Sorry, maar ook met Cohen aan het roer blijft de PvdA de PvdA. Zelfde rotte beleid, zelfde stomme ideeën...quote:
Vooral de lead zanger met zn mooie, diepblauwe ogen *zwijmel.quote:
Stom he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, maar ook met Cohen aan het roer blijft de PvdA de PvdA. Zelfde rotte beleid, zelfde stomme ideeën...
Turken lopen ermee rond. Dat zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Is zo'n nektasje helemaal in ofzo zie er allemaal turken mee lopen?
jeweetzquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Turken lopen ermee rond. Dat zegt genoeg toch?
Meestal is het dan ook een Neppe Louis Vuitton tasje. Echt vreselijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jeweetz
maar waarom zou je in hemelsnaam met zo'n ding rondlopen
zaterdag kwam zeg ik er al eentje in lef(quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meestal is het dan ook een Neppe Louis Vuitton tasje. Echt vreselijk![]()
Ze denken dat het stoer is enzo, jeweetog.
Wat een... vreemde clip...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef samjustme het volgende:
het was het wachten waard!Lady GaGa en Beyonce
Wat moet jij in Lef?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zaterdag kwam zeg ik er al eentje in lef() en vandaag tijdens koopavond weer eentje en nog een op tv dacht ik
nektasjes zijn toch ook voor bejaardenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:50 schreef Stroekie het volgende:
nektasjes ? ...ik word echt oud.,kan het nog erger ?
daar hebben rollators toch juist zo 'n rekje voor ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nektasjes zijn toch ook voor bejaarden
Wel een heel erg lekker nummer. Dat wel..quote:
dit is voor bejaarde toeristen en turken dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hebben rollators toch juist zo 'n rekje voor ?
kom er hooguit 1x in de zoveel maanden zo boeind is het daar nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je er morgenavond weer bent moet je maar even hoi zeggen tegen mij en Steve
In Rotterdam is niets betersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom er hooguit 1x in de zoveel maanden zo boeind is het daar niet
Ohquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt het over een andere lef ik dan ik
Adam Lambert.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel een heel erg lekker nummer. Dat wel..
Ik hoorde deze vanmiddag op de radio, ook erg goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |