Cohen lijkt me een stuk beter.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Zonde, Bos is de enige reden om PvdA te overwegen een stem te geven.
Welnee, die is te druk met de Haagse gemeenteraad. Oh en hij heeft inhoudelijk niks te melden, en Pechtold is er nog, en CDA & VVD zien ook niks in samenwerking met hem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders heeft vrijspel nu jihaaaaaaaaaaa
Hoop je.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee, die is te druk met de Haagse gemeenteraad. Oh en hij heeft inhoudelijk niks te melden, en Pechtold is er nog, en CDA & VVD zien ook niks in samenwerking met hem.
Denk je? De PvdA is meer dan Wouter Bos, de PVV is niets zonder Wildersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders heeft vrijspel nu jihaaaaaaaaaaa
Hear hear!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Pool het volgende:
Nou ja, Wouter bedankt in ieder geval! Hard en goed gewerkt als minister tijdens de crisis en ook zeer goed de rug recht gehouden in de kwestie Uruzgan. Een sociaal-democratisch hart, maar niet op de naiëve manier van de SP, maar met oog voor nationale werkgelegenheid en de financiële huishouding.
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Pool het volgende:
Nou ja, Wouter bedankt in ieder geval! Hard en goed gewerkt als minister tijdens de crisis en ook zeer goed de rug recht gehouden in de kwestie Uruzgan. Een sociaal-democratisch hart, maar niet op de naiëve manier van de SP, maar met oog voor nationale werkgelegenheid en de financiële huishouding.
Ik ben benieuwd. Wat ik wel moet toegeven is dat Cohen natuurlijk wel meer uitstraling als premier heeft dan Wouter Bos. Dat zou wel veel kiezers kunnen trekken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij juist meer tegenstand kan bieden.
Leers zou echt een goede keuze zijn. Die is ook een stuk harder in vergelijking met Balkenende. Die hardheid is wat veel mensen op het moment missen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wat ik wel moet toegeven is dat Cohen natuurlijk wel meer uitstraling als premier heeft dan Wouter Bos. Dat zou wel veel kiezers kunnen trekken.
CDA zou nu eigenlijk Leers naar voren moeten schuiven als opvolger van JP
Dat lijkt me een goede zet van het CDA. Dan nog Verhagen lozen en dan zijn de kemphanen van het vorige kabinet weg zodat beide partijen met een schone lei kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef Urquhart het volgende:
CDA zou nu eigenlijk Leers naar voren moeten schuiven als opvolger van JP
Maar ze zijn Eurlings kwijt, met wie moet Leers de kar gaan trekken dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede zet van het CDA. Dan nog Verhagen lozen en dan zijn de kemphanen van het vorige kabinet weg zodat beide partijen met een schone lei kunnen beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |