Die zit in KLB vanaf nuquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef Taiga het volgende:
En mijn oudste hond heeft geen koorts meer gelukkig.
Pff waai opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zit in KLB vanaf nu![]()
all your base are belong to me
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.quote:
jup!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Ohoh, moet alleen de stippen nog en dan dicht maken
Oh oh, ik zal er rekening mee houdenquote:
een week!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oh, ik zal er rekening mee houden![]()
Hoe lang?
nohhhquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.
Nieslief duikt vast onder.........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zit in KLB vanaf nu![]()
all your base are belong to me
Holy molyquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.
He gets, hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
ja, je staat op m'n lijstje hier....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nieslief duikt vast onder.........
Fiets deelt notes uit
jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy moly![]()
En als we je leuker vinden dan Senes, mogen we je dan houden?
Ja echt sneu...ze geeft geen pijn aan als je aan haar buik komt en ze eet en drinkt nog goed. Ze had nu alleen koorst en ze heeft nu antibiotica en een koortsverlager gekregen.quote:
k vind dat je een dag te laat begonnen bentquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind dat je een dag te laat begonnen bent
Neee, het kleine relletje was nog voor snes!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind dat je een dag te laat begonnen bent
hey ik was best braafquote:
lolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee, het kleine relletje was nog voor snes!
Oh joyquote:
Jij hebt t hier nu niet meer voor het zeggen hčquote:
Eetze...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ontbijten, ik had me ontzettend verslapen vanochtend
Ik ben al bezig ze in KLB de stuipen op het lijf te jagen maar ik begin rustig. In tegenstelling tot jullie hier waren zij niet voorbereidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt t hier nu niet meer voor het zeggen hč
Oh ik heb iets gemist zie ik!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben al bezig ze in KLB de stuipen op het lijf te jagen maar ik begin rustig. In tegenstelling tot jullie hier waren zij niet voorbereid![]()
Oh en fiets....al die roze envelopjes in F&F....die moeten in het juiste filter worden gezet, en we hebben ook een F&F weekagenda die bijgehouden moet worden he!
Have fun
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben al bezig ze in KLB de stuipen op het lijf te jagen maar ik begin rustig. In tegenstelling tot jullie hier waren zij niet voorbereid![]()
Oh en fiets....al die roze envelopjes in F&F....die moeten in het juiste filter worden gezet, en we hebben ook een F&F weekagenda die bijgehouden moet worden he!
Have fun
Es kijken of ze daar wel bang voor je worden, succesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Have fun
Laat je niet gekmaken, tis hier een grote anarchistische bende, Senes deed nooit wat, ze heeft alleen gisteren wat slotjes gezet, wss gewoon om jou bang te makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
je maakt het wel aantrekkelijk zeg
Oh bah...gaan ze dat nog verder onderzoeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
ik merk het jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat je niet gekmaken, tis hier een grote anarchistische bende, Senes deed nooit wat, ze heeft alleen gisteren wat slotjes gezet, wss gewoon om jou bang te maken
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik merk het ja![]()
zo filters gezet voor 3 topics!
quote:
Ja kan...we kunnen een echo laten maken en een punctie laten doen. Dan weten we precies wat het is. Dan kunnen ze haar opereren, maar het is een zware operatie. Zij schijt al zeven kleuren als ze maar in de buurt van een dierenarts komt, dus die echo en punctie laten doen zal ook geen pretje voor haar zijn. En dan nog een operatie waar ze misschien niet eens uitkomt. En als ze er wel uitkomt, heeft ze lang nodig om te revalideren daarvan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...gaan ze dat nog verder onderzoeken?
quote:
Ik? *knippert met ogen en wappert met wimpersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil me meteen in een kwaad daglicht stellen bij de nieuwe mod zeker, vuile klikspaan
Moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja kan...we kunnen een echo laten maken en een punctie laten doen. Dan weten we precies wat het is. Dan kunnen ze haar opereren, maar het is een zware operatie. Zij schijt al zeven kleuren als ze maar in de buurt van een dierenarts komt, dus die echo en punctie laten doen zal ook geen pretje voor haar zijn. En dan nog een operatie waar ze misschien niet eens uitkomt. En als ze er wel uitkomt, heeft ze lang nodig om te revalideren daarvan.
Ze is een oude hond en ik vraag me hoelang wij haar leven dan verlengen en voor wie we het dan doen. We moeten ook niet egoistisch worden. Maar het blijft moeilijk. De dierenarts heeft ons ook gezegd, dat we goed moeten nadenken wat we willen doen.
Getver wat vreselijk! Heel veel sterkte met de keuzequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja kan...we kunnen een echo laten maken en een punctie laten doen. Dan weten we precies wat het is. Dan kunnen ze haar opereren, maar het is een zware operatie. Zij schijt al zeven kleuren als ze maar in de buurt van een dierenarts komt, dus die echo en punctie laten doen zal ook geen pretje voor haar zijn. En dan nog een operatie waar ze misschien niet eens uitkomt. En als ze er wel uitkomt, heeft ze lang nodig om te revalideren daarvan.
Ze is een oude hond en ik vraag me hoelang wij haar leven dan verlengen en voor wie we het dan doen. We moeten ook niet egoistisch worden. Maar het blijft moeilijk. De dierenarts heeft ons ook gezegd, dat we goed moeten nadenken wat we willen doen.
Tss, heilig boontjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik? *knippert met ogen en wappert met wimpers
Welkom!quote:
Wat zou je zelf doen als het 1 van jouw hondjes betrof?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moeilijk hoor.
Ik zou het niet doen zelf.
Ik kan er slecht tegen als mensen hun dieren nog van alles en nog wat laten ondergaan om ze weer beter te maken terwijl ze ziek en oud zijn...
Ik vind dat vaak erg egoistisch
quote:
Ben ik ook helemaal met je eens. Daarom gaan wij nu alleen symptoombestrijding doen. Als ze pijn heeft kunnen we haar pijnstillers geven, maar als het te gek wordt, dan is het de tijd denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moeilijk hoor.
Ik zou het niet doen zelf.
Ik kan er slecht tegen als mensen hun dieren nog van alles en nog wat laten ondergaan om ze weer beter te maken terwijl ze ziek en oud zijn...
Ik vind dat vaak erg egoistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |