Ja wees dat dan niet en ga jij boodschappen voor mij doenquote:
Daar doelde ik ook op met dat "boven de partijen staan".quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Cohen als premier, dat zou misschien nog wel aardig zijn.
Oh ga jij voor mij danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef D. het volgende:
Als je ingrediėnten mist voor je tonijnsalade bijvoorbeeld
Mijn auto staat bij de garage, anders met heul veul plezierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wees dat dan niet en ga jij boodschappen voor mij doen
Drank inslaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik vandaag even naar de stad.
Toe maar toe maar! Wat een onderneming!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik vandaag even naar de stad.
Er worden posts gedeletequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat weer royaal door het slotje heen, maar dat zal hij wel weer weggehaald hebben
Ik bedoel het liefkozendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit jij eens niet zo'n slecht beeld van mij te geven?
Je hebt ze geteld want het kloptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Toe maar toe maar! Wat een onderneming!
Dat zijn vijf tramhaltes schat.
Ben al bezigquote:
Verplįįtst.quote:
Uhuh. rey monster westeinde brouwers grote markt, zo effe uit het blote koppie!quote:
Wat zegt dat over jou ... dat je aan die Bernal denkt?quote:
In de laatste peiling staat Paars (als in PvdA, VVD, D66 en GL) op 78 zetelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op met dat "boven de partijen staan".
Įls het al lukt om een kabinet voor elkaar te krijgen waarbij links de premier gaat leveren, dan zal die van de PvdA moeten komen. In Femke Halsema zie ik (nog) geen premier.
Jody aan het gas ole oleeeeequote:
Ja, probeer het maar in mijn schoenen te schuivenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou ... dat je aan die Bernal denkt?
Ik bralde over het LaPo gedoetje.
Thank fucking God.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Gert het volgende:
Van die leuke zanger hoor je ook niets meer hč!
Proberen? Jij legt die link, ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef D. het volgende:
Ja, probeer het maar in mijn schoenen te schuiven
Of jij bent te traag?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie gaan te snehel.
Heb je geen geduld?quote:
Daar hoefde dit keer nu eens geen verhitte polemiek aan te pas te komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat mag, mits je toestemming hebt van de auteur van de post
Het was een inkoppertje, jij legde 'm voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Proberen? Jij legt die link, ik niet.
Zonder dat ik aan Jody dacht. Knap van mij.quote:
*zit te wachten op het lijstjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
* zit te wachten op de boodschappen
Nog erger, Jody zit ergens in je onderbewustzijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder dat ik aan Jody dacht. Knap van mij.
Latento!
Ja laat maar, ga zelf wel heb behoefte aan buitenlucht na al die dagen ziekenboegquote:
Jody zit in je onderbewustzijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder dat ik aan Jody dacht. Knap van mij.
Latento!
Uhuh. Dat zou je willen! Helaas ... jouw onderbewustzijn zegt veel.quote:
Ja, zeg, maar niet zeggen dat ik het niet aangeboden heb hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja laat maar, ga zelf wel heb behoefte aan buitenlucht na al die dagen ziekenboeg
Lapo! What the fuck heeft dat voor een onderbewuste band met que si, que non? Jullie zijn gewoon onderbewuste nichten. Niks mis mee. verder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog erger, Jody zit ergens in je onderbewustzijn
Nee ik zeg niksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zeg, maar niet zeggen dat ik het niet aangeboden heb he
Lekkere ranzige zooiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een kapsalon gehad.
Ik kijk nu met een zeer hetero onverschilligheid in mijn ogen naar je post.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lapo! What the fuck heeft dat voor een onderbewuste band met que si, que non? Jullie zijn gewoon onderbewuste nichten. Niks mis mee. verder!
Ik zie niet in waarom ik dat zou willen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh. Dat zou je willen! Helaas ... jouw onderbewustzijn zegt veel.
Denial!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef D. het volgende:
Ik zie niet in waarom ik dat zou willen hoor
Valt voor mij geen voordeel aan te behalen
Iets wat je niet hoeft te koken. Of iets wat je laat koken.quote:
Dit is een zeer doordachte zet van Bos, Cohen trekt veel buitenlandse stemmen....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
In de laatste peiling staat Paars (als in PvdA, VVD, D66 en GL) op 78 zetels
[ afbeelding ]
Fransen, Duitsers en Denenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dit is een zeer doordachte zet van Bos, Cohen trekt veel buitenlandse stemmen....
En die zouden anders op Wilders hebben gestemd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef Anniebab het volgende:
Dit is een zeer doordachte zet van Bos, Cohen trekt veel buitenlandse stemmen....
Ik ook niet ....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Was ik maar een mislukte.quote:
Laysa heeft 'm mij aangepraatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die zouden anders op Wilders hebben gestemd.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Iets wat je niet hoeft te koken. Of iets wat je laat koken.
Of iets wat je alleen maar open hoeft te maken. Het is vrijdag. Dat moet je vieren met patat bijvoorbeeld!
Denk dat maar.quote:
Dat heb ik dus nog nooit gegeten. Wel een keer een kapsalon, maar dat vond ik zo ranzig dat ik me vier dagen bezoedeld heb gevoeld.quote:
Ik denk ook dat hij bang is, dat dat een flink aandeel heeft in zijn besluit. Maar goed, blaffende bruinhemden bijten niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Coos het volgende:
Zou er ook niet een element angst inzitten bij dat vertrek van Wouter Bos? Angst voor de bruinhemden van de PVV waar je als jonge vader liever ver weg van blijft.
Ja!quote:
Dit is zo'n vrouwenlogica waar ik niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Maar toch kun je het niet laten rusten. Omdat er een klein stemmetje in je hard roept dat ik gelijk heb.
Neem nog een augurk....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouwenlogica waar ik niet mee om kan gaan.
Ik dacht typo! Maar "hard" kan ook, kwestie van anders lezen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Maar toch kun je het niet laten rusten. Omdat er een klein stemmetje in je hard roept dat ik gelijk heb.
Easy way out.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is zo'n vrouwenlogica waar ik niet mee om kan gaan.
Niets easy way out. Jij brengt het zo dat ontkennen toegeven isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Easy way out.
![]()
Ga je me morgen met je handtasje slaan?
Keertje friet is ook lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen, patat of spagetti, tis t laatste geworden.Zondag maar patat dan...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
Oe ja, zelf patat bakken! Dįt gaat 'm worden!![]()
Wel uit een zak hoor, niet zelf schillen en koken en voorbakken. Maar ook dįn is het lekkerder dan van de snackbar.
Gaat het goed met je Laysaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
ik had gidstren genoeg gekoot zodat ik het vandaag weer kan eten
Door jou heb ik er net twee op ,van Kesbeke....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen augurk.
En ik haat jullie allemaal.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Wat hebben jullie allemaal slechte snackbars?
Dan haat ik jou net een beetje meer dan de rest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Door jou heb ik er net twee op ,van Kesbeke....
Bieten weer??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
ik had gisteren genoeg gekookt zodat ik het vandaag weer kan eten
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Bietjesssssssssssquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
ik had gisteren genoeg gekookt zodat ik het vandaag weer kan eten
Je bedoeldt mn typen of het koken...heb net mn toetsenbord wat hard handig schoongemaakt en nu zitten de toetsen een beetje losquote:
Wij hebben een heule goeie. Meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
En the winner is ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Niets easy way out. Jij brengt het zo dat ontkennen toegeven is
Hier zitten een paar top-snackbars hoor....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Morgen ben je zo onder de indruk van mijn ruige staat van zijn dat je me nooit meer kunt quoten zonder vochtig te geraken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En the winner is ...![]()
Biertje. Of een Stoli. Komt goed!
Ik koop altijd de Gurkenviertel van Kühne! Hmmmm!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Door jou heb ik er net twee op ,van Kesbeke....
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bedoeldt mn typen of het koken...heb net mn toetsenbord wat hard handig schoongemaakt en nu zitten de toetsen een beetje los
Ik hou nu al mijn hart vast ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Morgen ben je zo onder de indruk van mijn ruige staat van zijn dat je me nooit meer kunt quoten zonder vochtig te geraken.
Ik zou het hele potje niet eens gekocht hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Laysa het volgende:
Ja weer bietjes...ik ga toch zeker niet de helft van de inhoud van zo'n potje wegflikkeren...dan kan ik net zo goed mn geld door de wc spoelen
Dunne frieten zoals franse, nemen meer vet op dan die vlaamse dikke of oma's friet ,en zijn dus slechter voor je, ik heb t ook maar gelezen van de week....en ik val op dikke patat, gelukkig maar achteraf...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
't is wel te vreten hoor, maar zelf van die dunne frieten lekker krokant bakken, dat vind ik lekkerder.
Gaat het zo'n kleffe bedoening worden hier vanaf morgen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Morgen ben je zo onder de indruk van mijn ruige staat van zijn dat je me nooit meer kunt quoten zonder vochtig te geraken.
Klamme handjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het zo'n kleffe bedoening worden hier vanaf morgen?
och ik eet het ook niet wekelijks maar het is eens wat anders dan pasta...en het is lekker...beetje peper dr over heen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het hele potje niet eens gekocht hebben
Nee, dat doet pijn. Ik aai er een beetje overheenquote:
Bakken in olijfolie, dan geeft dat helemaal niksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dunne frieten zoals franse, nemen meer vet op dan die vlaamse dikke of oma's friet ,en zijn dus slechter voor je, ik heb t ook maar gelezen van de week....en ik val op dikke patat, gelukkig maar achteraf...
Ik ben een beetje kwijt of we het ondertussen inderdaad daar over hebben waar ik denk dat het het over hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat doet pijn. Ik aai er een beetje overheen.
Ah okay. Ik hou juist van dikke patat en niet van die krokante staafjes. Oma's ovenfrites komt in de buurt, maar net niet op het niveau van mijn favo snackbar, gerund door een allercharmantst Chinees gezin.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
't is wel te vreten hoor, maar zelf van die dunne frieten lekker krokant bakken, dat vind ik lekkerder.
Daar hebben ze mooi een eigen topic voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het zo'n kleffe bedoening worden hier vanaf morgen?
Moeten we raus!?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar hebben ze mooi een eigen topic voor
Ik weet allang niet meer waar we het over hebben. Zoals het hoort!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben een beetje kwijt of we het ondertussen inderdaad daar over hebben waar ik denk dat het het over hebben
Stomme kutGert!
Als je dan dit leest.. na de door jou en ian uitgewisselde posten dan heb ik echt vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Ik hou juist van dikke patat en niet van die krokante staafjes. Oma's ovenfrites komt in de buurt, maar net niet op het niveau van mijn favo snackbar, gerund door een allercharmantst Chinees gezin.
Doe jij even een nieuw onderwerp, dan pak ik er wat te vreten bijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet allang niet meer waar we het over hebben. Zoals het hoort!
De COS?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar hebben ze mooi een eigen topic voor
Volgens mij lees jij ook alleen maar wat je wil lezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je dan dit leest.. na de door jou en ian uitgewisselde posten dan heb ik echt van![]()
![]()
Ja oke, maar je verwacht dat niet, Ikzelf bak in vloeibare plantaardige, chloresterolverlagende Diamant, t zal wel goed zijn....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bakken in olijfolie, dan geeft dat helemaal niks
Dat ligt toch echt aan jouw dirty mind hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je dan dit leest.. na de door jou en ian uitgewisselde posten dan heb ik echt van![]()
![]()
Tis jouw schuldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij ook alleen maar wat je wil lezen
Sjuutttttquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jouw dirty mind hoor
quote:
Ik vraag mij af of dat voorbakken wel gedaan wordt in goede oliequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke, maar je verwacht dat niet, Ikzelf bak in vloeibare plantaardige, chloresterolverlagende Diamant, t zal wel goed zijn....
Wat heb jij in vredesnaam gedaan dat dat nodig isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Laysa het volgende:
Ik zal aan jullie denken als ik zo mn huis moet gaan desinfecteren...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Laysa het volgende:
Ik zal aan jullie denken als ik zo mn huis moet gaan desinfecteren...zal extra veel venijnig spul bij het water flikkeren
Tis eik alleen mn bedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat heb jij in vredesnaam gedaan dat dat nodig is
Moordenaar, ik ga Thieme bellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis eik alleen mn bedIn kader van kill de bacterie
![]()
En ik moet wel ff stofzuigen enzulks...in kader van dat mn katten nogal wat haartjes verliezen
I wishquote:
Voor die haartjes??? voor die bacterien??? mn katten passen niet door de slang van de stofzuiger hoorquote:
quote:
Die zit op het hoofdkantoor van dequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand een meiske gezien van ongeveer 1,75.
Klundertsch accentje.
Krulletjes.
Jaar of 27.
?
Zag 'r net ergens in de kantine en er zat iemand aan haar kontquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand een meiske gezien van ongeveer 1,75.
Klundertsch accentje.
Krulletjes.
Jaar of 27.
?
En terecht, die kont is geniaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zag 'r net ergens in de kantine en er zat iemand aan haar kont
Wat heb je in je bed gedaan dat je dit moet doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis eik alleen mn bedIn kader van kill de bacterie
![]()
En ik moet wel ff stofzuigen enzulks...in kader van dat mn katten nogal wat haartjes verliezen
Das in kader van kill de bacterie....ben nu aan de antibioticum en nu moet ik 5 dagen lang mn bed verschonen...mn kleding wassen....en mezelf met een of ander goedje wassenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je in je bed gedaan dat je dit moet doen?
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een nieuwe kitten hadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor die haartjes??? voor die bacterien??? mn katten passen niet door de slang van de stofzuiger hoor
Iedere dag?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das in kader van kill de bacterie....ben nu aan de antibioticum en nu moet ik 5 dagen lang mn bed verschonen...mn kleding wassen....en mezelf met een of ander goedje wassen
In goed vet bakken dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dunne frieten zoals franse, nemen meer vet op dan die vlaamse dikke of oma's friet ,en zijn dus slechter voor je, ik heb t ook maar gelezen van de week....en ik val op dikke patat, gelukkig maar achteraf...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een nieuwe kitten had![]()
En van mijn mannelijke collega, dat hij jankend zijn ontslag nam
Elke dag je bed verschonen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das in kader van kill de bacterie....ben nu aan de antibioticum en nu moet ik 5 dagen lang mn bed verschonen...mn kleding wassen....en mezelf met een of ander goedje wassen
quote:
Anders krijg je iets van kruisbestuiving ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef Laysa het volgende:
Een kitten![]()
Kut collega's die jankend hun ontslag nemen![]()
ja iedere dag 5 dagen lang....anders besmet je je zelf weer of zo iets...dus mn wasmachine draait overuren![]()
Douchen...bed verschonen....tot strakkies
nee geen speciaal wasmiddel...maar wel een eng goedje om de bacterien van mn huid af te fikken...beetje jammer dat mn huid mee loslaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders krijg je iets van kruisbestuiving ofzo![]()
Moet je dan ook een speciaal wasmiddel gebruiken?
Ow...dag![]()
Hoef je voorlopig ook niet meer te scrubbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee geen speciaal wasmiddel...maar wel een eng goedje om de bacterien van mn huid af te fikken...beetje jammer dat mn huid mee loslaat
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:51 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)efkonijn_CIA___.html
En ik maar denken dat het space-cake was,,,waarom stoppen ze het dan in brood....
Jij ziet altijd en overal voordelen, dat heeft wel watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoef je voorlopig ook niet meer te scrubben
Er gaat wel meer niet volgens plan, die inbox is één van de kleinere problemenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even leeghalen, momentje![]()
Ok, dan laat ik 'm vol. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er gaat wel meer niet volgens plan, die inbox is één van de kleinere problemen
Doe maar een whopper en een cola.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik 'm vol. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Zit jij d'r ook te spammen?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij d'r ook te spammen?
Rot 's op, ik heb voorrang
Ik had namelijk wat geregeld en dat dreigt nu in het water te vallen
Het arme meiske moet ook nog werken hčquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ze heeft het maar druk met ons
Waarom denk je dat Fok! zoveel users heeftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
En bij de Spar mag je niet bellen, mailen of chatten? Alleen pm'en?
Krankjorem, dat is het!
Ik stuur zo wel een smsjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
En bij de Spar mag je niet bellen, mailen of chatten? Alleen pm'en?
Krankjorem, dat is het!
Waarom moét het dan per se PM zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nou een kleurtje had kon ik gewoon lekker tóch pm'en.
Godverdomme
Omdat mijn smsjes via Duitsland gaan en dus 100 euro per stuk kostenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom moét het dan per se PM zijn?
En indien goede en dringende reden, stuur ik wel een push namens jou. Wat voor geils moet erin komen te staan?
ik ga mn inbox nog even niet legen, mail me ffquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
En iedereen heeft D nodig,
owquote:vitamine D
Donequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ga mn inbox nog even niet legen, mail me ff
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ga mn inbox nog even niet legen, mail me ff
Maar ik heb jou niet op msnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Gert het volgende:
Noek, ik heb je ge pm'd!
Liesje ik zit aan een pm te denken maar misschien dat het toch maar MSN wordt. Nog even dubben.
Koop eens een nederlands prepaid simmetjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat mijn smsjes via Duitsland gaan en dus 100 euro per stuk kosten
Het kan zijn dat ik een beetje heb overdreven.
Ik sta op het punt om naar de tram te lopen, is het iets dringends?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef Gert het volgende:
Noek, ik heb je ge pm'd!
Liesje ik zit aan een pm te denken maar misschien dat het toch maar MSN wordt. Nog even dubben.
Nah, ik moet zo'n abonnement dinges met internet hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Koop eens een nederlands prepaid simmetje
Fuck, da's duurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Garage belde net. Of het ok was dat een grote beurt plus APK ¤ 1.430,- zou kosten
Damn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Garage belde net. Of het ok was dat een grote beurt plus APK ¤ 1.430,- zou kosten
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik moet zo'n abonnement dinges met internet hebben.
Denk ik.
Gewoon nee zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die is hier Dquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:26 schreef D. het volgende:
Waar is de SC?
Het lijkt hier wel een contactadvertentie
Niet? Gaat dat niet automatisch, als je toegevoegd wordt aan een gesprek, zoals laatst? Je mag me wel toevoegen hoor. Anyway, ik hou niet zo van msn. 't Is soms wel handig of leuk, maar het is zo opdringerig.quote:
Wow, dat is heel veel geld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
O ja dat kan óók nog. Tering.quote:
Volgens mij gaat dat niet automagischquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet? Gaat dat niet automatisch, als je toegevoegd wordt aan een gesprek, zoals laatst? Je mag me wel toevoegen hoor. Anyway, ik hou niet zo van msn. 't Is soms wel handig of leuk, maar het is zo opdringerig.
Twee stadslichten, twee ruitenwissers, rubber op één pedaal, twee nieuwe vloermatjes, grote beurt, remschijven en klauwen schoonmaken, APK, distributieketting, koelvloeistof vernieuwen. Alleen die ketting kost al iets van 500 euroquote:
Ja een beetje doelloos, maar ik moet gewoon even kijken of ik iets leuks zie en dan kom ik ws straks thuis met allemaal prullen die ik toch niet nodig heb.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja dat kan óók nog. Tering.![]()
Ik ben nog wel een paar uur aan het nadenken hoor, ga gerust de stad in! Wat is je doel?
Dat zijn geen grapjes nee. Bij de juwelier zijn ze nog goedkoper, en da's edelmetaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alleen die ketting kost al iets van 500 euro
Oh ga dan naar Action.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja een beetje doelloos, maar ik moet gewoon even kijken of ik iets leuks zie en dan kom ik ws straks thuis met allemaal prullen die ik toch niet nodig heb.
Zal wel pms zijn ofzo.
Je komt toch niet met een lekkut naar de meet, hoop ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja een beetje doelloos, maar ik moet gewoon even kijken of ik iets leuks zie en dan kom ik ws straks thuis met allemaal prullen die ik toch niet nodig heb.
Zal wel pms zijn ofzo.
Ik heb zó'n hekel aan die gore oplichters. Ze kunnen je van alles wijsmaken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je nou ook een hele dikke stoere auto dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee stadslichten, twee ruitenwissers, rubber op één pedaal, twee nieuwe vloermatjes, grote beurt, remschijven en klauwen schoonmaken, APK, distributieketting, koelvloeistof vernieuwen. Alleen die ketting kost al iets van 500 euro
Dat is maar 40 euro. En ze hebben gelijk, ze zijn door en door versleten aan mijn kant.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou de vloermatjes gewoon even laten zitten Teun.
ik heb ook niemand op MSN, maar ik heb dan ook geen MSNquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik voel me best wel only the lonely met niemand op msn en een lege PM en spinrag in mn mail
Ik wel, maar al weken niet aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb ook niemand op MSN, maar ik heb dan ook geen MSN
Dan heb je er dus eigenlijk maar eentje nodig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is maar 40 euro. En ze hebben gelijk, ze zijn door en door versleten aan mijn kant.
Wij hebben hier veel van die "opheffingsuitverkoopwinkels" (die dan jaren blijven zitten) waar ze de fijnste meuk hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ga dan naar Action.
5 big shoppers vol met helemaal niks en t kost óók nog eens niks
Iaction
Hij wilde ook nog de vloeistof vernieuwen in de airco. Ik was verbaasd en vertelde hem dat ze twee maanden geleden die halve airco hadden vernieuwd en het toen ook al gedaan was. Dat heeft ie nu geschrapt, anders werd het nog duurder.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zó'n hekel aan die gore oplichters. Ze kunnen je van alles wijsmaken.
Ik zit nu bij een garage die er goed uit kwam bij de undercover garagetest die de ANWB destijds heeft laten uitvoeren. Maar er zitten veel boeven tussen. Dingen niet doen maar wel op de rekening zetten bijvoorbeeld. Vooral bij kleine en grote beurten.
Er was er zelfs eentje die de bougies had vervangen. Van een diesel-auto.
Ik wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb ook niemand op MSN, maar ik heb dan ook geen MSN
Nee man, gewoon een Astra diesel van 2005.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou ook een hele dikke stoere auto dan?
Ja, je bent vrouwquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel.
Oh trouwens, ik krijg steeds luitjes die vragen of ik ze wil toevoegen, en ik ken die helemaal niet.
Zou ik besmet zijn met teen of tander
Xenos is ook zo'n winkel, die hebben nou paasmeuk he.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben hier veel van die "opheffingsuitverkoopwinkels" (die dan jaren blijven zitten) waar ze de fijnste meuk hebben.
De action zit niet echt in de buurt, maar ik snap wat je bedoelt.
Action!
Dan is ie ineens het dubbele waard. Zeker met die matjes erbijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een Astra diesel van 2005.
En nog woest aantrekkelijk ook.quote:
Heb jij wel eens een matje in je nek gehad D?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is ie ineens het dubbele waard. Zeker met die matjes erbij
Vrouwen vergeten dat vakerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En nog woest aantrekkelijk ook.
Dat ik dįįr dan niet aan gedacht heb, in al mijn bescheidenheid!
Nee en ik heb wel bijna het oranje doek opgehangen. Toen kwam ik erachter dat het inmiddels wat krom getrokken was. En het stond zo leeg in de kamer, dus heb ik hem weer teruggezet achter mijn tv.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Xenos is ook zo'n winkel, die hebben nou paasmeuk he.
Van de week maar eens kijken, kinders zijn rond de pasen jarig en dat staat dan wel leuk in huis.
Heb je al iets boven je bank inmiddels?
Dan ben je al 13 jaar doodquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een matje in je nek gehad D?![]()
Dat is ook nog zo onfris aan opel. Ding gekocht voor ¤ 27.000 (was met wat opties en extra's), drie jaar later boden ze nog ¤ 15.000 bij inruil op een nieuwe. Die dingen schrijven af als een idioot. Besloten om hem maar tot op de draad af te rijden. In 2025 ga ik wel eens weer kijken
Niet dat ik me dat kan herinnerenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een matje in je nek gehad D?![]()
Dan moet je auto's kopen die al hun afschrijving achter de rug hebben, of pre-klassiekers die weer in waarde gaan stijgenquote:Dat is ook nog zo onfris aan opel. Ding gekocht voor ¤ 27.000 (was met wat opties en extra's), drie jaar later boden ze nog ¤ 15.000 bij inruil op een nieuwe. Die dingen schrijven af als een idioot. Besloten om hem maar tot op de draad af te rijden. In 2025 ga ik wel eens weer kijken
Dan raak je 'm dus aan de straatstenen niet meer kwijtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ben je al 13 jaar dood![]()
En wij ook trouwens.
Ik weiger, dat kan toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ben je al 13 jaar dood![]()
En wij ook trouwens.
Met de wijsheid achterafquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat ik me dat kan herinneren
[..]
Dan moet je auto's kopen die al hun afschrijving achter de rug hebben, of pre-klassiekers die weer in waarde gaan stijgen
Ah, schiet lekker op dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee en ik heb wel bijna het oranje doek opgehangen. Toen kwam ik erachter dat het inmiddels wat krom getrokken was. En het stond zo leeg in de kamer, dus heb ik hem weer teruggezet achter mijn tv.
Ja, en als je het nu echt fijn vind dat ik je gelijk geeft, dan moet je het nog een paar meldenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dan had je die wijsheid eerst op moeten doen he
Ik hoef niet per se gelijk te krijgen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en als je het nu echt fijn vind dat ik je gelijk geeft, dan moet je het nog een paar melden
Wij hebben ook een auto de deur uit gedaan toen de riem eraf liep. werd een duur verhaal en woog niet op tegen de waarde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn fietsketting kostte me 23 Euro. Mijn distributieriem die vervangen had moeten worden kostte me mijn auto.
Ik bedoel maar. (Wat eigenlijk???)
Dat Teun niet moet janken want als hij dat geld er niet voor over heeft moet hij een nieuwe auto kopen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn fietsketting kostte me 23 Euro. Mijn distributieriem die vervangen had moeten worden kostte me mijn auto.
Ik bedoel maar. (Wat eigenlijk???)
Wat hebbie nog nodig dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik was net zo leuk aan het sparen voor m'n uitzet
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik was net zo leuk aan het sparen voor m'n uitzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |