quote:
Nee, Zalm helpt aan een baan bij de bank.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Misan het volgende:
Wat denken jullie? Heeft 'ie achter de schermen een zetje gekregen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vermoed dat er meer aan de hand is. Compleet verstoorde politieke verhoudingen. Het Binnenhof is vergiftigd.
Mja, dat zal denk ik wel de reden zijn. als nu Balkenende en Verhagen dit voorbeeld nog volgen zal dat denk ik een hoop schelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef Ringo het volgende:
Ik vermoed dat er meer aan de hand is. Compleet verstoorde politieke verhoudingen. Het Binnenhof is vergiftigd.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Misan het volgende:
Wat denken jullie? Heeft 'ie achter de schermen een zetje gekregen?
Cohen lijkt me een stuk beter.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Zonde, Bos is de enige reden om PvdA te overwegen een stem te geven.
Welnee, die is te druk met de Haagse gemeenteraad. Oh en hij heeft inhoudelijk niks te melden, en Pechtold is er nog, en CDA & VVD zien ook niks in samenwerking met hem.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders heeft vrijspel nu jihaaaaaaaaaaa
Hoop je.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee, die is te druk met de Haagse gemeenteraad. Oh en hij heeft inhoudelijk niks te melden, en Pechtold is er nog, en CDA & VVD zien ook niks in samenwerking met hem.
Denk je? De PvdA is meer dan Wouter Bos, de PVV is niets zonder Wildersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders heeft vrijspel nu jihaaaaaaaaaaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |