Dat staat er niet lieverd van me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah kijk, je bent al beland bij "wie het niet met mij eens is zou geen stemrecht moeten hebben". Gaat goed.
Dit bedoelde ik met een spitsvondig weerwoord. Inhoudelijk negeer je alles en kom je met sneren die meestal ver bezijden de waarheid liggen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat preventieve beleid is natuurlijk stoppen met importeren van kansloze idioten. Maar ja, dat wil de PvdA ook niet doen, want dat is slecht voor het aantal stemmen op de partij.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat Bolkensteijn beschrijft is nou net hetgene wat is toegepast onder Cohen, dat jij enkel van grote afstand in een rioolpersblaadje als de telegraaf leest dat Cohen enkel thee drinkt, maakt het nog niet waar.
Oh, dat bedoelde je niet met "helaas heeft hij stemrecht"? Je laat het toch echt overkomen alsof je het betreurt, en dus liever anders zou zien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat staat er niet lieverd van me.
Was jij niet die enge conservatieve Gristen-stemmer?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gatverdamme, ik verhuis na m'n studie wel gewoon lekker naar Texas.
Maar wel een partijbijeenkomst. Met bijhorend klapvee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef knnth het volgende:
Wat doet dat klapvee bij de persco? Beetje irritant, het is geen partijcongres.
Het is op het partijbureau van de PvdA.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef knnth het volgende:
Wat doet dat klapvee bij de persco? Beetje irritant, het is geen partijcongres.
Nee, ik heb wel een keer SGP gestemd, maar dat was bij de waterschapsverkiezingen. Wel komt mijn mening op een aantal gebieden goed overeen met bijvoorbeeld die van de SGP.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was jij niet die enge conservatieve Gristen-stemmer?
Ah, vandaar. Maakt het begrijpelijker maar niet minder irritantquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is op het partijbureau van de PvdA.
Ik dacht, al wat bekennen er een hoop journalisten kleur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is op het partijbureau van de PvdA.
Ok. Maar zo heeft iedereen wel raakvlakken met elke partij natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een keer SGP gestemd, maar dat was bij de waterschapsverkiezingen. Wel komt mijn mening op een aantal gebieden goed overeen met bijvoorbeeld die van de SGP.
Bij de SP gaan de leden er over beslissen, het PvdA congres mag slecht 'ja' knikken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou, die hebben snelller een nieuwe lijsttrekker dan SP
Joh!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar was Job Cohen niet de burgemeester van Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |