* Sm0keZ trakteert tripack op een Vliegende Kermisklap TMquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
Slapen FTW![]()
man jij bent dalijk nog echt gevaarlijk ookeen 2 meter nogwat hoge kickboxmachine
bij jou wel, hier zijn ineens bepaalde plekken niet meer beschikbaar. !Failquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef tripack het volgende:
die googlemensjes komen ook overal heze zijn zelfs door mijn dorp heen gereden
Die komt hier niet en leest hier nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Hé Droxz, wat dacht je hiervan, werd ik gisteravond gebeld of ik misschien interesse had om gratis als VIP volgende week naar de K1 World Max te gaan
bedoelde tripack street view niet ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef lynda het volgende:
Google maps zijn wel oude foto's, het huis stond nog te koop
Ow, ik was ff bang dat je me ging vertellen dat Droxz sinds kort niet meer kan/mag fokken op z'n werk ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef lynda het volgende:
Helemaal niets
Geen zin, geen tijd, andere klus.
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedoelde tripack street view niet ?
Hey er is meer buiten fok!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, ik was ff bang dat je me ging vertellen dat Droxz sinds kort niet meer kan/mag fokken op z'n werk ofzo
quote:
Klinkt goed, wat zijn de systeemeisen daarvoor?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef lynda het volgende:
Ja lieve fokkindertjes.. Buiten fok is er ook nog een buitenwereld!
Die is echt niet eng.. Kan nog gezellig zijn ook!
nou ik volg wel liever alles via street view das veel veiligerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:02 schreef lynda het volgende:
Ja lieve fokkindertjes.. Buiten fok is er ook nog een buitenwereld!
Die is echt niet eng.. Kan nog gezellig zijn ook!
Get a lifequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat zijn de systeemeisen daarvoor?
dan moet je maar oplettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zoooooooooo!
Een beetje een nieuw topic aan het vol lullen zonder mij uit te nodigen hmmmm?
Jullie durven!
Aah joh ga je nou nog een grote mond krijgen ook?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zoooooooooo!
Jullie durven!
Tip voor de volgende keer: Check de laatste post van het voorgaande topic eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Darkwolf het volgende:
Zoooooooooo!
Jullie durven!
heb je er tog nog iets van geleerdquote:
Dagelijks collecteer ik zaa..... ehhhh ik werk bij een internet bedrijf (derde lijns technische functie)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef tripack het volgende:
wat voor werk doe jij eigenlijk?
dus je krijgt alleen de zaken die echt echt fout zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dagelijks collecteer ik zaa..... ehhhh ik werk bij een internet bedrijf (derde lijns technische functie)
Ja inderdaad. En dus geen direct klant contact. Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef tripack het volgende:
dus je krijgt alleen de zaken die echt echt fout zijn
Nee, maar al wel bijna 14:45quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dus geen direct klant contact. Heerlijk.
Dus flexibele werk tijden, lunch tijden en ga zo maar door.
Verdories! Is het nu nog geen 16:00?
omg, NOOBquote:Op maandag 15 maart 2010 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders kom je even 4 uur te vroeg op je werk
wit voetje halen ?quote:Op maandag 15 maart 2010 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders kom je even 4 uur te vroeg op je werk
Zoiets kan je gewoon niet vrijwillig doenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen !
[..]
wit voetje halen ?
Nou vrijgewillig zit anders wel in de familiequote:Op maandag 15 maart 2010 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets kan je gewoon niet vrijwillig doen
Wees maar niet bang, dat was ook niet zo. Ik was in de veronderstelling dat ik een vroege dienst had, ipv een late. Niets bleek minder waarquote:Op maandag 15 maart 2010 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets kan je gewoon niet vrijwillig doen
wit mondjequote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen !
[..]
wit voetje halen ?
wel kut man, je had nog in je nest kunnen liggenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat was ook niet zo. Ik was in de veronderstelling dat ik een vroege dienst had, ipv een late. Niets bleek minder waar
dat is vieeesss!quote:
Net vrijdagquote:Op maandag 15 maart 2010 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
Paal boven water ... Wit mondje ... en hij is viesss .....
Het niveau van vandaag
hoor ik nou iemand vrijdag horen zeggenquote:
jazekerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoor ik nou iemand vrijdag horen zeggen![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat was ook niet zo. Ik was in de veronderstelling dat ik een vroege dienst had, ipv een late. Niets bleek minder waar
Heuh het is weer weekend!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoor ik nou iemand vrijdag horen zeggen![]()
![]()
Geeneens?!?quote:
Het is weekeend!!!!quote:
niet?quote:
Bier!!quote:
Een hele fust !quote:
Por que?quote:
omdat het maandag is?quote:
eeh ?quote:
simplemente porque lunes es el primer día de la semana, y nosotros esté ya en el puesto de observación de viernes. Asumo que usted no podrá leer esto sin el uso apropiado de un traductorquote:
Puedo sentir que traduce con traductor Googlequote:Op maandag 15 maart 2010 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
simplemente porque lunes es el primer día de la semana, y nosotros esté ya en el puesto de observación de viernes. Asumo que usted no podrá leer esto sin el uso apropiado de un traductor
Puta Madre...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
Puedo sentir que traduce con traductor Google
Die namenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
En zelfs m'n lvl7 'vleeslolly' geeft je een pak rammel
http://vleeslolly.mybrute.com/fight/?d=damnthis;k=10a58da763ea
En m'n lvl9 lentebok ook
http://lentebok.mybrute.com/fight/?d=damnthis;k=df01f3da4c26
Whehequote:Op maandag 15 maart 2010 12:47 schreef tripack het volgende:
[Upd] FOK!ker hackt website Alberto Stegeman
anders zou het wel heel schijnheilig zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 12:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheHij gaat er wel chill mee om trouwens
Het is gewoon allemaal kut op werk vandaag. Zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven liggen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
Por que?
goh, das iedere maandag voor mijquote:Op maandag 15 maart 2010 13:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal kut op werk vandaag. Zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven liggen.
Dat dacht ik al toen ik het bericht op nu.nl lasquote:Op maandag 15 maart 2010 12:47 schreef tripack het volgende:
[Upd] FOK!ker hackt website Alberto Stegeman
Zo klopt diequote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goh, das iedere maandag voor mij
Helleuwquote:
baas boven baasquote:
Wij allemaal nietquote:
Keihard kapot moeilijk!quote:
Gelukkig hoef ik ook nog maar 9 minuten!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:45 schreef tripack het volgende:
t is nog niet gezegd in het topic![]()
ik heb geen zin meer
Haaiquote:
Meuningquote:
as usual!quote:
Tot iets voor 16.00... damn ik zit me hier toch een partij werk te veinzenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:37 schreef tripack het volgende:
[..]
as usual!
gewoon tot 5 uur
jij dan ook een lange dag?
que? je bent voor jezelf werk aan het bedenken??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tot iets voor 16.00... damn ik zit me hier toch een partij werk te veinzen
Aaaightquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
que? je bent voor jezelf werk aan het bedenken??
stiekem ken ik het gevoel we een beetjequote:
\quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai
Wat is het mooi weer heje hebt er alleen geen reet aan als je aan het werk bent
Indeedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haai
Wat is het mooi weer heje hebt er alleen geen reet aan als je aan het werk bent
Briljant tochquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
stiekem ken ik het gevoel we een beetje
Morgen ben ik vrijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
IndeedEn morgen wordt het helemaal mooi weer
Damn... ik vrijdag pasquote:
Niiicequote:
Vroeger....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig hier zeg, normaal gesproken kon je het amper bijhouden hier
Mogguhquote:
dacht je alles gehad te hebbenquote:
Vroeger...toen je poep nog met een lange oe schreef!quote:
krijg je dit ook nogquote:
Mooi toch? Dat betekend dat er mensen aan het werk gezet zijn!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig hier zeg, normaal gesproken kon je het amper bijhouden hier
Tripack!!quote:
Jeweetsch, keihard kapot moeilijk .....niets aan het doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
krijg je dit ook nog![]()
Alles goed Bellert!?![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, keihard kapot moeilijk .....niets aan het doen![]()
Nee jij wel dan, behalve die breznjefs een veeg uit de pan te gevenquote:
godsamme m'n koffiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee jij wel dan, behalve die breznjefs een veeg uit de pan te geven
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
My day is getting better and better
Ik hoef niet te werken
Whehehe subtiel verwoord toch?quote:
As alwaysquote:
Gekke M!quote:
Jeweetschquote:
Sgele hoe is het ?quote:
Lekker hoor, gaat er nu wel inquote:
jaah net zelf werkzaamheden bedachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!!![]()
![]()
Alles flex hier hoor, het weer is prima en ik verveel me dood
![]()
Kan niet beter dus
Hoest met jou?
Bring it onquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen smirnoff wodka ijskoud staan
Why thank youquote:
Ik hoef niet te werkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:38 schreef Darkwolf het volgende:
Ga allemaal eens werken ofzo. Tering zeg!
quote:
Nou mijn werk niet hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Als je werk er maar niet onder lijdt?
Lekkerquote:
Haha fair enoughquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Momentje eerst mijn lunch opeten en dan ga ik wel weer koffie maken
Lekker hoorquote:
Jupquote:
Komopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:51 schreef Darkwolf het volgende:
13:50 .... ok ... nog 2 uurtjes... I can do this.... I can do this!
Niet zo lekker als vanmorgen er staat nu een gure windquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef NBT het volgende:
nou, ik vind lekker weer wel anders, het is hier al de hele dag grijs.
Same herequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo lekker als vanmorgen er staat nu een gure wind
De zon schijnt hier wel
oh hier in het westen van het land , staat geen wind. heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo lekker als vanmorgen er staat nu een gure wind
De zon schijnt hier wel
Succesquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
Dadelijk eerst beoordelingsgesprek en dan pas naar eindhoven
Duh de oudste moet naar school anders had ik heel graag in me nest willen blijven liggen na zo'n nachtquote:
Verschil moet er zijn he...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
Goodmorning on my day off
Ik heb niks te vrezenquote:
Goede morgen meneer de bellerquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
Meuning![]()
Beter hoor... alweer woensdag, morgen laatste dag
Vrouwen kunnen geen vrije dag hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
Goodmorning on my day off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |