Hooliganquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Milou__ het volgende:
Nico steukt mensen op
Er is maar 1 echt voetbalforum
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Milou__ het volgende:
Nico steukt mensen op
Die gaat alleen maar theedrinkenquote:
Jaquote:
Ik heb net al aandelen pickwick gekochtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar theedrinken
[..]
Ja
No it isn'tquote:
Verwijderdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Milou__ het volgende:
Nico steukt mensen op
Is dat van .. hmmm dimitry, huuuuuu paard?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Bravebart het volgende:
Rotterdam, Amsterdam, ik weet allebei niet waar dat ligt, of dat dat bestaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef Milou__ het volgende:Amsterdam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Het ligt in België!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Bravebart het volgende:
Rotterdam, Amsterdam, ik weet allebei niet waar dat ligt, of dat dat bestaat!
Amen.quote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is dat van .. hmmm dimitry, huuuuuu paard?
quote:
Moet ik godnondeju helemaal naar België straksquote:
Plus videoclip opnamequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:09 schreef Bravebart het volgende:
De grote Vinnie, Donnie & Sjakie show vanavond in Delft![]()
![]()
I knowquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I knowEigenlijk moet ik er wel heen
Bad hair day manquote:
Dat is algemene ontwikkeling johquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Alles naar de kleeeeuteeeeee
Wat erg dat ik dat ken trouwens
Wat errugggggquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Alles naar de kleeeeuteeeeee
Wat erg dat ik dat ken trouwens
Een sok met een gaatjequote:
Wacht eens... hád ik nou iets vanmiddag of was het volgende week vrijdag? Dat geheugen van mij ook, het is net een sok met een gaatje...
Ja. Fucking geniaalquote:
Dat jaquote:
Kinderen zouden opgevoed moeten worden met Rotterdam Records 100, met pareltjes als "Euromasters - Alles Naar De Klote", "Rotterdam Termination Source - Poing" en "Neophyte vs. The Stunned Guys - Army Of Real Hardcore"quote:
Wtfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kinderen zouden opgevoed moeten worden met Rotterdam Records 100, met pareltjes als "Euromasters - Alles Naar De Klote", "Rotterdam Termination Source - Poing" en "Neophyte vs. The Stunned Guys - Army Of Real Hardcore"
START THE WAR, CAUSE WE ARE ON THE FLOOR, THIS IS THE ARMY OF HARDCOREquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kinderen zouden opgevoed moeten worden met Rotterdam Records 100, met pareltjes als "Euromasters - Alles Naar De Klote", "Rotterdam Termination Source - Poing" en "Neophyte vs. The Stunned Guys - Army Of Real Hardcore"
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
START THE WAR, CAUSE WE ARE ON THE FLOOR, THIS IS THE ARMY OF HARDCORE![]()
Je hebt ook nog angerfist met fuck you ofzo iets, die is ook classic.
Als je Poing niet kent heb je echt een deel van je jeugd gemistquote:
Nou, ik ga helemaal losquote:
Ja, want ik ken wel 10 hardcore platenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
En dan raar vinden dat je Hardcore Bart genoemd wordt
Poing ken ik welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je Poing niet kent heb je echt een deel van je jeugd gemist
Mooiquote:
Plus dat je ze draaitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik ken wel 10 hardcore platen
Dat zijn er dan 10 te veelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik ken wel 10 hardcore platen
Te laatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:30 schreef Bravebart het volgende:
Als ik het nu 3 dagen over Bach en Mozart heb, ben ik dan opeens Classic Bart?
quote:
Von Barthoven.quote:
Ik faalquote:
Bart, je hebt een nieuwe ondertitelquote:
Ik vind mn ondertitel nu tofferquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bart, je hebt een nieuwe ondertitelDoe 's fixen
Niks mee te makenquote:
Neem jij hem (quote:
Dat slaat toch als een tang op een varken manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neem jij hem () maar lekker als ondertitel
SKRIIIIIII!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat slaat toch als een tang op een varken man
Nee als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat slaat toch als een tang op een varken man
Dude, de tering eyquote:Laura Jansen – Wicked World
Laura Jansen – Come To Me
Laura Jansen – Elijah
Laura Jansen – Bells
Laura Jansen – The End
Laura Jansen – Perfect
Laura Jansen – Use Somebody
Laura Jansen – Single Girls
Laura Jansen – Soljah
Laura Jansen – Signal
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Kn0x het volgende:
Bart je Last.FM lijst is echt zeer....interessant.
[..]
Dude, de tering ey
Je vindt 1 quote van mij niet genoeg?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bart, je hebt een nieuwe ondertitelDoe 's fixen
Dat is mn sigquote:
Ja. Vind ik meer dan genoeg hoor. Je ondertitel hoef ik niet op m'n naam te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef jna het volgende:
Catscan – The Design (Official Masters Of Hardcore Anthem)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat ontstijgt hardcore inderdaad enormquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef Dzjenn. het volgende:
Vrijdag 12 maart vic vlissingen 10 tot 05. GRATIS ENTREE JUMP/TEK HARDSTYLE EN HARDCORE!
Zo, vanavond uit ons dak man!![]()
![]()
quote:
quote:
Nais!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik m'n kamer ook niet te stofzuigen!
Ja leukquote:
Daar mis ik wel mooi De grote Vinnie, Donnie en Sjakie show voor jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef jna het volgende:
BARTCORE, GOD BESTAAT! JUIST VANAVOND HARDCORE![]()
![]()
je zit nu al onder de plakquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar mis ik wel mooi De grote Vinnie, Donnie en Sjakie show voor ja
Het is watquote:
Maar gewoon naar dat hardcorefeest gaan hoor! Tot het bittere eind blijven, je offert jezelf al genoeg op voor dr!quote:
Ik zag dat er ook een Schlagerfestival is, dat vind ik veel joligerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:44 schreef jna het volgende:
[..]
Maar gewoon naar dat hardcorefeest gaan hoor! Tot het bittere eind blijven, je offert jezelf al genoeg op voor dr!
Wat een hemelse combinatiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag dat er ook een Schlagerfestival is, dat vind ik veel joliger
Nou hèquote:
Nee, dat zou wat apawrt zijn, een neger in een slagerijquote:
Met toegang tot de kassaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat zou wat apawrt zijn, een neger in een slagerij
Dat kan al helemaal niet neequote:
Mooi mij ookquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:58 schreef PieterBas het volgende:
Oftewel de komende 42 jaar mag ik dus aan het werk
quote:
LAF!quote:
Ik ga toch niet voor mijn plezier naar herrie luisteren.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Oh zeker omdat het je vriendinnetje is quote je dr meteen 2 keer
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Oh zeker omdat het je vriendinnetje is quote je dr meteen 2 keer
Watvoor pr0n kijk jij allemaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:40 schreef jna het volgende:
http://www.thatsphucked.com/post/2008/08/Loudest-Orgasm-Ever.aspx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, erg NSFW
wtf daar gaat het toch helemaal niet over gastquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watvoor pr0n kijk jij allemaal.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:40 schreef jna het volgende:
http://www.thatsphucked.com/post/2008/08/Loudest-Orgasm-Ever.aspx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, erg NSFW
Als je nog twijvelde... dan niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
Je zal als vrouw een one night stand met die gast hebben![]()
![]()
Was een topic hierover.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watvoor pr0n kijk jij allemaal.
Nee, kramp in mijn ballen.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:48 schreef jna het volgende:
[..]
1-0 ADEAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU na 12 seconde
Ja, dat had ik ook gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:52 schreef jna het volgende:
Even voor de duidelijkheid, toen ik die twente gaat punten verspelen post maakte moesten ze nog aftrappen.
Hoelaat begint dat? 21:05?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is er nu nog geen Langs de Lijn?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja laten we nu trouwen.. woon ik meteen bij jou.
quote:
quote:
quote:
REKSquote:
quote:
Sorry, meende het niet zoquote:
Dien!quote:
L.no!quote:
Op gaan zitten.quote:
Kusje erop?quote:
quote:
Handschoenen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe ik. Maar moet het om het kwartier weer.
Idd, overrated shit.quote:
Ze moeten nodig een verwarmde muis uitvinden!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Handschoenen.
Doe ik zelf als mijn handen koud worden.![]()
[..]
Idd, overrated shit.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze moeten nodig een verwarmde muis uitvinden!
Gat in de markt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze moeten nodig een verwarmde muis uitvinden!
Ik warm ze zondag wel weer even opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Handschoenen.
Doe ik zelf als mijn handen koud worden.![]()
[..]
Idd, overrated shit.
Jaloersquote:
Nee, maar zondag welquote:
Nee mn droom liegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jna, je krijgt helaas geen gelijk.
Slechte droom.quote:
Deze week weerquote:Hoewel ie wel half gelijk had want vorige week verloor psv wel
Haal die PI weg! Je hoort je te schamen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad zo mijn bedje in.
11 uur geweest hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Haal die PI weg! Je hoort je te schamen.
Mooiquote:
Veel stiller jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooien waarom? Saai / stil / rare mensen hier? Doe me es ef the latest gossip
![]()
3 dagen voor 1 topicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Veel stiller jaSoms 1 topic voor 3 dagen
Heel rare mensen ook ja
![]()
Latest gossip...uh wat weet je als laatste?
Ja dan weet ik ook niet waar ik moet beginnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
3 dagen voor 1 topic![]()
![]()
Ehm..... ehm... Hosti heeft me op wat dingen attent gemaakt, maar eigenlijk ben ik het al lang kwijt ruim voor de laatste rel
begin! En dan lees ik het morgen wel weer bij....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dan weet ik ook niet waar ik moet beginnen
nouja het grootste nieuws is eigenlijk dat Dean het met L.no doetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:13 schreef Californium het volgende:
[..]
begin! En dan lees ik het morgen wel weer bij....![]()
So he's finally getting some! Nice one!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
nouja het grootste nieuws is eigenlijk dat Dean het met L.no doet
ik ben beste vrienden met mn rechterhandquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:16 schreef Californium het volgende:
[..]
So he's finally getting some! Nice one!En jij?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
ik ben beste vrienden met mn rechterhand
Ik weet hetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef jna het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel een waarschuwing in je sig hebt staan
Ah vandaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het... dat topic wijst er overduidelijk op dat ik verscheidene soa heb en mijn kut nooit scheer...
Gelukkig doet mijn
niet aan fok
*agreedquote:
Ok als er nieuwe roddels zijn PM ik welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef Californium het volgende:
uhuhmaandag... . morgen weer om 8 uur op ofzo, om gezellig 5 uurtjes te werken
trusten mensen
ik lees nog wel eens een keer bij
Kinky.... weet ik daar al iets van? Who is doing who? God, I'm such a womanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ok als er nieuwe roddels zijn PM ik welEr is er 1 in de maak
Denk niet dat je er al wat van weetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinky.... weet ik daar al iets van? Who is doing who? God, I'm such a womanJust let me know
![]()
![]()
trusten
Alle vrouwen zijn raar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:33 schreef Etcetera het volgende:
Wie zijn de rare mensen hierIk ben niet helemaal 100%, maar ik ben toch niet raar, hoop ik? Toch? Toch....
Oh maar dat heb ik vorig jaar ook op mn stage gedaan. Voornamelijk om ze zelf op te eten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:36 schreef Etcetera het volgende:
Daar zijn we dan ook vrouwen voor. Ik heb wel heel liev op chocolade eitjes getrakteerd vandaag, gewoon omdat ik er zin in had. En omdat je uitstekend met die dingen kunt gooien, natuurlijk
Hoiquote:
Snel de huiskamercomputer pikken voordat moederlief komt.quote:
Succes en welkom.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:25 schreef vencodark het volgende:
Moet voor komende schooljaar weer op zoek naar stageplaats. Ik weet niet wat ik wil (wel wat ik niet wil) en zie er als een berg tegenop. Heb al gesprek met mentor erover gehad en zij gaat voor me kijken wat ze eventueel bij me vind passen. Ook moet ik me oriënteren + klasgenoten vragen wat zij hebben gedaan.
Ben benieuwd.
Welkomquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:25 schreef vencodark het volgende:
Moet voor komende schooljaar weer op zoek naar stageplaats. Ik weet niet wat ik wil (wel wat ik niet wil) en zie er als een berg tegenop. Heb al gesprek met mentor erover gehad en zij gaat voor me kijken wat ze eventueel bij me vind passen. Ook moet ik me oriënteren + klasgenoten vragen wat zij hebben gedaan.
Ben benieuwd.
Geniaal ontbijtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:25 schreef L.no het volgende:
Fuck, mijn lasagne is ontploft in de magnetron.
De wolven die maar al te graag meer vrouwen willen hebben in deze reeks zijn nog niet wakker.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:30 schreef vencodark het volgende:
Dank u en dank u.Ik voel me gelijk welkom.
Haha, dus het is nog relatief rustig met de verwelkomingen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:32 schreef L.no het volgende:
[..]
De wolven die maar al te graag meer vrouwen willen hebben in deze reeks zijn nog niet wakker.
Haha, jepquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, dus het is nog relatief rustig met de verwelkomingen?
Jupquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, dus het is nog relatief rustig met de verwelkomingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |