstrijd, PSV was stukken beter maar naiiviteit overheerst.
Het is toch jammer.
wees blij dat je niet in Rotterdam bent geweest.....dan was je zeiknat geregend en had je ook maar 1 helft voetbal gezien !quote:
Droog en een helft gezien. Wat nu?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wees blij dat je niet in Rotterdam bent geweest.....dan was je zeiknat geregend en had je ook maar 1 helft voetbal gezien !
Sommige muizen kunnen niet tegen urine Tongquote:Op zondag 21 maart 2010 04:20 schreef tong80 het volgende:
M'n muis is stuk merk ik toen ik wilde pissen
Ben al een half uur bezig met een nieuwe muis.
*Test*
Hoeveelste staan ze dan want er promoveren toch extra veel clubs dit seizoen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, na de winterstop ging het minder. We zijn een goede middenmoter. Is ook niet slecht voor een clubje als wij zijn.
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
Hoeveelste staan ze dan want er promoveren toch extra veel clubs dit seizoen?
Leuk.quote:
volgens mij is het de bedoeling dat je antwoord geeft op die vraag van Rubberquote:Op zondag 21 maart 2010 18:07 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat was de laatste post op de vorige pagina.
Ik lees altijd alles terug in Hools.
Deze over het hoofd gezien.
Achtste. En de top 4 heeft kans om te promoveren. Zit er niet meer in.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
Hoeveelste staan ze dan want er promoveren toch extra veel clubs dit seizoen?
mij iets te hard, dat Epicaquote:
dank u voor het antwoordquote:Op zondag 21 maart 2010 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achtste. En de top 4 heeft kans om te promoveren. Zit er niet meer in.
Vanmiddag weer kleinkind geknuffeldquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanmiddag weer kleinkind geknuffeldEn dat ie over me heen heeft gespuugd neem ik ook maar voor lief
Kan ik me voorstellen.quote:
Leuk Bosquote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Maar voor mij was het een geslaagde avond
Even je gedachten op nulquote:
Mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Maar voor mij was het een geslaagde avond
Best wel, alleen niet helemaal uitverkocht volgens mij. Maar voor mijn gevoel voller als toen wij bij Wir SInd Helden zijn geweest.quote:
Dat vond ik eigenlijk ook wel vol genoeg, kon je tenminste de bar en de WC bereikenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Best wel, alleen niet helemaal uitverkocht volgens mij. Maar voor mijn gevoel voller als toen wij bij Wir SInd Helden zijn geweest.
elleboog elleboog ellebooooooogquote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Bjoro het volgende:
Gaat Bakal dan toch vrij uit, zonder elleboog vd week ?
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
elleboog elleboog ellebooooooog
vd week
Moet ik altijd aan Hugo denken
Bossie, gaat het niet zo lekker met je?
Heerlijk die papadag he?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijke dag.. en heb papa dag.. ga lekker een stukje wandelen met de kleine
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijke dag.. en heb papa dag.. ga lekker een stukje wandelen met de kleine
Iquote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijk weer ja, van de week gaat de weersverwachting richting de 19 graden, dat wil dus zeggen dat er plaatselijk vast wel de 20 gepasseerd kan wordenineens is het in een paar weken van vorst en sneeuw heftige lente geworden
wat een zonneschijn zo door het schermpje heen zeg !quote:Op maandag 22 maart 2010 15:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
I@ heftige lente en dan ben ik ook nog eens een keer een hele maat afgevallen merkte ik met een nieuw kleedje kopen
Mijn dag kan niet meer stuk
Ja, tussen wat mindere dingen in, zijn er dan ook altijd wel weer de kleine leuke zegeningen die je moet tellenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Bjoro het volgende:
wat een zonneschijn zo door het schermpje heen zeg !
doe ik zeker !quote:Op maandag 22 maart 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, tussen wat mindere dingen in, zijn er dan ook altijd wel weer de kleine leuke zegeningen die je moet tellen
Zegt iemand met cup DD.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, tussen wat mindere dingen in, zijn er dan ook altijd wel weer de kleine leuke zegeningen die je moet tellen
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haal er maar 1 D af hoor
Niet dat ik maar 1 tiet heb
Ja idd het gaat nu opeens super snelquote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]Finn dag
Heerlijk weer ja, van de week gaat de weersverwachting richting de 19 graden, dat wil dus zeggen dat er plaatselijk vast wel de 20 gepasseerd kan wordenineens is het in een paar weken van vorst en sneeuw heftige lente geworden
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haal er maar 1 D af hoor
Niet dat ik maar 1 tiet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |