Eens met beide.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef JanJanJan het volgende:
Cohen vind ik een capabele man, alleen heb ik het niet zo op de PVDA.
Wat vind je van Maarten van Rossem voorspelt nieuwe coalitie - deel 2. ?quote:Maar kabinet PVDA-CDA-VVD vind ik ook prima
Dat wordt wel leuk voor de Israeliers, als die ruzie hebben, wie moeten ze dan steunen?quote:
Paars+ met Bos als premierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens met beide.
[..]
Wat vind je van Maarten van Rossem voorspelt nieuwe coalitie - deel 2. ?
Klopt, dat wordt nu Cohen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef DrDentz het volgende:
Paars+ met Bos als premier
dat gaat niet meer lukken
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef DrDentz het volgende:
Cohen is wel meer een 'vaderfiguur' voor dit land, Balkenende is dat nooit geweest.
Uhhh we zullen wel zien in de peilingen he ? ik durf er minstens een tientje op te zetten dat dit stemmen gaat kosten hoor, wijsneus. Cohen is misschien gerespecteerd in Amsterdam en ervaren in de politiek maar hij is zeker niet onomstreden en zeker niet alom geliefd, hij is goed in slappe lul verhalen houden en verzoening prediken maar in de aanstaande verkiezingsdebatten gaat de vloer gaat met hen aangeveegd worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je hebt echt geen enkel verstand van de Nederlandse politiek hè?Cohen is een zeer gerespecteerde politicus die het prima gedaan heeft in Amsterdam. Dit gaat Wilders eerder stemmen kosten dan opleveren.
Zolang de VVD erin zit vind ik het goed, ik snap alleen niet hoe ze tot een regeerakkoord kunnen komen met Groenlinks erbij?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens met beide.
[..]
Wat vind je van Maarten van Rossem voorspelt nieuwe coalitie - deel 2. ?
Door wie? Door Wilders?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef BitjesenMoeren het volgende:
[..]
Uhhh we zullen wel zien in de peilingen he ? ik durf er minstens een tientje op te zetten dat dit stemmen gaat kosten hoor, wijsneus. Cohen is misschien gerespecteerd in Amsterdam en ervaren in de politiek maar hij is zeker niet onomstreden en zeker niet alom geliefd, hij is goed in slappe lul verhalen houden en verzoening prediken maar in de aanstaande verkiezingsdebatten gaat de vloer gaat met hen aangeveegd worden.
Ik denk dat een compromiskabinet de enige optie is op dit moment...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Zolang de VVD erin zit vind ik het goed, ik snap alleen niet hoe ze tot een regeerakkoord kunnen komen met Groenlinks erbij?
Dat wordt het ultieme compromissenkabinet dan.
Door Wilders iig nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Door wie? Door Wilders?Door Balkenende? Of door Rutte?
Het speerpunt van wat de PVV wil, een strenger asielbeleid, is gebaseerd op een wetsvoorstel (dat nu wet is) van Cohen, toen hij staatssecretaris van Justitie was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef BitjesenMoeren het volgende:
[..]
Uhhh we zullen wel zien in de peilingen he ? ik durf er minstens een tientje op te zetten dat dit stemmen gaat kosten hoor, wijsneus. Cohen is misschien gerespecteerd in Amsterdam en ervaren in de politiek maar hij is zeker niet onomstreden en zeker niet alom geliefd, hij is goed in slappe lul verhalen houden en verzoening prediken maar in de aanstaande verkiezingsdebatten gaat de vloer gaat met hen aangeveegd worden.
Altijd. Geen enkele partij zie ik in staat om meer dan 50% van de kiezers te trekken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik denk dat een compromiskabinet de enige optie is op dit moment...
Is toch niet raar of welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het gezin is toch wel erg belangrijk voor politici.
all of the above eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Door wie? Door Wilders?Door Balkenende? Of door Rutte?
True, maar het zijn allemaal liberalen en allemaal niet-religieus en ik denk dat ze elkaar wel wat gunnen ipv de ruzie-achtige sfeer van PvdA/CDA.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef JanJanJan het volgende:
Zolang de VVD erin zit vind ik het goed, ik snap alleen niet hoe ze tot een regeerakkoord kunnen komen met Groenlinks erbij?
Dat wordt het ultieme compromissenkabinet dan.
Zolang Rutte zijn poot maar stijf houdt over de kilometerheffing en het klimaat vind ik het goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, maar het zijn allemaal liberalen en allemaal niet-religieus en ik denk dat ze elkaar wel wat gunnen ipv de ruzie-achtige sfeer van PvdA/CDA.
Precies dit.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Cohen trekt zeker stemmen op basis van zijn premier-uitstraling. Maar Wilders kan beter inhakken op Cohen dan op Bos. Cohen heeft natuurlijk dat theedrink-karikatuur aan zich hangen, en dat kan Wilders tot vervelends toe gaan benadrukken.
de mensen die ageren tegen zijn 'thee drinkers' image zijn toch al van plan om PVV te stemmen. De PvdA kan met cohen misschien wat andere links stemmers trekken, of niet-stemmers naar de stembus trekkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef BitjesenMoeren het volgende:
[..]
noord-zuid in ieder geval nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Precies dit.
Is A'dam beter of leefbaarder geworden.... hangt er vanaf welke liniaal je kiest.
Daarom denk ik ook dat niet Wilders, maar vooral een Pechtold zich zenuwachtig moet gaan maken door de komst van Cohen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
de mensen die ageren tegen zijn 'thee drinkers' image zijn toch al van plan om PVV te stemmen. De PvdA kan met cohen misschien wat andere links stemmers trekken, of niet-stemmers naar de stembus trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |