abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79087707
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Ze krijgen een denkwijze waarin ze geloven dat hun huidige succes en levensstandaard hun eigen verdienste is, dat ze ooit gesteund zijn in hun opleiding (sowieso het hele basisonderwijs en middelbareschoolonderwijs, maar ook een eventuele vervolgopleiding) vergeten ze voor het gemak even. Inherent aan deze denkwijze is dat minder fortuinlijke medeburgers dit altijd zondermeer te danken hebben aan zichzelf, namelijk omdat ze lui waren of een of ander stom foutje gemaakt hebben die ze zelf nooit zouden maken

Ze hebben nog niet ontdekt dat dingen niet altijd lopen zoals ze alwel geplanned hebben.
pi_79087742
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Ja ik weet het, er zijn hier ongetwijfeld mensen die hier keihard trollen en momenteel niet bijkomen van het lachen om zichzelf, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een groot aantal mensen daadwerkelijk zo een plaat voor hun kop hebben dat ze menen wat ze zeggen

Die komen zichzelf nog een keer keihard tegen.
pi_79087770
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:35 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die komen zichzelf nog een keer keihard tegen.
Ik wens het in principe niemand toe, maar je zou het bijna wel gaan doen als je sommige dingen hier leest
Een heer met stijl
pi_79087787
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik wens het in principe niemand toe, maar je zou het bijna wel gaan doen als je sommige dingen leest
Maakt in dit geval niet uit, ze hebben het toch niet in de gaten.
pi_79087797
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:38 schreef sig000 het volgende:

[..]

Maakt in dit geval niet uit, ze hebben het toch niet in de gaten.
Een heer met stijl
pi_79087833
Wat de gemiddelde KLB usert nog niet snapt is het feit dat ook hij of zij in de shit kan komen door toevallig net op het verkeerde moment op de verkeerde plek te werken of ander onheil wat je vooraf niet kan voorspellen en waarvan iedereen hoopt dat het hen niet overkomt.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 02:47:49 #257
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79087892
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef picodealion het volgende:

[..]

Gast, doe even normaal met je bolle rotkop. 1400 euro is een debiel hoog bedrag voor vaste maandlasten en dat weet jij net zo goed als je werkeloze paupervriend. Kan je wel net gaan zitten doen of wij allemaal een stelletje mongolen zijn maar jouw realiteitszin is ook ver te zoeken.
1400 euro is heel normaal hoor voor een gezin.

Huurwoning of hypotheek zit je voor een eensgezinswoning minimaal aan de 500 euro.

500 euro woning
200 G,W & L
35 internet en TV
150 zorgverzekering
50 gemeentebelastingen
150 overige verzekeringen
400 boodschappen

Dan zit je al over de 1400 euro en dan heb ik telefoon, auto , onderwijskosten van de kinderen en de jaarlijkse aanslagen niet eens meegeteld.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79087930
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Huurwoning of hypotheek zit je voor een eensgezinswoning minimaal aan de 500 euro.

500 euro woning
200 G,W & L
35 internet en TV
150 zorgverzekering
50 gemeentebelastingen
400 boodschappen

Dan zit je al over de 1400 euro en dan heb ik telefoon, auto , onderwijskosten van de kinderen en de jaarlijkse aanslagen niet eens meegeteld.

Jij hebt gewoon gelijk, die lui weten niet eens waarover ze spreken. Wonen waarschijnlijk nog bij pa en ma of hoeven alleen voor zichzelf te zorgen, dan is 1450 een riant bedrag ja
Een heer met stijl
pi_79088035
Realiteit is dat grootste deel van de mensen in NL aardig moeite heeft om alle vaste lasten op te hoesten.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 03:08:09 #260
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79088102
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 03:09:53 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79088118
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon gelijk, die lui weten niet eens waarover ze spreken. Wonen waarschijnlijk nog bij pa en ma of hoeven alleen voor zichzelf te zorgen, dan is 1450 een riant bedrag ja
Dat begrijp ik dan ook echt niet, toen ik jong was hebben mijn ouders mij en mijn broer aan tafel gezet, alle boeken en papieren erbij gepakt en laten zien hoe het zat!
Daardoor begrepen wij dat we die dure schoenen of nieuwe fiets niet konden krijgen, dat daar gewoonweg het geld niet voor was en als we dat toch wilde hebben we er toch echt zelf voor moesten gaan werken.

Heb het idee dat jongeren tegenwoordig dat totaal niet meer meekrijgen van hun ouders en als ze uiteindelijk een gezin krijgen zich kapot schrikken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 03:11:28 #262
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79088126
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 03:08 schreef Ticker het volgende:

Ik had het stiekem al gelezen.
pi_79088133
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 03:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dan ook echt niet, toen ik jong was hebben mijn ouders mij en mijn broer aan tafel gezet, alle boeken en papieren erbij gepakt en laten zien hoe het zat!
Daardoor begrepen wij dat we die dure schoenen of nieuwe fiets niet konden krijgen, dat daar gewoonweg het geld niet voor was en als we dat toch wilde hebben we er toch echt zelf voor moesten gaan werken.

Heb het idee dat jongeren tegenwoordig dat totaal niet meer meekrijgen van hun ouders en als ze uiteindelijk een gezin krijgen zich kapot schrikken.
Een verloren kunst, dat opvoeden.
pi_79088147
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 03:09 schreef snakelady het volgende:

Dat begrijp ik dan ook echt niet, toen ik jong was hebben mijn ouders mij en mijn broer aan tafels gezet, alle boeken en papieren erbij gepakt en laten zien hoe het zat!

Het gaat om de dingen die niets met geld te maken hebben bij het opvoeden van kinderen dat vergeten heleboel mensen.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 03:13:45 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79088148
En dan vergat ik ook nog de extra kosten zoals zwemles voor de kinderen en andere buitenschoolse activiteiten die ook erg belangrijk zijn.
pi_79088544
en daarbij mag je er niet aan denken dat alles een keer zo duur is geworden sinds die heilig makende Euro - maar dat je loon net evenredig is mee gestegen....
pi_79088557
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

500 euro woning
200 G,W & L
35 internet en TV
150 zorgverzekering
50 gemeentebelastingen
400 boodschappen

Het is wel krap leven dan. Maar het is vaak dat je leeft naar wat je hebt. Maar kan de TS wel begrijpen. Het is wel een aardige terug val. En stel dat je jezelf aardig hebt ingewerkt met vaste lasten, kom je daar ook vaak 123 niet vanaf. (abonnementen sportschool, mobiele abbo's die wellicht hoog zijn, en in mijn geval ook een lening er naast)

Mijn ontslag zou mijn ondergang momenteel zijn ... ik heb vaak getwijfeld om me er tegen te verzekeren. bij mijn werkgever krijg ik iig de komende 5 jaar tot 80%. maar die overige 20% verzekeren is (in mijn geval) erg duur. sowieso in het algemeen is het duur
Ik ben Lex en ik hou van Sex
pi_79089302
Uitzendbureaus hebben altijd wel werk hoor. Je houdt het niet voor mogelijk. Het is wellicht niet het werk dat je vriend in gedachten heeft maar het verdient best aardig denk ik. Anders kan hij een opleiding erbij doen op de open universiteit ofzo.. werken en studeren. Daarna heeft hij ook veel betere baanmogelijkheden. Btw. wat het wel lastiger maakt is natuurlijk het "kinderen" verhaal. Waar is de vrouw gebleven of heb ik ergens over heen gelezen?

Succes ermee in ieder geval. Ik heb een vriend die niet zo gelukkig is als die van jou. Deze vriend heeft kanker en kan niet werken door de medicatie (en niemand neemt natuurlijk een persoon die ziek is aan..) maar ze vinden hem niet ziek genoeg om een uitkering toe te dienen (?! ja serieus...).
Het kan altijd erger dus .

[ Bericht 6% gewijzigd door Flammie op 13-03-2010 09:41:40 ]
pi_79089410
1450 kan overigens idd normaal zijn voor een gezin. Meestal deelt man en vrouw die kosten Waar is zij?
pi_79089498
Ow overleden. Sterkte vriend van TS.
pi_79089585
Ik vind het wel raar dat mensen denken dat buitenlanders maar met open armen ontvangen worden en geld toegereikt krijgen enzo Ik kan je verzekeren dat dat absoluut niet zo is. Die opmerking is net zo ruk als mensen die de vriend van TS maar afbeulen en al die "zelf schuld dikke bult" reacties als ik heel eerlijk mag zijn en het is bloedirritant dat mensen denken dat wel zomaar te mogen posten maar wel met zijn allen respect willen voor de vriend van TS en zijn onhandelbare situatie. -maar ach was hij maar buitenlander.. ach die kutbuitenlanders komen hier en mogen alels en krijgen ook nog geld ook!!! omg!

Buitenlanders komen het land niet zomaar in. .
pi_79089800
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 09:42 schreef Flammie het volgende:
1450 kan overigens idd normaal zijn voor een gezin. Meestal deelt man en vrouw die kosten Waar is zij?
\\

dit is bijstand niveau?
of wil je zeggen dat 1450 ook voorkomt als 40 uur werkt?
Ik heb totaal geen kijk op andere jobs wat die opbrengen?
weet alleen wat er in mijn brance verdient kan worden.
pi_79089811
1450 vaste lasten per maand. Niet inkomen he
pi_79089872
oke ik ben net wakker he
sorry :-)
pi_79089887
grappig, zie nu onderaan als AD - klik hier en vraag een lening aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties