* Sm0keZ trakteert tripack op een Vliegende Kermisklap TMquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
Slapen FTW![]()
man jij bent dalijk nog echt gevaarlijk ookeen 2 meter nogwat hoge kickboxmachine
bij jou wel, hier zijn ineens bepaalde plekken niet meer beschikbaar. !Failquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef tripack het volgende:
die googlemensjes komen ook overal heze zijn zelfs door mijn dorp heen gereden
Die komt hier niet en leest hier nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Hé Droxz, wat dacht je hiervan, werd ik gisteravond gebeld of ik misschien interesse had om gratis als VIP volgende week naar de K1 World Max te gaan
bedoelde tripack street view niet ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef lynda het volgende:
Google maps zijn wel oude foto's, het huis stond nog te koop
Ow, ik was ff bang dat je me ging vertellen dat Droxz sinds kort niet meer kan/mag fokken op z'n werk ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef lynda het volgende:
Helemaal niets
Geen zin, geen tijd, andere klus.
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedoelde tripack street view niet ?
Hey er is meer buiten fok!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, ik was ff bang dat je me ging vertellen dat Droxz sinds kort niet meer kan/mag fokken op z'n werk ofzo
quote:
Klinkt goed, wat zijn de systeemeisen daarvoor?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef lynda het volgende:
Ja lieve fokkindertjes.. Buiten fok is er ook nog een buitenwereld!
Die is echt niet eng.. Kan nog gezellig zijn ook!
nou ik volg wel liever alles via street view das veel veiligerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef lynda het volgende:
Ja lieve fokkindertjes.. Buiten fok is er ook nog een buitenwereld!
Die is echt niet eng.. Kan nog gezellig zijn ook!
Get a lifequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat zijn de systeemeisen daarvoor?
dan moet je maar oplettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zoooooooooo!
Een beetje een nieuw topic aan het vol lullen zonder mij uit te nodigen hmmmm?
Jullie durven!
Aah joh ga je nou nog een grote mond krijgen ook?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zoooooooooo!
Jullie durven!
Tip voor de volgende keer: Check de laatste post van het voorgaande topic eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zoooooooooo!
Jullie durven!
heb je er tog nog iets van geleerdquote:
Dagelijks collecteer ik zaa..... ehhhh ik werk bij een internet bedrijf (derde lijns technische functie)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef tripack het volgende:
wat voor werk doe jij eigenlijk?
dus je krijgt alleen de zaken die echt echt fout zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dagelijks collecteer ik zaa..... ehhhh ik werk bij een internet bedrijf (derde lijns technische functie)
Ja inderdaad. En dus geen direct klant contact. Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef tripack het volgende:
dus je krijgt alleen de zaken die echt echt fout zijn
Nee, maar al wel bijna 14:45quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dus geen direct klant contact. Heerlijk.
Dus flexibele werk tijden, lunch tijden en ga zo maar door.
Verdories! Is het nu nog geen 16:00?
omg, NOOBquote:Op maandag 15 maart 2010 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders kom je even 4 uur te vroeg op je werk
wit voetje halen ?quote:Op maandag 15 maart 2010 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders kom je even 4 uur te vroeg op je werk
Zoiets kan je gewoon niet vrijwillig doenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen !
[..]
wit voetje halen ?
Nou vrijgewillig zit anders wel in de familiequote:Op maandag 15 maart 2010 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets kan je gewoon niet vrijwillig doen
Wees maar niet bang, dat was ook niet zo. Ik was in de veronderstelling dat ik een vroege dienst had, ipv een late. Niets bleek minder waarquote:Op maandag 15 maart 2010 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets kan je gewoon niet vrijwillig doen
wit mondjequote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen !
[..]
wit voetje halen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |