Nee, zeker niet, we gaan geen tophypotheek nemen. Maar we kunnen dan wel net iets meer lenenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
niet teveel lenen, das niet leuk
Maar het rondkijken en de voorpret daarentegen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel verstandig dat jullie je goed oriënteren. En in deze markt moet je never nooit kopen totdat je verkocht hebt.
Je hoort nu genoeg verhalen van mensen die niet rond kunnen komen omdat ze een dubbele hypotheek hebben.
Wel leuk he, huisjes kijken en bedenken wat je wil.
Ja, inderdaad. We kijken genoeg rond en zien soms echt héle leuke huizen. Natuurlijk kunnen we daar dan onze zinnen nog niet op zetten, maar we weten dan wel wat we willen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja je wil nu echt geen dubbele lasten hebben
Wil ik ook weten.quote:
Oh, ik dacht lekker een kwartel voor jezelf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff te eten![]()
Net goed gescoord op de markt, kippennekken en kwartels voor de hondjes, en lekkere kaas en dettol pour moi
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dat bekt zo lekker, als een vrouw net een fles dettol heeft gegeten
Hoor het bijna iemand zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar maak ik mn huis mee schoon, kan moeilijk zeggen dat dat een aankoop voor de honden is, heldere lichten
quote:
Volgens jou? Ja jij weet het 't beste tochquote:
12e...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer de 11e vandaag he, alweer 4 maanden gestopt met roken, zonder enige moeite !
quote:
Nou, dan gaat het goed toch!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgens jou? Ja jij weet het 't beste toch![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer de 11e vandaag he, alweer 4 maanden gestopt met roken, zonder enige moeite !
quote:
Oh crapquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
* Alle telefoonnotities van vandaag veranderen gaat *
Ja fuck, dat zijn dr nogal watquote:
Ik zou je ontslaan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Jeuj! Wat goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Haha, mooi zo dan!quote:
Waarom?quote:
Ik vind het nu ook echt zooooo goor, als er mensen roken, of als ik naast rokende mensen zit .quote:
Je weet toch dat ik niet leuk ben?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom?
Ze zijn toch nog niet ingeleverd.
Ben blij dat jij mn baas niet bent, ik heb echt leuke bazen
Nou, als je daarvoor mensen zou ontslaan dan ben je echt niet de liefste jaquote:
Ik weet ook hoe het komtquote:
quote:
Ja. En jij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs de besten maken wel es een foutje toch?
Waarom loop je zo te bitchen eigenlijk?quote:
quote:
Ik dacht dat je Q miste en wilde de leegte wat opvullen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom loop je zo te bitchen eigenlijk?
Ik ga jou toch geen kuthoer noemen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Q miste en wilde de leegte wat opvullen.
Het is dus niet echt jouw dag vandaag?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe het komt![]()
Ik had me vanochtend verslapen dus ik was een half uur later hier en dan loopt alles in de soep dus was ik vergeten een dag op de kalender af te strepen.
Kansloos
Hè, nu heb ik zin in een rookpauzequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook echt zooooo goor, als er mensen roken, of als ik naast rokende mensen zit .
Echt flauw, maar tis echt vies ja
Heus wel, ik kan dr wel om lachen hoor, dat ik er pas na de pauze achter kom dat t heul niet de elfde isquote:
quote:
Nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee?
Zou je willen, dat privilege is voor mn Qwea onlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou je willen, dat privilege is voor mn Qwea only
Hoeveel mensen aan de andere kant van de lijn heb je al wijsgemaakt dat het de elfde is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus wel, ik kan dr wel om lachen hoor, dat ik er pas na de pauze achter kom dat t heul niet de elfde is
Niemand, de mensen gaan heus niet aan mij vragen welke dag het vandaag is hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel mensen aan de andere kant van de lijn heb je al wijsgemaakt dat het de elfde is?
Niet zoohoo!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niemand, de mensen gaan heus niet aan mij vragen welke dag het vandaag is hoor![]()
Vraag jij dat altijd als je ergens belt?
Ik zie trouwens nu je sig pasquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel mensen aan de andere kant van de lijn heb je al wijsgemaakt dat het de elfde is?
Nah , dat is dus nog helemaal niet voorgekomenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet zoohoo!
Meer dat het ter sprake komt, zegmaar.
En dat de mensen aan de andere kant dan denken. "Huh, het is helemaal niet de 11de, het is de 12de." En dat jij dan zegt dat het toch echt de elfde is......
Laat ook maar.....:@
Whehe, cool!quote:
geef me es een quote voor mijn sig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, cool!
Ik kijk nooit naar die dingen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
geef me es een quote voor mijn sig.![]()
Die vorige heb ik maar weggehaald nu de Zigster er niet meer is.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jou zoen ik ook wel met rooklucht en al hoor
![]()
Ik kwam laatst een ex tegen, die rookt, en die zoende ik ( gewoon op de mond, verder niks hoor ) en dat vond ik dus niet vies, want dat was gewoon helemaal hij
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
En nu heb ik eindelijk tijd voor die rookpauze
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was in élk geval gezelliger dan 'tvp', of niet soms
Onze hoop in bange mod-arme dagenquote:
eej kutsnol!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou je willen, dat privilege is voor mn Qwea only
Yeah babe, daar ben je dan toch!quote:
Ik ben er en ga noooooooit meer wegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah babe, daar ben je dan toch!
Kuthoerrrrrrr
Poepiger dan jij bestaat dr niemandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er en ga noooooooit meer weg
poepig ben ik toch.
Wie zegt dat ik kleren aan had ??????????quote:
OMFG CAMMENquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kleren aan had ??????????
klikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Hebbie ook al Crufts TV gekeken Qwea?
speciaal voor jou nog es t linkje!
Kheb geen camquote:
Ze zijn nu ff de baan aan t ombouwen maar zometeen weer behendigheidquote:
Je kan ook zeggen dat je niet komt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Qwea het volgende:
zeg, help es. We moeten vanaaf op verjaardag... naar mensen die ons hebben uitgenodigd (goede vrienden van vrienden) maar die wij enkel kennen van andere verjaardagen. Ik snap dan ook niet waarom we uitgenodigd zijn,maar dat terzijde.
Hoeveel geef je dan ?
15,-, twee tientjes zoiets.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Qwea het volgende:
zeg, help es. We moeten vanaaf op verjaardag... naar mensen die ons hebben uitgenodigd (goede vrienden van vrienden) maar die wij enkel kennen van andere verjaardagen. Ik snap dan ook niet waarom we uitgenodigd zijn,maar dat terzijde.
Hoeveel geef je dan ?
Ja, ik wilde een fles wodka kopen. Die kerel drinkt namelijk graag wodka. Maar neeeeeeeequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat je niet komt natuurlijk![]()
Ik heb geen idee wat je dan geeft, ik geef nooit geld, ik koop altijd iets.
Ik zou een fles drank oid meenemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel geef je dan ?
Kunnu dat nader toelichten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou een fles drank oid meenemen.
Ik zou ze iig geen geld geven.
nou ja, ik vind dat lastigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Christus Qwea, jij maakt ook van alles een issue he![]()
Koop gewoon een fles zuip dan als die vent dat wel wil
Maak je toch niet zo druk, als ze t te min vinden vragen ze jullie tenminste niet nog esquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, ik vind dat lastig
Zo'n fles kost +- 11 tot 13 euro denk ik. En ik weet niet of die dat wil, ik weet dat ie dat drinkt.
Maar straks is het weer te schraal
Misschien dat ze jullie (niet dat ik 't me kan voorstellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel geef je dan ?
Geld geef ik alleen aan zusje eiks...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kunnu dat nader toelichten?
Waarom zou je dat doen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien dat ze jullie (niet dat ik 't me kan voorstellen) gewoon aardig vinden?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
een rekening, met de voorrijkosten
Het gaat om het gebaar, dat je aan ze denkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, ik vind dat lastig
Zo'n fles kost +- 11 tot 13 euro denk ik. En ik weet niet of die dat wil, ik weet dat ie dat drinkt.
Maar straks is het weer te schraal
Ik haal wel een fles wodka. Glas bij wodka?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geld geef ik alleen aan zusje eiks...
Met de vrienden doen we niet meer aan cadeau's omdat we steeds per 2 achter elkaar jarig zijn en dan is het geldteruggeverij![]()
Dus doe gewoon een fles drank, laat leuk verpakken met evt. een leuk glas erbij
Hou opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
een rekening, met de voorrijkosten
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haal wel een fles wodka. Glas bij wodka?Ik denk niet dat ze die hier hebben bij de kleine slijterij. En MM heb de auto, dus ik ken niet naar de stad.
Daar had ze best heel veel hulp en ondersteuning bij nodig ja!quote:
Was nog een helse klus andersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
Ik geef echt nooit geld aan vrienden
Die drank is prima, QkeleQ!
mooi, crisis afgewend, alles weer veilig, als nu iemand even de tweede kamer inlicht, voor er nog meer politici vertrekken...quote:
Castrolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was nog een helse klus anders
ik kon weer es geen merk kiezen
Behalve Zwabber.quote:
Het viel me mee dat je niet nog ff ging smsenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het viel me mee dat je niet nog ff ging smsen
Het is wel heerlijk vertrouwd.quote:
Q!!!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik gedaanMM gebeld, en een vriendin 3x gesmst
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry!quote:
En je weet zeker dat je volgend jaar niet uitgenodigd wordt.quote:
ik kom net uit het ziekenhuis, mutsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch weer een prestatie geleverd vandaag dus!
Je bent weer niet op stage???
Ik kan ook gewoon mn stront in de toilet laten liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je volgend jaar niet uitgenodigd wordt.
Alweer???quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon mn stront in de toilet laten liggen
Tuurlijk wel! Je kan mn scheten ook ruiken! Beter je best doenquote:
Tis een beetje mn signature geworden heaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zullen weten dat je er geweest bent he
moet er iets verkleind worden dan ofzo?quote:
Ik doe mn best nergens meer voor, t moet vanzelf gaan of t hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je kan mn scheten ook ruiken! Beter je best doen
Heb je een 10 rittenkaart gekocht of zeau?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis een beetje mn signature geworden hea
Wordt jij ook wel es moe van jezelf?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik gedaanMM gebeld, en een vriendin 3x gesmst
Ik ben toch wel blij dat je niet naar Pinkpop gaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis een beetje mn signature geworden hea
Qwea wordt overal moe van behalve van zichzelfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wordt jij ook wel es moe van jezelf?
eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea wordt overal moe van behalve van zichzelf![]()
quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben wel de lul als ik ooit advies nodig heb van jullie
Ing!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar ik vond het zo niet nodig om de taalnazi uit te hangenquote:
Delenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, ik heb zo een Breaker yoghurtsnack, met zonnebloempitten, die zijn echt goed te doen he
Samen zuigen voor dubbel plezierquote:
Wat dan?????quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Qwea het volgende:
oooooh ik heb lekker gegeten in het ziekenhuismjam
4 witte broodjes, 1 met gebraden gehakt, 1 met gekookte ham, 1 met hazelnoot pasta, 1 met aardbei jam. Goed gebonden groentesoep, een plakje roggebrood en een koppie theequote:
quote:
Over zuigen gesproken; mijn stofzuiger is net overleden geloof ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Bwehehe, ik had mezelf echt bijna vacuüm gezogen aan dat ding
Het is in dit geval niet met dt omdat jij er achter staat als onderwerpquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Sorry Cat, ik zat al te twijfelen.
Waarom is het eiks in een vragende zin weer niet met DT?
Bij de mijnes rolt het snoer al een hele poos niet meer op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over zuigen gesproken; mijn stofzuiger is net overleden geloof ik.
Meneer I. brengt hem zo naar de reparateur om te kijken of reanimatie nog mogelijk is.
Ik wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag het ook maar ik vond het zo niet nodig om de taalnazi uit te hangen
Wat de stiekeme taalnazi zegt, Ing.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is in dit geval niet met dt omdat jij er achter staat als onderwerp![]()
En als je twijfelt moet je ff een werkwoord met een andere klinker dan een d op t eind nemen.
Bv lopen, dan weet je het vanzelf
ik heb net een nieuwequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij de mijnes rolt het snoer al een hele poos niet meer op.
Das ook stom.
Maar hij zuigt nog als een tiet, dus om nou een nieuwe te kopen is ook weer zo iets...
Quote-waardig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij zuigt nog als een tiet, dus om nou een nieuwe te kopen is ook weer zo iets...
En jij? Zuig jij ook als een tiet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij de mijnes rolt het snoer al een hele poos niet meer op.
Das ook stom.
Ik ben geen stiekeme taalnazi want ik vond het niet nodig om te corrigeren, ik dacht ze doet t vast niet expresquote:
Sinds wanneer moeten quotes in sigs over jezelf gaan?quote:
Tombolala gaat zich er vandaag of morgen over buigen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, duudlijk heur...zal niet weer gebeuren![]()
Cat, is de route al bekend?
Nee, dan is het goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten quotes in sigs over jezelf gaan?
Show me ze rulezzzzz!
Helemaal primaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombolala gaat zich er vandaag of morgen over buigen!Zoals het er nu uitziet wordt het een rondje linksom (dus vrijdag de randstad, zaterdag het oosten) met late aankomst bij jou (zo rond een uur of 8, 9 met reeds gevulde buikjes). Want anders redden we het niet in de tijd.
![]()
Morgen volgt een PM bombardement naar alle gastheren en -vrouwen.
Als je al mijn geniale uitspraken wil gaan quoten als een ware groupie, doe je best maar hoorquote:
Zo ken ik je weer.quote:
Spannend! Ben benieuwd wat jullie van Jip-in-het-echt vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombolala gaat zich er vandaag of morgen over buigen!Zoals het er nu uitziet wordt het een rondje linksom (dus vrijdag de randstad, zaterdag het oosten) met late aankomst bij jou (zo rond een uur of 8, 9 met reeds gevulde buikjes). Want anders redden we het niet in de tijd.
![]()
quote:
Oh, ik zal maandag weer wat postzegels gaan halen en deel 2 ook opsturen, hijs echt geweldig leuk hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Spannend! Ben benieuwd wat jullie van Jip-in-het-echt vinden.
@oh-oh ik ga vanavond metpushing daisies afkijken en ik doe 'm dan uiterlijk maandag op de post. Ik wil seizoen twee ook wel lenen.
Kunnen we direct aan de bitterballen en borrel....perfectquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Is goed, kan 'm dan niet meteen kijken omdat ik dan een weekje bij m'n ouders ben ivm ov-chipkaart.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik zal maandag weer wat postzegels gaan halen en deel 2 ook opsturen, hijs echt geweldig leuk he![]()
Heb je toch nog snel gekeken!
Tis gewoon een ordinaire zuip- en slettourquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we direct aan de bitterballen en borrel....perfect
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we direct aan de bitterballen en borrel....perfect
Jaja, rustig maar, we komen ook bij jou en je poes langs.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis gewoon een ordinaire zuip- en slettour
Had ik me opgegeven danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaja, rustig maar, we komen ook bij jou en je poes langs.
Jij gaat maar mooi die middag vrij nemen van je werk! Als dat kan.quote:
Maar dan komen jullie erachter dat ik eigenlijk een anti-sociale werkeloze van 45 benquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat maar mooi die middag vrij nemen van je werk! Als dat kan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dan komen jullie erachter dat ik eigenlijk een anti-sociale werkeloze van 45 ben![]()
Wist ik allang hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dan komen jullie erachter dat ik eigenlijk een anti-sociale werkeloze van 45 ben![]()
Ja leuk, en ik dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wist ik allang hoor.En als ik toch heel erg geschokt ben laat ik me de dag erna door J
J
H
troosten.
Net als Hugh Grant in "about a boy".quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
En die katten niet eens van mij zijn, ik gewoon hun foto's steel en gebruik voor zhe chickies
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
En die katten niet eens van mij zijn, ik gewoon hun foto's steel en gebruik voor zhe chickies
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als ik toch heel erg geschokt ben laat ik me de dag erna door JJ
H
troosten.
Ik neem Tombola toch mee?quote:
Joh, ik bind haar op het dak van de auto, de berging zal ze geweldig vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mag ik die houden?
Voor in de berging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Of voor in de keuken; op of voor het aanrechtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mag ik die houden?
Voor in de berging?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
Wanneer horen de poezentourdeelnemers eigenlijk op welke dag jullie komen en in welk dagdeel?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat schijnt bijna rond te zijn. Hoorde ik eerder.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
Wanneer horen de poezentourdeelnemers eigenlijk op welke dag jullie komen en in welk dagdeel?
Ja, hoe kwam het toch dat we niet eerder met een planning konden komen? He sectie Rotterdam?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat schijnt bijna rond te zijn. Hoorde ik eerder.
Wil je eenquote:
Rotterdammers zijn wel vaker lastig qua agenda.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hoe kwam het toch dat we niet eerder met een planning konden komen? He sectie Rotterdam?
Zul je zien dat we het nu nog niet gepland krijgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn wel vaker lastig qua agenda.
quote:
Jeumigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je eenlijstje
?
Ja he?![]()
![]()
![]()
In willekeurige volgorde:
Bamba
ElisaB
Enfermera
Ingetje
Pagan&Strega
DanceMacabre
Ml-etje
JJH
Nieslief
MissBliss
Greys
Maes
HAAKJE Loveless HAAKJE SLUITEN
Best een lijst eigk!![]()
We willen sectie Rotterdam vragen bij iemand af te spreken voor een minimeet, want anders is het niet te doen.
![]()
En ons rondje gaat zo'n 1000 kilometer zijn in totaal.Rondje.
![]()
Jij stond er toch om half 9 naast?quote:
Mja, da's praktisch gewoon op deze trip niet te doen (3 kwartier rijden van mij uit, precies de verkeerde kant op) en ik heb de doggies al gezien. Maar wie weet komt Tombo op donderdag naar mij toe of blijft ze tot zondag en kunnen we dan even op en neer. Als oh-oh ons nog wil hebben, that is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje pannenkoeken zijn jullie ook he
Staat oh-oh er nou trouwens ECHT niet meer tussen
Oi.quote:
Roep ie dat echt, of is het meer klaaglijk MMMRAAUUWWWW?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:46 schreef Cat22 het volgende:
D'r staat hier een kater op de leuning in mijn oor te gillen. ETENSTIJD!!!!!!
Jep....komt wel goed heurquote:
Doe es raden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Roep ie dat echt, of is het meer klaaglijk MMMRAAUUWWWW?
Oh ik was al bang dat mn gestook ook echt gewerkt had, en dat was dan weer toch net niet de bedoelingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mja, da's praktisch gewoon op deze trip niet te doen (3 kwartier rijden van mij uit, precies de verkeerde kant op) en ik heb de doggies al gezien. Maar wie weet komt Tombo op donderdag naar mij toe of blijft ze tot zondag en kunnen we dan even op en neer. Als oh-oh ons nog wil hebben, that is.
Je schrok he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik was al bang dat mn gestook ook echt gewerkt had, en dat was dan weer toch net niet de bedoeling
Dat heb je dan goed fout.quote:
Ja, wat dat betreft komt de trip net te laat. Maar Spider spotten is ook leuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer dat jullie Ziggy niet meer kunnen zien
Oh nee, je was bang, schreef je.quote:
Dat was ook gelijk mijn antwoord op de pm: "Jullie zijn te laatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer dat jullie Ziggy niet meer kunnen zien
Oeh! Zijn jullie rond aan het kijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was ook gelijk mijn antwoord op de pm: "Jullie zijn te laat"
Maar Spider is ook leuk hoorEn wie weet hebben we tegen die tijd al wel een nieuwe
Naartjie? Die is dom.quote:
Een beetjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Zijn jullie rond aan het kijken?
Uhuh, en maar blijven roepen dat die foto van DTH ' per ongeluk ' wasquote:
Is toch niet erg?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een beetje
Maar gaat sowieso pas gebeuren als we terug zijn uit Disney hoor(Over 2 weken dus, en dan gaan we eens een beetje rondkijken)
Val ik nu door de mand?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, en maar blijven roepen dat die foto van DTH ' per ongeluk ' was
Rij voorzichtig en niet té aardig voor de dames he?quote:
Als jullie eraan toe zijn is er toch niks mis mee? (wat Ing zegt dus). En Spider zal een speelkameraadje vast kunnen waarderen. Maar eerst naar Euro(?)Disney dus? Leuk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een beetje
Maar gaat sowieso pas gebeuren als we terug zijn uit Disney hoor(Over 2 weken dus, en dan gaan we eens een beetje rondkijken)
Hoi.quote:
Kweenie, ik voelde me toch een beetje schuldig toen ik op de website van het asiel keekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is toch niet erg?
Je gaat Ziggy niet vervangen ofzo, want Zig is onvervangbaar![]()
Maar er zijn zat lieve poezels die een goed huisje zoeken en volgens mij zijn jullie wel een goed huisje![]()
Al durfde ik haast ook niet te melden dat we de avond ervoor Tom en Luna hadden opgehaald
2 zwangere zussen.quote:
Ja, het is ook wel voor Spider, die verveelt zich echt heel erg somsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rij voorzichtig en niet té aardig voor de dames he?
[..]
Als jullie eraan toe zijn is er toch niks mis mee? (wat Ing zegt dus). En Spider zal een speelkameraadje vast kunnen waarderen. Maar eerst naar Euro(?)Disney dus? Leuk!
De 10de ben ik er niet. De 9de zou wel kunnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hoe kwam het toch dat we niet eerder met een planning konden komen? He sectie Rotterdam?
Hier was het ook saai zonder Baloe.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel voor Spider, die verveelt zich echt heel erg soms
*naar soep rent*
Wat zijn ze leuk samenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Het begon zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen:
[ afbeelding ]
En toen dat filmpje dus![]()
Oh en eerder deze week toen ik met garnalen bezig was in de keuken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een kwestie van 'Ik pas heus nog op die kitten krabpaal'
[ afbeelding ]
Doe effe pm met je woonplaats en de precieze tijden waarop je kunt svp?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De 10de ben ik er niet. De 9de zou wel kunnen
Jaaaa!quote:
Sorry, ik moest lachen.quote:
Heb ik wat van gehoord! Henk Westbroek zingt ook mee. Dat lijkt me heeeeeel interessant.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Cat, ik lees net de gids, en morgen om 19.05 op Ned 2 is er een Matthaus Masterclass met BNN-ers, lijkt me superleuk om te zien![]()
Nu ga ik lekker X-Files kijken op Syfy channel
Ik ben gewoon keihard geditched he.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mja, da's praktisch gewoon op deze trip niet te doen (3 kwartier rijden van mij uit, precies de verkeerde kant op) en ik heb de doggies al gezien. Maar wie weet komt Tombo op donderdag naar mij toe of blijft ze tot zondag en kunnen we dan even op en neer. Als oh-oh ons nog wil hebben, that is.
Hoe zit je donderdagavond in elkaar? We willen best zoërvleisch komen eten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben gewoon keihard geditched he.
Ik zei al dat ik uit de route lag en toen was het nee nee we komen gewoon![]()
Donderdag werk ik dus das dan jammer voor Tombola
Damn you en je sociale leven! *schudt vuist*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en die zondag kan ik ook niet want ik moest die zaterdag voor jullie vrijhouden je weets, dus heb ik op die zondag al iets gepland nu
ah wat man, je ben zo in mtricht. paar keer vallen je en je bent erquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn you en je sociale leven! *schudt vuist*
Hoezo zaterdag vrijhouden? Dat had ik al zien aankomen. Als ik dan thuis ben ben ik haske deaud van het geklets en rondgehobbel, ga ik écht niet nog verder zuidelijk!
Dikke lul drie bier, op dondagavond doet deze autist haar boodschappen en vers zuurvlees dat uren moet pruttelen maken op een doordweeksewerkdag krijg ik ook echt niet voor elkaar ( en je denkt toch serieus niet dat ik twee keer zulk duur vlees voor je ga koken gekkiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zit je donderdagavond in elkaar? We willen best zoërvleisch komen eten.![]()
![]()
![]()
Dan ga ik er voor het gemak vanuit dat Tombola donderdag deze kant uitkomt en we de trip van hier uit beginnen.
Nou, ik had de zaterdag vrij gehouden omdat jullie vrijdag en zaterdag gingen touren en ik op vrijdag werk, weet je welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo zaterdag vrijhouden? Dat had ik al zien aankomen. Als ik dan thuis ben ben ik haske deaud van het geklets en rondgehobbel, ga ik écht niet nog verder zuidelijk!
Ha. Haquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.![]()
Wat ist? Voel je je kut?
He jakkes, ze heeft een vieze kut denk ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.![]()
Wat ist? Voel je je kut?
Dan kan dat beetje deauder ook nog welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Never mind, ik zei al dat ik uit de route lag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kan dat beetje deauder ook nog wel
ik heb daar een tijdje propanolol (als ik t goed schrijf) voor gebruikt, helot echt goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ha. Ha
Ja, ik voel me niet lekker. Bah.Buikpijn enzo.
En heb al zowat mn hele leven last van maagzuur, nu speelt het weer enorm op. Ben al aan de Ranitidine (maagzuurremmer) maar helpt niet echt. Dinsdag maar weer even naar de doc.
Jaaaa, al snapt Mips dat nog niet zo ofzo. Als het geen brokjes zijn en niet in haar bakje ligt gaat ze dom kijken en beetje ermee spelen. Buffy verslind zoiets echt in een secondequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!Die bekkies.
Kregen ze nog wat garnaaltje van je?
En poes is niet gegroeid, die stomme krabpaal is gekrompen. Duidelijk!
Dankuquote:
Na 1000 kilometer in 2 dagen ga ik écht niet op die laatste dag nog eens 60 km (enkele reis) verder vallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah wat man, je ben zo in mtricht. paar keer vallen je en je bent er
Je bent een liefurt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dikke lul drie bier, op dondagavond doet deze autist haar boodschappen en vers zuurvlees dat uren moet pruttelen maken op een doordweeksewerkdag krijg ik ook echt niet voor elkaar ( en je denkt toch serieus niet dat ik twee keer zulk duur vlees voor je ga koken gekkie).
[..]
Nou, ik had de zaterdag vrij gehouden omdat jullie vrijdag en zaterdag gingen touren en ik op vrijdag werk, weet je wel![]()
En de twee weekenden daarvoor zit ik ook al vol, en er wilde nog iemand iets met me afspreken, dus dat heb ik die zondag gedaan, voor de zekerheid, voor het geval jullie zouden komen op zaterdag
He ja, toe.... PLEAEAEAEAEASE? Anders hebben we niks om over te motsen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
MAAR IK ZAL NOG ES ERGENS AAN MEE DOEN HOOR![]()
He bah.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ha. Ha
Ja, ik voel me niet lekker. Bah.Buikpijn enzo.
En heb al zowat mn hele leven last van maagzuur, nu speelt het weer enorm op. Ben al aan de Ranitidine (maagzuurremmer) maar helpt niet echt. Dinsdag maar weer even naar de doc.
Erg zijn die he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heel gastvrij maar ik heb een hekel aan opdringerige mensen
Ja die komen er bij mij echt niet inquote:
Ah, oke. Nja, ik ga wel even horen wat de huisarts te zeggen heeft. Heb een paar jaar terug, toen ik 18 of 19 was al onderzoeken gehad maar daar kwam niks uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb daar een tijdje propanolol (als ik t goed schrijf) voor gebruikt, helot echt goed.
Oh my, ik denk meteen hele rare dingenquote:
Ik kom zaterdag zuurvlees eten, goed?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik ben geen extragratischzuurvleesrestaurant ook
Of nexiumquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb daar een tijdje propanolol (als ik t goed schrijf) voor gebruikt, helot echt goed.
Nee, nog niet, maar 's nachts heb ik er niet zoveel last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He bah.![]()
Heb je het hoofdeinde van je bed al wat hoger staan? Dan heb je er 's nachts hopelijk niet zoveel last van.![]()
Speelt het 'gewoon' op of is er nog iets anders aan de hand? Omdat ik je ook al zag schelden op je scriptie.
Nee morgen maak ik goulash.quote:
Nee, daar gooi ik ook de deur voor dicht.quote:
Acherrum.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar 's nachts heb ik er niet zoveel last van eigenlijk.Maar thanks voor de tip.
Nja, ik heb nu ook weer een stopweek ingelast omdat het moet, anders sla ik die over, maar mn hele buik is daar altijd erg van slag vanDus dat helpt ook niet erg, nee.
Dus das duidelijke taal hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, daar gooi ik ook de deur voor dicht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |