abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79754390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had een keer schade gereden en de dag daarna kreeg ik gelijk een dikke Volvo S80 full options, dus dat zal wel meevallen
Je hebt gelijk, ik heb voor morgen een 2009 VW Passat cc gekregen
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_79766389
Centrum van Amsterdam is altijd fijn . Gewoon lekker assertief (lees: agressief) rijden. Ik vind het altijd zo`n gedoe waar je die auto dan moet parkeren in dat soort drukke steden. Ik moest een keer een Opel Astra Station afleveren bij een monteur bij de gevangenenpoort (Binnenhof Den Haag). Het kostte me al super veel moeite om er te komen en ik heb hem toen gewoon vol op de stoel geknald. Hier is uw auto meneer!

Ik was vandaag vanaf 10.30 beschikbaar vanuit Deventer, maar helaas geen werk. Ik kan aankomende twee weken vollop werken, dus ik hoop dan ook een beetje aan het werk gezet te worden....
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 08:16:28 #178
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_79775928
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Mallet het volgende:
Centrum van Amsterdam is altijd fijn . Gewoon lekker assertief (lees: agressief) rijden. Ik vind het altijd zo`n gedoe waar je die auto dan moet parkeren in dat soort drukke steden. Ik moest een keer een Opel Astra Station afleveren bij een monteur bij de gevangenenpoort (Binnenhof Den Haag). Het kostte me al super veel moeite om er te komen en ik heb hem toen gewoon vol op de stoel geknald. Hier is uw auto meneer!

Ik was vandaag vanaf 10.30 beschikbaar vanuit Deventer, maar helaas geen werk. Ik kan aankomende twee weken vollop werken, dus ik hoop dan ook een beetje aan het werk gezet te worden....
dat is les één in iedere grote stad. En vooral in Amsterdam.
Als jij geen gas geeft doet een ander het en sta je er morgen nog.
pi_79776964
Zo de auto staat al in amsterdam, klant blij. Tussen 9 en 12, en dan 5 over 9 voor haar deur staan. Heb 45 minuten om naar sloterdijk te gaan. Heb bijna een fietser gepakt, kwam uit het niets.

Met zo'n stadsauto is het aardig, een peugot stuurt lekker in het centrum.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mathijz op 31-03-2010 09:25:02 ]
pi_79778124
Zo de auto staat al in amsterdam, klant blij. Tussen 9 en 12, en dan 5 over 9 voor haar deur staan. Heb 45 minuten om naar sloterdijk te gaan. Heb bijna een fietser gepakt, kwam uit het niets.Met zo'n stadsauto is het aardig, zelfs een peugot stuurt lekker in het centrum.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:45:01 #181
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_79779289
Heya fokkers,,

ik ben al een tijdje dit forum aan het volgen en aangezien er een aantal van jullie nogal actief zijn.......
kan ik hier mijn vraag wel stellen denk ik

Net als jullie lijkt me het een mooi baantje om auto' s te vervoeren en er ook nog geld mee te verdienen.
Ik heb de bedrijven bekeken die in het forum genoemd worden en voor een baantje als hiker leek mij easyway het meest geschikt.

Maar na een mail gestuurd te hebben kreeg ik als reactie dat er momenteel genoeg easywayers zijn, maar er was wel kans dat ik binnen 4 weken teruggebeld zou kunnen worden. Hebben jullie hier ervaring mee? of werden jullie meteen uitgenodigd? Wat zou een andere optie zijn als easyway niks wordt ? Veel bedrijven hebben eisen waaraan ik niet kan voldoen (voornamelijk omdat ik nog niet eens een heel jaar mijn rijbewijs heb) Verder ben ik pas 19

Bedankt alvast
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_79780173
In mijn geval kreeg ik nadat ik dat formulier online had ingevuld een (automatisch) bericht terug dat ik op de wachtlijst stond. Een week later werd ik echter gebeld; wanneer of ik tijd had voor de sollicitatie.
Ik was zelf ook 19 en naar het schijnt vinden ze dat juist prettig omdat je dan nog redelijk goedkoop bent
Hopelijk heb je hier wat aan. Er zijn genoeg alternatieven, een aantal mensen op dit forum zullen je graag over hun bedrijf vertellen
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:44:22 #183
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_79781471
Bedankt voor de snelle reactie
Dan ga ik nog maar even afwachten, misschien wordt ik ook wel snel teruggebeld!
En ik vind het natuurlijk nog steeds leuk om ook andere reacties te lezen
pi_79782947
Ik had in de zomervakantie gesolliciteerd, toen waren ze erg graag op nieuwe Hikers. Had op moment van solliciteren 5,5 maanden me rijbewijs, toen ik aan de slag ging 6 (duurde even voordat er een sollicitatie geplant kon worden).

Dus daar zal het niet aan liggen. Ik denk dat ze tegen de zomervakantie misschien wel weer nieuwe hikers nodig hebben (I.V.M. andere hikers die op vakantie gaan)
pi_79785252
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef Zuunigerd het volgende:
Sinds oktober 2009 ben ik in dienst bij Easyway. Sindsdien heb ik ongeveer 40 ritten gehad, waarvan enkele met relatief spectaculaire auto's.

Morgen moet ik met een Focus C-Max van Zwolle naar Apeldoorn, en dan met een trage Opel Astra diesel van Nijmegen naar Groningen (200km).

Er zijn dagen waarop ik leukere auto's heb.
Ik ook sinds oktober 2009 Ik moest op het sollicitatiegesprek toevallig tegelijk met iemand anders, zou jij dat zijn geweest?
pi_79786430
57 uur deze maand, ligt rond mijn gemiddelde.
pi_79786624
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:45 schreef jostie1990 het volgende:
Heya fokkers,,

ik ben al een tijdje dit forum aan het volgen en aangezien er een aantal van jullie nogal actief zijn.......
kan ik hier mijn vraag wel stellen denk ik

Net als jullie lijkt me het een mooi baantje om auto' s te vervoeren en er ook nog geld mee te verdienen.
Ik heb de bedrijven bekeken die in het forum genoemd worden en voor een baantje als hiker leek mij easyway het meest geschikt.

Maar na een mail gestuurd te hebben kreeg ik als reactie dat er momenteel genoeg easywayers zijn, maar er was wel kans dat ik binnen 4 weken teruggebeld zou kunnen worden. Hebben jullie hier ervaring mee? of werden jullie meteen uitgenodigd? Wat zou een andere optie zijn als easyway niks wordt ? Veel bedrijven hebben eisen waaraan ik niet kan voldoen (voornamelijk omdat ik nog niet eens een heel jaar mijn rijbewijs heb) Verder ben ik pas 19

Bedankt alvast
Welke regio als ik vragen mag? Ik wil ook graag bij Easyway werken, hoop alleen wel dat er werk is dan Maar eerst nog even wachten tot ik mijn rijbewijs lang genoeg heb (eind mei)
pi_79787412
Leuk om al die ervaringen te lezen over studentenchauffeurs/hikers.
Werk zelf vanaf begin maart bij Easyway als hiker en het bevalt prima.
Moet wel zeggen dat ik liever 1 lange rit heb, dan 3 kleintjes. Woon alleen in regio Amsterdam en heb dus vaak kleine ritten (Adam, Alkmaar, Almere).

Morgen moet ik werkzaamheden doen op de vestiging (Athlon Almere), iemand enig idee wat dat inhoudt?
pi_79787780
Ik heb laatst vestigingswerkzaamheden gedaan bij ING in Rotterdam. Bij mij was het een vestiging waar huurauto's stonden. We werkten in duo's en moesten huurauto's van de vestiging naar de klant rijden of andersom. In de praktijk kwam het hierop neer: we zaten in de vestiging te wachten op een opdracht, daarna pakten we allebei een auto, we reden achter elkaar naar de klant aan, leverden de huurauto af, stapten bij elkaar in 1 auto en reden terug naar de vestiging. Andersom stapten we op de vestiging samen in een auto, reden naar een klant, haalden daar de huurauto op en reden terug naar de vestiging. Daar moesten we de auto aftanken, wassen, uitzuigen en vloeistoffen bijvullen (wisservloeistof, olie bijvullen etc).
pi_79787918
Hmm wat variatie in je werk is altijd goed
pi_79788051
Tja, alleen ik moest dus de hele tijd achter die andere kerel aanrijden en hij wist zeg maar best goed dat het gas rechts zat
pi_79789316
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, alleen ik moest dus de hele tijd achter die andere kerel aanrijden en hij wist zeg maar best goed dat het gas rechts zat
Een autoambulance is goedkoper dan continue 2studenten achter elkaar aan laten rijden
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_79789378
Ja, hoor ook wel eens verhalen over ING dat ze daar wel van doorrijden houden (en als je "normaal" rijd, vragen ze op de vestiging waarom je er zo lang over deed)
pi_79789555
Was vandaag overigens nog bijna mikpunt van een algemene controle in de buurt van de IKEA in haarlem.
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:16:47 #195
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_79790474
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Viezze het volgende:

[..]

Welke regio als ik vragen mag? Ik wil ook graag bij Easyway werken, hoop alleen wel dat er werk is dan Maar eerst nog even wachten tot ik mijn rijbewijs lang genoeg heb (eind mei)
Ik heb me aangemeld voor de regio Nijmegen & Arnhem maar daar is dus geen werk momenteel...
Misschien nog andere chauffeurs op het forum actief in dit gebied ?
En nu zag ik dat ze in bepaalde gebieden nog steeds mensen zoeken.. moet je vanuit het gebied werken dat je opgeeft? of zou ik me ook kunnen opgeven voor regio apeldoorn ? ik woon in Nijmegen
pi_79793084
Ik mag morgen weer werken, dus hier is wel werk. (alkmaar) Maar of ik de enige ben en de rest thuis zit weet ik niet
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:25:14 #197
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_79793362
okay, en moet je altijd vanuit de plaats starten waar jij je ook voor hebt opgegeven ?
of kan het ook zijn dat je moet starten in Amsterdam?
Dan zou ik me misschien ook nog via een andere plek aan kunnen melden...
pi_79793605
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef jostie1990 het volgende:
okay, en moet je altijd vanuit de plaats starten waar jij je ook voor hebt opgegeven ?
of kan het ook zijn dat je moet starten in Amsterdam?
Dan zou ik me misschien ook nog via een andere plek aan kunnen melden...
Meestal begin ik wel in de buurt. Niet per se in mijn eigen plaats (Vlaardingen), maar wel in allerlei dorpen in de buurt Straal van ong 30km denk ik.
pi_79796749
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:19 schreef Mathijz het volgende:
Ik mag morgen weer werken, dus hier is wel werk. (alkmaar) Maar of ik de enige ben en de rest thuis zit weet ik niet
Ik zit morgen dus thuis (regio Eindhoven).
pi_79797001
Vandaag 8 uur gewerkt. Totaal deze maand zit dan op ~66 uur.

Vandaag een 3 serie E91 en de allernieuwste Astra met ~1000km op de teller. Dat ding ziet er best aardig uit, ook van binnen eigenlijk.

Matige maand, maar kheb een hele week niet kunnen werken in verband met tentamens en ik moet een aantal colleges volgen, waardoor ik in principe maar 2x per week kan werken. In juni nog even proberen een maandje fulltime mee te pakken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')