quote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, en toch zat hij op het zelfde nievau. Geloof ik, ik herinner mij het allemaal niet zo helder.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, en toch zat hij op het zelfde nievau. Geloof ik, ik herinner mij het allemaal niet zo helder.
Wat heb jij in de tussentijd gedaan? Je verdween steeds in 't niets en dan kwam je weer terug met een warrig verhaal over kaartjes en kortingquote:Op zondag 14 maart 2010 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
En jij en Pietje hebben nog bijna een uur op het centraal staan discusseren over het aankomst en vetrekbord, ik kwam er amper tussen.
En trots dat ik was om mijn heldere ingeving!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat heb jij in de tussentijd gedaan? Je verdween steeds in 't niets en dan kwam je weer terug met een warrig verhaal over kaartjes en korting. En dan ging je maar weer
.
Goedemorgen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:07 schreef Maanvis het volgende:
zo, weer wakker, en nu snel ff wat eten en daarna ajax-psv kijken
Het verbaast mij niks. Ik ben maar gegaan op het moment dat ik zeker wist dat ik nog in staat was thuis te komen, en dat is geluktquote:Op zondag 14 maart 2010 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen je weg was hebben we nog hele drama's gehad
*mompelt iets over een vis die zijn autosleutels in zijn auto had laten zitten en dus iets met de anwb.
Ben je de hele Appie aan 't plunderen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga naar de winkel en daarna zal ik de foto's sturen, ze zijn echt heeeeeeeeeel erg!
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef Noek het volgende:
Ik wil the wall of shame ook zien! Aaaah, mag het?
Mera, ben je weer beter meis?
En de andere helft van de avond hing je op mij.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, die foto's zijn op z'n minst dubieus te noemen. Of heb ik echt de hele avond aan CarO gezeten?
Ze was ook al zo bang om verkracht te worden toen we saampjes in hartje Utrecht belanden.
Nein!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stalk Liesl al een half uur maar ze wil de foto's niet sturen
Wees nou gewoon blij dat ik even aan iedereen laat weten dat je ze niet zo maar rond stuurt terwijl ik echt mijn best heb gedaan ze los te peuteren.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nein!
Had je maar gewoon moeten komen.
Pietje hoeft het niet te wetenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Mag niet van Pietje hoor ik net
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |