Je hebt gelijk, ik heb voor morgen een 2009 VW Passat cc gekregenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had een keer schade gereden en de dag daarna kreeg ik gelijk een dikke Volvo S80 full options, dus dat zal wel meevallen
dat is les één in iedere grote stad. En vooral in Amsterdam.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Mallet het volgende:
Centrum van Amsterdam is altijd fijn. Gewoon lekker assertief (lees: agressief) rijden. Ik vind het altijd zo`n gedoe waar je die auto dan moet parkeren in dat soort drukke steden. Ik moest een keer een Opel Astra Station afleveren bij een monteur bij de gevangenenpoort (Binnenhof Den Haag). Het kostte me al super veel moeite om er te komen en ik heb hem toen gewoon vol op de stoel geknald. Hier is uw auto meneer!
Ik was vandaag vanaf 10.30 beschikbaar vanuit Deventer, maar helaas geen werk. Ik kan aankomende twee weken vollop werken, dus ik hoop dan ook een beetje aan het werk gezet te worden....
Ik ook sinds oktober 2009quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef Zuunigerd het volgende:
Sinds oktober 2009 ben ik in dienst bij Easyway. Sindsdien heb ik ongeveer 40 ritten gehad, waarvan enkele met relatief spectaculaire auto's.
Morgen moet ik met een Focus C-Max van Zwolle naar Apeldoorn, en dan met een trage Opel Astra diesel van Nijmegen naar Groningen (200km).
Er zijn dagen waarop ik leukere auto's heb.![]()
Welke regio als ik vragen mag? Ik wil ook graag bij Easyway werken, hoop alleen wel dat er werk is danquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:45 schreef jostie1990 het volgende:
Heya fokkers,,
ik ben al een tijdje dit forum aan het volgen en aangezien er een aantal van jullie nogal actief zijn.......
kan ik hier mijn vraag wel stellen denk ik![]()
Net als jullie lijkt me het een mooi baantje om auto' s te vervoeren en er ook nog geld mee te verdienen.
Ik heb de bedrijven bekeken die in het forum genoemd worden en voor een baantje als hiker leek mij easyway het meest geschikt.
Maar na een mail gestuurd te hebben kreeg ik als reactie dat er momenteel genoeg easywayers zijn, maar er was wel kans dat ik binnen 4 weken teruggebeld zou kunnen worden. Hebben jullie hier ervaring mee? of werden jullie meteen uitgenodigd? Wat zou een andere optie zijn als easyway niks wordt ? Veel bedrijven hebben eisen waaraan ik niet kan voldoen (voornamelijk omdat ik nog niet eens een heel jaar mijn rijbewijs heb) Verder ben ik pas 19![]()
Bedankt alvast
Een autoambulance is goedkoper dan continue 2studenten achter elkaar aan laten rijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, alleen ik moest dus de hele tijd achter die andere kerel aanrijden en hij wist zeg maar best goed dat het gas rechts zat
Ik heb me aangemeld voor de regio Nijmegen & Arnhem maar daar is dus geen werk momenteel...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Viezze het volgende:
[..]
Welke regio als ik vragen mag? Ik wil ook graag bij Easyway werken, hoop alleen wel dat er werk is danMaar eerst nog even wachten tot ik mijn rijbewijs lang genoeg heb (eind mei)
Meestal begin ik wel in de buurt. Niet per se in mijn eigen plaats (Vlaardingen), maar wel in allerlei dorpen in de buurtquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef jostie1990 het volgende:
okay, en moet je altijd vanuit de plaats starten waar jij je ook voor hebt opgegeven ?
of kan het ook zijn dat je moet starten in Amsterdam?
Dan zou ik me misschien ook nog via een andere plek aan kunnen melden...
Ik zit morgen dus thuis (regio Eindhoven).quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:19 schreef Mathijz het volgende:
Ik mag morgen weer werken, dus hier is wel werk. (alkmaar) Maar of ik de enige ben en de rest thuis zit weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |