Ja wees dat dan niet en ga jij boodschappen voor mij doenquote:
Daar doelde ik ook op met dat "boven de partijen staan".quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Cohen als premier, dat zou misschien nog wel aardig zijn.
Oh ga jij voor mij danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef D. het volgende:
Als je ingrediėnten mist voor je tonijnsalade bijvoorbeeld
Mijn auto staat bij de garage, anders met heul veul plezierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wees dat dan niet en ga jij boodschappen voor mij doen
Drank inslaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik vandaag even naar de stad.
Toe maar toe maar! Wat een onderneming!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga denk ik vandaag even naar de stad.
Er worden posts gedeletequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat weer royaal door het slotje heen, maar dat zal hij wel weer weggehaald hebben
Ik bedoel het liefkozendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit jij eens niet zo'n slecht beeld van mij te geven?
Je hebt ze geteld want het kloptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Toe maar toe maar! Wat een onderneming!
Dat zijn vijf tramhaltes schat.
Ben al bezigquote:
Verplįįtst.quote:
Uhuh. rey monster westeinde brouwers grote markt, zo effe uit het blote koppie!quote:
Wat zegt dat over jou ... dat je aan die Bernal denkt?quote:
In de laatste peiling staat Paars (als in PvdA, VVD, D66 en GL) op 78 zetelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op met dat "boven de partijen staan".
Įls het al lukt om een kabinet voor elkaar te krijgen waarbij links de premier gaat leveren, dan zal die van de PvdA moeten komen. In Femke Halsema zie ik (nog) geen premier.
Jody aan het gas ole oleeeeequote:
Ja, probeer het maar in mijn schoenen te schuivenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou ... dat je aan die Bernal denkt?
Ik bralde over het LaPo gedoetje.
Thank fucking God.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef Gert het volgende:
Van die leuke zanger hoor je ook niets meer hč!
Proberen? Jij legt die link, ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef D. het volgende:
Ja, probeer het maar in mijn schoenen te schuiven
Of jij bent te traag?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie gaan te snehel.
Heb je geen geduld?quote:
Daar hoefde dit keer nu eens geen verhitte polemiek aan te pas te komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat mag, mits je toestemming hebt van de auteur van de post
Het was een inkoppertje, jij legde 'm voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Proberen? Jij legt die link, ik niet.
Zonder dat ik aan Jody dacht. Knap van mij.quote:
*zit te wachten op het lijstjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
* zit te wachten op de boodschappen
Nog erger, Jody zit ergens in je onderbewustzijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder dat ik aan Jody dacht. Knap van mij.
Latento!
Ja laat maar, ga zelf wel heb behoefte aan buitenlucht na al die dagen ziekenboegquote:
Jody zit in je onderbewustzijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder dat ik aan Jody dacht. Knap van mij.
Latento!
Uhuh. Dat zou je willen! Helaas ... jouw onderbewustzijn zegt veel.quote:
Ja, zeg, maar niet zeggen dat ik het niet aangeboden heb hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja laat maar, ga zelf wel heb behoefte aan buitenlucht na al die dagen ziekenboeg
Lapo! What the fuck heeft dat voor een onderbewuste band met que si, que non? Jullie zijn gewoon onderbewuste nichten. Niks mis mee. verder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog erger, Jody zit ergens in je onderbewustzijn
Nee ik zeg niksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zeg, maar niet zeggen dat ik het niet aangeboden heb he
Lekkere ranzige zooiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een kapsalon gehad.
Ik kijk nu met een zeer hetero onverschilligheid in mijn ogen naar je post.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lapo! What the fuck heeft dat voor een onderbewuste band met que si, que non? Jullie zijn gewoon onderbewuste nichten. Niks mis mee. verder!
Ik zie niet in waarom ik dat zou willen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh. Dat zou je willen! Helaas ... jouw onderbewustzijn zegt veel.
Denial!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef D. het volgende:
Ik zie niet in waarom ik dat zou willen hoor
Valt voor mij geen voordeel aan te behalen
Iets wat je niet hoeft te koken. Of iets wat je laat koken.quote:
Dit is een zeer doordachte zet van Bos, Cohen trekt veel buitenlandse stemmen....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
In de laatste peiling staat Paars (als in PvdA, VVD, D66 en GL) op 78 zetels
[ afbeelding ]
Fransen, Duitsers en Denenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dit is een zeer doordachte zet van Bos, Cohen trekt veel buitenlandse stemmen....
En die zouden anders op Wilders hebben gestemd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef Anniebab het volgende:
Dit is een zeer doordachte zet van Bos, Cohen trekt veel buitenlandse stemmen....
Ik ook niet ....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Was ik maar een mislukte.quote:
Laysa heeft 'm mij aangepraatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die zouden anders op Wilders hebben gestemd.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Iets wat je niet hoeft te koken. Of iets wat je laat koken.
Of iets wat je alleen maar open hoeft te maken. Het is vrijdag. Dat moet je vieren met patat bijvoorbeeld!
Denk dat maar.quote:
Dat heb ik dus nog nooit gegeten. Wel een keer een kapsalon, maar dat vond ik zo ranzig dat ik me vier dagen bezoedeld heb gevoeld.quote:
Ik denk ook dat hij bang is, dat dat een flink aandeel heeft in zijn besluit. Maar goed, blaffende bruinhemden bijten niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:15 schreef Coos het volgende:
Zou er ook niet een element angst inzitten bij dat vertrek van Wouter Bos? Angst voor de bruinhemden van de PVV waar je als jonge vader liever ver weg van blijft.
Ja!quote:
Dit is zo'n vrouwenlogica waar ik niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Maar toch kun je het niet laten rusten. Omdat er een klein stemmetje in je hard roept dat ik gelijk heb.
Neem nog een augurk....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is zo'n vrouwenlogica waar ik niet mee om kan gaan.
Ik dacht typo! Maar "hard" kan ook, kwestie van anders lezen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Maar toch kun je het niet laten rusten. Omdat er een klein stemmetje in je hard roept dat ik gelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |