quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Terreros85 het volgende:
Ik overweeg PvdA als Cohen de opvolger wordt.
Ik ken nog wel een andere politicus die hier zelf actief aan werkt.quote:
Volgens mij overwegen een heleboel PvdA stemmers iets anders te stemmen als het Job Cohen wordt. Aan die man kleeft toch enigszins het imago van een multicultiralist.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Terreros85 het volgende:
Mag ik raden? Wilders?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:39 schreef Monolith het volgende:
Ik ken nog wel een andere politicus die hier zelf actief aan werkt.
Tijd voor die mensen om zich te verdiepen in wat Cohen daadwerkelijk heeft gedaan ipv Wilders nabrullen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Volgens mij overwegen een heleboel PvdA stemmers iets anders te stemmen als het Job Cohen wordt. Aan die man kleeft toch enigszins het imago van een multicultiralist.
Precies, die wil hier graag een Joods-Christelijk Saoedi-Arabië.quote:
Dat, en hij wil de Grondwet aantasten, de rechten van de mens niet langer respecteren en nog een paar leuke dingetjes en dat allemaal in naam van de Kruistochten tegen de Islam. Kunnen we hem geen paard en lans geven en loslaten in de West Bank of zo?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, die wil hier graag een Joods-Christelijk Saoedi-Arabië.
Wat weet jij daarvan jochie? Volgens jou bestaan er uberhaupt geen waarden. Tip: je moet die Fransozen niet zomaar geloven omdat je niet kunt volgen wat ze schrijven.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Terreros85 het volgende:
o.a. aan de basis gestaan van de nieuwe vreemdelingenwet als staatssecretaris van Justitie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Tijd voor die mensen om zich te verdiepen in wat Cohen daadwerkelijk heeft gedaan ipv Wilders nabrullen.
Volgens mij is één van de essentiele Nederlandse waarden nou juist dat we altijd onderhandelen. Dat heeft ons ook grote voordelen gebracht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Cohens aanpak werkt niet omdat hij onderhandelt met mensen waarmee je niet moet onderhandelen. Hij verkwanselt daarmee zeer belangrijke westerse waarden, en krijgt daar (uiteraard) niets voor terug.
Waar kom je 'vandaan'?quote:
Welke waarden bedoel je? Ben je ook bekend met z'n glasheldere standpunt t.o.v. criminelen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Cohens aanpak werkt niet omdat hij onderhandelt met mensen waarmee je niet moet onderhandelen. Hij verkwanselt daarmee zeer belangrijke westerse waarden, en krijgt daar (uiteraard) niets voor terug.
Met nazi's onderhandel je ook niet. Of nu ja, Cohens naamgenoot deed dat natuurlijk wel. Het heeft niet echt geholpenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Volgens mij is één van de essentiele Nederlandse waarden nou juist dat we altijd onderhandelen. Dat heeft ons ook grote voordelen gebracht.
Daarbij heeft zijn aanpak wel gewerkt, want de problemen zijn wel degelijk minder geworden. Betekent dat het perfect gaat? Nee, maar daar gaat gewoon tijd overheen.
Zo slecht doet Amsterdam het niet.
Het kan natuurlijk zijn dat jij in een stadsdeel van Amsterdam woont waar dingen echt een puinzooi zijn, dan begrijp ik je sentiment, enkel heb ik het idee dat dat niet het geval is, sterker nog ik vermoed zo dat jij niet eens in de buurt van deze stad woont.![]()
Dat is verder geen verwijt, enkel houd dat wel in dat je niet echt goed op de hoogte bent van wat er in Amsterdam allemaal gaande is. Net zo goed dat ik niet weet wat er gaande is in andere gemeentes.
Je bent echt elk perspectief op de realiteit kwijt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met nazi's onderhandel je ook niet. Of nu ja, Cohens naamgenoot deed dat natuurlijk wel. Het heeft niet echt geholpen.
Er is geen sprake van nazi's. Je vergelijking loopt derhalve stuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met nazi's onderhandel je ook niet. Of nu ja, Cohens naamgenoot deed dat natuurlijk wel. Het heeft niet echt geholpen.
Neehoor, ik ben een heldere rechtlijnige denker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent echt elk perspectief op de realiteit kwijt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef waht het volgende:
[..]
Er is geen sprake van nazi's. Je vergelijking loopt derhalve stuk.
Vooral niet ingaan op zijn hele verhaal meer enkel en alleen één puntje eruit halen en daar een volslagen idiote one liner tegen aan gooien zonder dit te beargumenteren. En de rest gewoon negeren. Kansloos...:')quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |