Ik denk dat hem dat nog vies gaat tegenvallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef Jurgen21 het volgende:
Feest voor Geert Wilders. Een betere PvdA-lijsttrekker had hij zich niet kunnen wensen.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou wil ik niet rot doen, maar de PvdA wil denk ik vooral een tegenhanger van Wilders. Dus geen spierballentaal of overdreven daadkracht, maar iemand die rust en gezag uitstraalt, en het op zijn ideeën doet. Ik denk dat Cohen wel in dat plaatje past.
Van der Vliesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef pavv het volgende:
[..]
die pakt zijn biezen...
kant
eurlings
bos
who's next?
quote:
Dat denk ik ook. Cohen lijkt me potentieel een ideale tegenkandidaat, die juist op het gebied van integratie een duidelijk profiel heeft en op dat punt sterk tegengas kan bieden tegen Wilders. Misschien niet met een geluid dat iedereen aanspreekt, maar ter linkerzijde heeft hij denk ik een grote aantrekkingskracht. Ik denk trouwens dat Pechtold degene is die vandaag echt zenuwachtig moet worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dat nog vies gaat tegenvallen.
Was allang bekend dat hij met pensioen gingquote:
Noord Zuidlijn, Westermoskee, autobranden in Amsterdam-West.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan zoal verkeerd gedaan?
Maar daarom hoort hij wel in het rijtje thuis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was allang bekend dat hij met pension ging![]()
Ja. Van der Staaij, zijn fractiegenoot.quote:Heeft God al een opvolger aangewezen?
D66 haalt zijn kiezers van alle partijen momenteel... niet eens zozeer van de PvdA... ik denk dus dat dat wel meevalt... GL en SP zitten dichter bij de PvdA dan D66 qua politieke kleurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef MrJones het volgende:
Ik denk trouwens dat Pechtold degene is die vandaag echt zenuwachtig moet worden.
Het punt dat vele mensen met een buitenlandse achtergrond niet op een Joodse lijsttrekker gaan stemmen vind ik best sterk.Dat kan veel stemmen kosten IMO.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik denk dat hem dat nog vies gaat tegenvallen.
En waar gaan die stemmen dan heen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het punt dat vele mensen met een buitenlandse achtergrond niet op een Joodse lijsttrekker gaan stemmen vind ik best sterk.Dat kan veel stemmen kosten IMO.
Ja man, alle Turken zijn antisemieten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het punt dat vele mensen met een buitenlandse achtergrond niet op een Joodse lijsttrekker gaan stemmen vind ik best sterk.Dat kan veel stemmen kosten IMO.
Westermoskee is een goed punt ja. Daar geloofde Cohen wel heel naïef in de onschuldigheid van de Duitse afdeling van Milli Görüs.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Noord Zuidlijn, Westermoskee, autobranden in Amsterdam-West.
Wat hij wel goed deed was benoemen van geweld tegen hulpverleners.
Alhoewel het hem dat natuurlijk een dag later wel weer speet
Met Cohen als lijsttrekker kun je in ieder geval niet meer zeggen dat PvdA-stemmers antisemitische allochtonen zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het mediaplaatje is inderdaad zorgvuldig gekunsteld. Ik heb een paar keer achter de schermen meegemaakt en dat verschilt wat van het ideaaltype.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Weinig sympathieke man? Ik verwacht hordes mensen die op de Partij van de Arbeid gaan stemmen alleen om hem.
Begrijpend lezen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:37 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.joop.nl/politi(...)_wil_premier_worden/
Haha, wat kan er veel veranderen in een week tijd
lucht je hart jongenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het mediaplaatje is inderdaad zorgvuldig gekunsteld. Ik heb een paar keer achter de schermen meegemaakt en dat verschilt wat van het ideaaltype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |