Met zijn budget en eisen is geen mac samen te stellen, dat wist TS ook wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, ik ben nog wel benieuwd of iemand met een goed Apple systeem komt om TS te overtuigen toch The White Side te joinen.
Er staan al meerdere goede Windowssystemen in het topic, als Apple dan echt een alternatief is, dan wil ik graag een systeem zien wat voldoet aan de wensen en budget van TS.
quote:
Als het niet binnen budget valt, waarom raden dan toch zoveel mensen een Apple aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:25 schreef elcastel het volgende:
Een Apple valt af omdat de TS dat niet lekker vindt werken, tevens is gamen kut. Anders zou ik zeggen koop een iMac en volgende maand een HD (boven budget dus).
Als mensen iets goeds willen, moeten ze soms ff doorsparenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het niet binnen budget valt, waarom raden dan toch zoveel mensen een Apple aan?
Omdat TS er naar vroegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het niet binnen budget valt, waarom raden dan toch zoveel mensen een Apple aan?
Ik vind anderhalf duizend euro voor een nieuwe pc anders een beste bak geld, een hele beste, als je daarvoor niet een mac kan halen waarmee je hetzelfde kan doen is het eigenlijk bijzonder jammerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
Als mensen iets goeds willen, moeten ze soms ff doorsparen
En dan te bedenken dat Macs nu goedkoper dan ooit zijn. Als je in 2001 een Titanium PowerBook G4 had gekocht, was je tienduizend gulden lichter geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik vind anderhalf duizend euro voor een nieuwe pc anders een beste bak geld
Ik zeg goed ik zeg niet beter. dat dat wel ff genoteerd staatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik vind anderhalf duizend euro voor een nieuwe pc anders een beste bak geld, een hele beste, als je daarvoor niet een mac kan halen waarmee je hetzelfde kan doen is het eigenlijk bijzonder jammer
kut, loop ik toch weer in een fanboy topic posten...ik wilde het niet doen...
Dan hebben we over 9 jaar dus een prijs van -7500 EUR.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Macs nu goedkoper dan ooit zijn. Als je in 2001 een Titanium PowerBook G4 had gekocht, was je tienduizend gulden lichter geweest
Nee 7499,-quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan hebben we over 9 jaar dus een prijs van -7500 EUR.
Toch blijft de domheid van mensen me nog steeds verbazenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan hebben we over 9 jaar dus een prijs van -7500 EUR.
Vroegah zette ik de pc aan 's ochtends, ging ik plassen, eventjes mezelf wassen, tandenpoetsen en haren doen. Zodra ik dan mijn slaapkamer weer in kwam was-ie eindelijk eens lekker aan het draaienquote:
Totdat je de automatische update installer had draaien. Dat was dan weer kutquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroegah zette ik de pc aan 's ochtends, ging ik plassen, eventjes mezelf wassen, tandenpoetsen en haren doen. Zodra ik dan mijn slaapkamer weer in kwam was-ie eindelijk eens lekker aan het draaien
volgens mij heb je precies wat je wou? Ik bedoel, deze discussies kunnen nooit eens normaal gevoerd worden...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef joers1 het volgende:
en ik wil dus geen Mac...dus kunnen alle pro-Mac's dit topic verlaten
Topicttiel was iets te snel gekozen....dáárvoor excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |