Nee, zeker niet, we gaan geen tophypotheek nemen. Maar we kunnen dan wel net iets meer lenenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
niet teveel lenen, das niet leuk
Maar het rondkijken en de voorpret daarentegen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel verstandig dat jullie je goed oriënteren. En in deze markt moet je never nooit kopen totdat je verkocht hebt.
Je hoort nu genoeg verhalen van mensen die niet rond kunnen komen omdat ze een dubbele hypotheek hebben.
Wel leuk he, huisjes kijken en bedenken wat je wil.
Ja, inderdaad. We kijken genoeg rond en zien soms echt héle leuke huizen. Natuurlijk kunnen we daar dan onze zinnen nog niet op zetten, maar we weten dan wel wat we willen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja je wil nu echt geen dubbele lasten hebben
Wil ik ook weten.quote:
Oh, ik dacht lekker een kwartel voor jezelf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff te eten![]()
Net goed gescoord op de markt, kippennekken en kwartels voor de hondjes, en lekkere kaas en dettol pour moi
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dat bekt zo lekker, als een vrouw net een fles dettol heeft gegeten
Hoor het bijna iemand zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar maak ik mn huis mee schoon, kan moeilijk zeggen dat dat een aankoop voor de honden is, heldere lichten
quote:
Volgens jou? Ja jij weet het 't beste tochquote:
12e...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer de 11e vandaag he, alweer 4 maanden gestopt met roken, zonder enige moeite !
quote:
Nou, dan gaat het goed toch!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgens jou? Ja jij weet het 't beste toch![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer de 11e vandaag he, alweer 4 maanden gestopt met roken, zonder enige moeite !
quote:
Oh crapquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
* Alle telefoonnotities van vandaag veranderen gaat *
Ja fuck, dat zijn dr nogal watquote:
Ik zou je ontslaan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Jeuj! Wat goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Haha, mooi zo dan!quote:
Waarom?quote:
Ik vind het nu ook echt zooooo goor, als er mensen roken, of als ik naast rokende mensen zit .quote:
Je weet toch dat ik niet leuk ben?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom?
Ze zijn toch nog niet ingeleverd.
Ben blij dat jij mn baas niet bent, ik heb echt leuke bazen
Nou, als je daarvoor mensen zou ontslaan dan ben je echt niet de liefste jaquote:
Ik weet ook hoe het komtquote:
quote:
Ja. En jij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs de besten maken wel es een foutje toch?
Waarom loop je zo te bitchen eigenlijk?quote:
quote:
Ik dacht dat je Q miste en wilde de leegte wat opvullen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom loop je zo te bitchen eigenlijk?
Ik ga jou toch geen kuthoer noemen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Q miste en wilde de leegte wat opvullen.
Het is dus niet echt jouw dag vandaag?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe het komt![]()
Ik had me vanochtend verslapen dus ik was een half uur later hier en dan loopt alles in de soep dus was ik vergeten een dag op de kalender af te strepen.
Kansloos
Hè, nu heb ik zin in een rookpauzequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook echt zooooo goor, als er mensen roken, of als ik naast rokende mensen zit .
Echt flauw, maar tis echt vies ja
Heus wel, ik kan dr wel om lachen hoor, dat ik er pas na de pauze achter kom dat t heul niet de elfde isquote:
quote:
Nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee?
Zou je willen, dat privilege is voor mn Qwea onlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |