die man heeft zeker te weinig knuffels van zn moeder gekregen... hij is jaloersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
http://twitter.com/geertwilderspvv/status/10369452920
Denk je? Dat zou best eens kunnen, met al zijn getrap tegen 'de linkse kerk' en 'de elite'. Zo'n jongen die het net niet gered heeft en daarom maar stenen door de ruiten gaat gooien van mensen die wél verantwoordelijkheid willen dragen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef woid het volgende:
[..]
die man heeft zeker te weinig knuffels van zn moeder gekregen... hij is jaloers
Tja, daar kunnen ze in Amsterdam dan blij om zijn... Maar nu gaan we in het hele land last krijgen van die thee-drinker!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef HiZ het volgende:
Goh, Cohen weg als burgemeester van Amsterdam. Het is bijna een feestje waard.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
MARK RUTTE STOPT EN KIEST VOOR MEER TIJD MET MOEDER
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
MARK RUTTE STOPT EN KIEST VOOR MEER TIJD MET MOEDER
Hij wordt geen minister president, dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Demophon het volgende:
[..]
Tja, daar kunnen ze in Amsterdam dan blij om zijn... Maar nu gaan we in het hele land last krijgen van die thee-drinker!!!!
Hoe zeker weet jij dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij wordt geen minister president, dus het zal wel meevallen
ik denk dat hij een ramp voorkomen heeft met het fortisdebaclequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef klipper het volgende:
Feest in het land, Woutertje is eindelijk weg.
Hij kon niet ook anders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:10 schreef Henkstee het volgende:
[..]
ik denk dat hij een ramp voorkomen heeft met het fortisdebacle
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn: http://www.politiekebarometer.nl/quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij wordt geen minister president, dus het zal wel meevallen
Wat ik daar zie is dat de PvdA alweer aan het verliezen is t.o.v. de gemeenteraadsverkiezingen en dat de enige coalitie waar de PvdA een regering mee zou kunnen vormen er eentje is met CDA, VVD en D66 waarbij waarschijnlijk dan het CDA nog steeds het grootst is. Ik zou de coalitie sowieso willen omschrijven als een poging tot politieke zelfmoord waar het de PvdA betreft. Maar ook moet ik nog zien dat een van de kleinere partijen in Nederland de premier mag gaan leveren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn: http://www.politiekebarometer.nl/
Inderdaad, iedereen op die plek had dat gedaan.quote:
Ach, het woord "links" is voor velen al genoeg om iemand op alle fronten af te wijzen, zelfs als het enige aan zijn persoon dat links is zijn linkderhand zou zijn...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef HiZ het volgende:
Ik snap al die aggressie tegen Bos trouwens niet. Ik zou niet op de PvdA hebben gestemd, maar volgens mij heeft ie redelijk effectief gefunctioneerd. Zowel als minister als als partijleider.
De 'Bos is een draaikont'-campagne van het CDA heeft gewoon uitstekend gewerkt, ook bij veel niet-CDA'ers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef HiZ het volgende:
Ik snap al die aggressie tegen Bos trouwens niet. Ik zou niet op de PvdA hebben gestemd, maar volgens mij heeft ie redelijk effectief gefunctioneerd. Zowel als minister als als partijleider.
Hoezo agressie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef HiZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |