Ik moet meestal om 10 uur 's ochtends voetballen, dit team als het thuis moet om half 1.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Fortitude het volgende:
Op zondag voetballen is wel nice mits niet te vroeg.
Voornamelijk technoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Socios het volgende:
En wat luistert TS zoal dan?
Ik vind dat hardstyle niet genoeg afgezeken kan worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:26 schreef eQuaL het volgende:
Ha, het 2e hardstyle topic in KLB voordat de ander gesloten is, gaan we naar de 3?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik vind dat hardstyle niet genoeg afgezeken kan worden.![]()
Het valt me wel op: Hoe harder de muziek, hoe lager opgeleid de mensen zijn die er naar luisteren.
Omdat TS een autistisch binnenhuis nerdje isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:33 schreef Remsjo het volgende:
Oh... wacht ff TS! Je zegt laagopgeleide bouwvakkers, stratenmakers, metselaars en metaalbewerkers. Volgens jou woorden moeten wij doen geloven dat jij wel HBO, Master of Universiteit doet? Waarom zei je er toen dan niks van op het moment dat de muziek aanging in de kleedkamer tegen je teamgenoten?
Als ze er echt naar luisteren wel ja. Als sfeer muziek is het wel weer ok. Muziek tijdens het inlopen is dik nice. Maar dat zal wel niet kunnen bij voetbal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Het valt me wel op: Hoe harder de muziek, hoe lager opgeleid de mensen zijn die er naar luisteren.
Beetje respect voor onze harde werkers. Iemand moet toch het zware werk doen? Als je dan toch niet kan nadenken is stenensjouwen een goede optie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ja, je bent echt een autist als je iets accepteert wat alle andere mensen wel kunnen waarderen. Uitzetten die troep, dikke metal aan schijt aan hun.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat TS een autistisch binnenhuis nerdje is
Volgens mij moet je het topic eens opnieuw doorlezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja, je bent echt een autist als je iets accepteert wat alle andere mensen wel kunnen waarderen. Uitzetten die troep, dikke metal aan schijt aan hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |