Goede post die helemaal niets zegt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ook weer zo'n mooi voorbeeld van linkse discussietechniek. Sachertorte toont hier aan dat de PvdA het misschien toch niet zo goed doet. Laat ik er maar een afleidingsmanoeuvre uitgooien
. Even iets zeggen over die sneue PVV, en de PvdA blijft nog 50 jaar aan de macht
.
Nu waar het ook alweer om ging... Ik zeg helemaal niet dat de PVV de problemen gaat oplossen, ik heb het zelfs helemaal nooit over de PVV gehad... Ik zeg alleen dat de PvdA bewezen heeft de problemen niet te kunnen oplossen. En dan toch een grote broek aantrekken, tsja...
Een politieke partij kan de zaak rap naar de klote helpen. Iets wat eveneens funest is, is een eenpartijstelsel. In Amsterdam is daar de facto sprake van. De PvdA heeft al sinds mensenheugenis de macht in Amsterdam. Dat is zeer onwenselijk, en de resultaten zijn er dan ook naar. Amsterdam is overigens een dorp, en het is een schande dat ze het niet beter functionerend weten te krijgen. Een heel wat grotere stad als München doet het veel beter. Maar ja, daar waait dan ook geen linkse wind...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Sai het volgende:
[..]
Goede post die helemaal niets zegt!
Als je het idee hebt dat er ook maar één politieke partij 'de problemen kan oplossen' dan heb ik een supervetgratiskaartje voor je naar de jaren '60. Iets als slecht integrerende asielzoekers, criminaliteit, whatever, die los je niet op, die hou je onder controle en beperk je tot een minimum.
Maar onder Geert is er vast niks aan de hand. Amsterdam heeft voor een stad van zijn omvang een ontzettend laag criminaliteitscijfer, zeker als stad die traditiegetrouw altijd één van de tien steden ter wereld is met de grootste allochtone populatie. Maar er zijn erge dingen gebeurd, oh nee! Stemt PVV!
Hij is was voorzitter van een college, niet de fuhrer van een college. De voorzitter van de Tweede Kamer stuurt toch ook niet mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:54 schreef Sachertorte het volgende:
Zijn rol is niet enorm, maar ook niet te verwaarlozen. Hij kan wel sturen, en dat gebeurt onvoldoende.
Je bent er, neem ik aan, toch wel van op de hoogte dat het bestuur van Amsterdam vanaf 1990 tot 2006 gevormd werd door de PvdA o.a. samen met de door jou zo bewonderde VVD?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef Sachertorte het volgende:
De PvdA heeft al sinds mensenheugenis de macht in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een politieke partij kan de zaak rap naar de klote helpen. Iets wat eveneens funest is, is een eenpartijstelsel. In Amsterdam is daar de facto sprake van. De PvdA heeft al sinds mensenheugenis de macht in Amsterdam. Dat is zeer onwenselijk, en de resultaten zijn er dan ook naar. Amsterdam is overigens een dorp, en het is een schande dat ze het niet beter functionerend weten te krijgen. Een heel wat grotere stad als München doet het veel beter. Maar ja, daar waait dan ook geen linkse wind...
... Munchen wordt geleidt door een sociaal-democratisch college, pikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef Sachertorte het volgende:
Een heel wat grotere stad als München doet het veel beter. Maar ja, daar waait dan ook geen linkse wind...
Onzin, dat was een peiling waarbij enkel gekozen kon worden tussen Balkenende, Wilders en Cohen en hij geeft dus een volledig vertekend beeld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:46 schreef golfer het volgende:
Volgens de laatste peilingen (1Vandaag) levert deze zet de PvdA alleen maar winst op en wil 52% van alle Nederlanders Cohen als premier.
Klopt, maar daarom is die peiling nog steeds wel gedaan en de uitslag daarvan plaatste ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:01 schreef Hanoying het volgende:
Onzin, dat was een peiling waarbij enkel gekozen kon worden tussen Balkenende, Wilders en Cohen en hij geeft dus een volledig vertekend beeld.
Dat deed je niet. Je plaatste, and I quote: "Volgens de laatste peilingen (1Vandaag) levert deze zet de PvdA alleen maar winst op en wil 52% van alle Nederlanders Cohen als premier."quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom is die peiling nog steeds wel gedaan en de uitslag daarvan plaatste ik.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:34 schreef vulkaan het volgende:
Ojee nu wordt de partij van de allochtonen favoriet omdat de softe theedrinker lijsttrekker is. En als die tokkies met pittige kapsels zullen er voor stemmen omdat ze wel van een verandering houden maar de inhoud interesseert ze niet veel.
Met pvda als grootste gaat Nederland helemaal naar de verdoemenis.
Gefeliciteerd, je bent geslaagd in het omschrijven van de stereotype PVV-stemmer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:34 schreef vulkaan het volgende:
Ojee nu wordt de partij van de allochtonen favoriet omdat de softe theedrinker lijsttrekker is. En als die tokkies met pittige kapsels zullen er voor stemmen omdat ze wel van een verandering houden maar de inhoud interesseert ze niet veel.
Historisch aangetoond.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk, dit soort Wildersnapraters die het over inhoud gaan hebben.
waarom wordt er over fortuyn zo nostalgisch gereminisceerd? ook dat was een schreeuwer en one-line artiest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:58 schreef JohnDDD het volgende:
Toch achteraf erg jammer dat Pim Fortuyn nooit premier is geworden. Hij had het vast uitstekend gedaan.
de PVV is ook geen one-issue partij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef golfer het volgende:
Fortuyn was niet een one-issuebeweging en had toch net wel wat meer inhoud en oplossingen dan Wilders.
Als een joodse thee drinker bij de partij van de allochtonen zoals jij dat zegt ervoor zorgt dat de ze grootste worden is dat toch alleen maar een goed teken van goede integratie van die allochtonen (veelal moslims)? En bewijst dat dus alleen maar het tegendeel van wat Wilders beweert?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:34 schreef vulkaan het volgende:
Je hebt goed geluisterd naar je grote leider.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:34 schreef vulkaan het volgende:
Ojee nu wordt de partij van de allochtonen favoriet omdat de softe theedrinker lijsttrekker is.
Niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
de PVV is ook geen one-issue partij.
Je hebt zijn boekjes nooit gelezen zeker? Daar stonden wel wat meer creatieve oplossingen in.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
de PVV is ook geen one-issue partij.
de oplossingen van fortuyn waren vaak ook "kom, we gaan er een paar marokkanen uitgooien".
hij had charisma - dat absoluut.
Ik verwacht niet dat Job Cohen in de debatten Wouter Bos gaat overtreffen of zelfs gaat evenaren. Wat dit betreft vind ik de PvdA er op achteruit gaan, omdat Bos debattechnisch simpelweg top was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:54 schreef JohnDDD het volgende:
Vond 'm bij P&W niet zo sterk. Nors, beetje recalcitrant, vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |