Die zit in KLB vanaf nuquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef Taiga het volgende:
En mijn oudste hond heeft geen koorts meer gelukkig.
Pff waai opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zit in KLB vanaf nu![]()
all your base are belong to me
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.quote:
jup!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Ohoh, moet alleen de stippen nog en dan dicht maken
Oh oh, ik zal er rekening mee houdenquote:
een week!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oh, ik zal er rekening mee houden![]()
Hoe lang?
nohhhquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.
Nieslief duikt vast onder.........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zit in KLB vanaf nu![]()
all your base are belong to me
Holy molyquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.
He gets, hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
ja, je staat op m'n lijstje hier....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nieslief duikt vast onder.........
Fiets deelt notes uit
jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy moly![]()
En als we je leuker vinden dan Senes, mogen we je dan houden?
Ja echt sneu...ze geeft geen pijn aan als je aan haar buik komt en ze eet en drinkt nog goed. Ze had nu alleen koorst en ze heeft nu antibiotica en een koortsverlager gekregen.quote:
k vind dat je een dag te laat begonnen bentquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind dat je een dag te laat begonnen bent
Neee, het kleine relletje was nog voor snes!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind dat je een dag te laat begonnen bent
hey ik was best braafquote:
lolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee, het kleine relletje was nog voor snes!
Oh joyquote:
Jij hebt t hier nu niet meer voor het zeggen hčquote:
Eetze...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ontbijten, ik had me ontzettend verslapen vanochtend
Ik ben al bezig ze in KLB de stuipen op het lijf te jagen maar ik begin rustig. In tegenstelling tot jullie hier waren zij niet voorbereidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt t hier nu niet meer voor het zeggen hč
Oh ik heb iets gemist zie ik!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben al bezig ze in KLB de stuipen op het lijf te jagen maar ik begin rustig. In tegenstelling tot jullie hier waren zij niet voorbereid![]()
Oh en fiets....al die roze envelopjes in F&F....die moeten in het juiste filter worden gezet, en we hebben ook een F&F weekagenda die bijgehouden moet worden he!
Have fun
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben al bezig ze in KLB de stuipen op het lijf te jagen maar ik begin rustig. In tegenstelling tot jullie hier waren zij niet voorbereid![]()
Oh en fiets....al die roze envelopjes in F&F....die moeten in het juiste filter worden gezet, en we hebben ook een F&F weekagenda die bijgehouden moet worden he!
Have fun
Es kijken of ze daar wel bang voor je worden, succesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Have fun
Laat je niet gekmaken, tis hier een grote anarchistische bende, Senes deed nooit wat, ze heeft alleen gisteren wat slotjes gezet, wss gewoon om jou bang te makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
je maakt het wel aantrekkelijk zeg
Oh bah...gaan ze dat nog verder onderzoeken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
ik merk het jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat je niet gekmaken, tis hier een grote anarchistische bende, Senes deed nooit wat, ze heeft alleen gisteren wat slotjes gezet, wss gewoon om jou bang te maken
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik merk het ja![]()
zo filters gezet voor 3 topics!
quote:
Ja kan...we kunnen een echo laten maken en een punctie laten doen. Dan weten we precies wat het is. Dan kunnen ze haar opereren, maar het is een zware operatie. Zij schijt al zeven kleuren als ze maar in de buurt van een dierenarts komt, dus die echo en punctie laten doen zal ook geen pretje voor haar zijn. En dan nog een operatie waar ze misschien niet eens uitkomt. En als ze er wel uitkomt, heeft ze lang nodig om te revalideren daarvan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...gaan ze dat nog verder onderzoeken?
quote:
Ik? *knippert met ogen en wappert met wimpersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil me meteen in een kwaad daglicht stellen bij de nieuwe mod zeker, vuile klikspaan
Moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja kan...we kunnen een echo laten maken en een punctie laten doen. Dan weten we precies wat het is. Dan kunnen ze haar opereren, maar het is een zware operatie. Zij schijt al zeven kleuren als ze maar in de buurt van een dierenarts komt, dus die echo en punctie laten doen zal ook geen pretje voor haar zijn. En dan nog een operatie waar ze misschien niet eens uitkomt. En als ze er wel uitkomt, heeft ze lang nodig om te revalideren daarvan.
Ze is een oude hond en ik vraag me hoelang wij haar leven dan verlengen en voor wie we het dan doen. We moeten ook niet egoistisch worden. Maar het blijft moeilijk. De dierenarts heeft ons ook gezegd, dat we goed moeten nadenken wat we willen doen.
Getver wat vreselijk! Heel veel sterkte met de keuzequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja kan...we kunnen een echo laten maken en een punctie laten doen. Dan weten we precies wat het is. Dan kunnen ze haar opereren, maar het is een zware operatie. Zij schijt al zeven kleuren als ze maar in de buurt van een dierenarts komt, dus die echo en punctie laten doen zal ook geen pretje voor haar zijn. En dan nog een operatie waar ze misschien niet eens uitkomt. En als ze er wel uitkomt, heeft ze lang nodig om te revalideren daarvan.
Ze is een oude hond en ik vraag me hoelang wij haar leven dan verlengen en voor wie we het dan doen. We moeten ook niet egoistisch worden. Maar het blijft moeilijk. De dierenarts heeft ons ook gezegd, dat we goed moeten nadenken wat we willen doen.
Tss, heilig boontjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik? *knippert met ogen en wappert met wimpers
Welkom!quote:
Wat zou je zelf doen als het 1 van jouw hondjes betrof?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moeilijk hoor.
Ik zou het niet doen zelf.
Ik kan er slecht tegen als mensen hun dieren nog van alles en nog wat laten ondergaan om ze weer beter te maken terwijl ze ziek en oud zijn...
Ik vind dat vaak erg egoistisch
quote:
Ben ik ook helemaal met je eens. Daarom gaan wij nu alleen symptoombestrijding doen. Als ze pijn heeft kunnen we haar pijnstillers geven, maar als het te gek wordt, dan is het de tijd denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moeilijk hoor.
Ik zou het niet doen zelf.
Ik kan er slecht tegen als mensen hun dieren nog van alles en nog wat laten ondergaan om ze weer beter te maken terwijl ze ziek en oud zijn...
Ik vind dat vaak erg egoistisch
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal met je eens. Daarom gaan wij nu alleen symptoombestrijding doen. Als ze pijn heeft kunnen we haar pijnstillers geven, maar als het te gek wordt, dan is het de tijd denk ik.
Ze is nu 11.5 jaar oud en ze is bij mij gedropt toen ze 3 jaar was onder het mom van "Als jij haar neemt in huis neemt, laat ik haar afmaken. Want ze is onhandelbaar".Geloof me, ze is de meeste trouwe hond die je maar kan vinden.
Mag je hier een foto plaatsen eigenlijk?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef Taiga het volgende:
[..]
Mag je hier een foto plaatsen eigenlijk?
Handig hé? Ik gebruik de tv als wekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:33 schreef Ynske het volgende:
afspraak van vandaag gaat niet door
kom er net achter dat je op mn tv een tijdstip van aangaan kunt ingeven en de zenderdus als je bv t nieuws wilt zien. inpoannen en hij gaat aan
oooh dus je bent helemaal niet zo lief als dat je eigenlijk doet overkomen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil me meteen in een kwaad daglicht stellen bij de nieuwe mod zeker, vuile klikspaan
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooh dus je bent helemaal niet zo lief als dat je eigenlijk doet overkomen?
Super is dat he? Doe ik vaker als ik weg moet. Laat ik hem aanspringen op dat program, en als ik thuiskomt terugspoelen en kijken. Moet je wel een ontvanger met HD hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:33 schreef Ynske het volgende:
afspraak van vandaag gaat niet door
kom er net achter dat je op mn tv een tijdstip van aangaan kunt ingeven en de zenderdus als je bv t nieuws wilt zien. inpoannen en hij gaat aan
dr zit bij mij een tv aan stand op en een tv uit standquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Super is dat he? Doe ik vaker als ik weg moet. Laat ik hem aanspringen op dat program, en als ik thuiskomt terugspoelen en kijken. Moet je wel een ontvanger met HD hebben.
Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik dat weer uit zet, mijn tv is af en toe net een flipperkast en neemt allerlei series op die allang afgelopen zijn.![]()
Sterkte met je hond Taiga.Je staat er goed in, vind ik. Niet teveel gesol meer met beestjes die oud zijn (en daarbij nog bang voor de DA ook). Maar dat is zoiets persoonlijks, zal niet iedereen zo tegenaan kijken, je wil ze toch zo lang mogelijk bij je houden als dat enigzins kan.
Wat een schatje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Taiga het volgende:
Hier werd ze 11 jaar (Nov 2009)
[ afbeelding ]
En dit was ze donderdag...met koorts.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Cat22 het volgende:
EN WHAT THE FUCK HEEFT FIETS MET DE OP GEDAAN?
Ik zit te twijfelen over zo'n HD ontvanger...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Super is dat he? Doe ik vaker als ik weg moet. Laat ik hem aanspringen op dat program, en als ik thuiskomt terugspoelen en kijken. Moet je wel een ontvanger met HD hebben.
Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik dat weer uit zet, mijn tv is af en toe net een flipperkast en neemt allerlei series op die allang afgelopen zijn.![]()
Sterkte met je hond Taiga.Je staat er goed in, vind ik. Niet teveel gesol meer met beestjes die oud zijn (en daarbij nog bang voor de DA ook). Maar dat is zoiets persoonlijks, zal niet iedereen zo tegenaan kijken, je wil ze toch zo lang mogelijk bij je houden als dat enigzins kan.
Awww. Die 1e foto is echt geweldigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Taiga het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ze krijgen hier mutsen op als ze jarig zijn, part of the dealquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Awww. Die 1e foto is echt geweldigen op die 2e zie je idd duidelijk dat ze zich niet lekker voelt!
Chico heeft twee keer een tumor gehad, maar dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat zou je zelf doen als het 1 van jouw hondjes betrof?
Ik zou Whoopie niet meer laten opereren ondanks dat de verleiding erg groot is (bijvoorbeeld als ze ipv voedselallergie een chronische middenoorontsteking heeft).
Heb dat bij de 2e tumor ook geroepen (melkklier dus heel klein en makkelijk weg te halen alleen ze komt steeds slechter uit de narcose) en toch heb ik de 3e laten doen en de baarmoeder weg laten halen.. dus mijn woord houden in deze is lastig omdat ze daar helemaaluitgekomen is en nog 2 jr genoten heeft tot nu dan.
Ach wat een schat om te zienquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Taiga het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ml is gewoon een onbetrouwbare klikspaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooh dus je bent helemaal niet zo lief als dat je eigenlijk doet overkomen?
Ja normaal krijgen wij ook altijd van die vragen wat voor voer we geven en of ze ontwormt zijn...wij ontwormen de honden en katten nooitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Feestmutshond![]()
En dat hondachtige ding ernaast; die blik, dat koppie![]()
![]()
En idd, ik zou de hond zolang ie nog vrolijk is en geen pijn heeft lekker laten genieten van de tijd die hij nog heeft zonder geleur naar de DA.
Over de DA gesproken; ik zal zo m'n 4 delige vragenlijst over tha DroopMeister ff heenbrengen.
"Laat Droopy vaak winden? Zo ja, wanneer? "
Hoe moet ik dat nou weten
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft twee keer een tumor gehad, maar dat is lang geleden.
Bij de tweede keer , 4 jaar geleden, kreeg hij er een enge infectie aan zijn been bij van de spuit, en was hij bijna dood![]()
Hij is nu 12 maar nog heel fit en zo, ik weet niet wat ik zou doen, het zou per hond en per situatie verschillen.
Frits was nog geen 10, en daar was een operatie ook nog een optie, zijn tandjes laten verwijderen en zo.
Maar ik heb er toen niet voor gekozen, omdat ik niet dacht dat ik de hond daar nog een plezier mee deed.
Als Karel nu een tumor zou blijken te hebben liet ik er meteen alles aan doen, dat is een hele andere hond, die is zo fit en die heeft nog zoveel levensvreugde.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Taiga het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat het ook om, hoe fit is de hond. Voor wat ik weet is zij van Nov 98, maar ze kan zelfs ouder zijn. Dat weet ik niet. Als zij noiu heel fit was en een stuk jonger, lag zij nu al op de operatietafelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft twee keer een tumor gehad, maar dat is lang geleden.
Bij de tweede keer , 4 jaar geleden, kreeg hij er een enge infectie aan zijn been bij van de spuit, en was hij bijna dood![]()
Hij is nu 12 maar nog heel fit en zo, ik weet niet wat ik zou doen, het zou per hond en per situatie verschillen.
Frits was nog geen 10, en daar was een operatie ook nog een optie, zijn tandjes laten verwijderen en zo.
Maar ik heb er toen niet voor gekozen, omdat ik niet dacht dat ik de hond daar nog een plezier mee deed.
Als Karel nu een tumor zou blijken te hebben liet ik er meteen alles aan doen, dat is een hele andere hond, die is zo fit en die heeft nog zoveel levensvreugde.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ml is gewoon een onbetrouwbare klikspaan
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja normaal krijgen wij ook altijd van die vragen wat voor voer we geven en of ze ontwormt zijn...wij ontwormen de honden en katten nooitEn daar krijg je dan altijd lekkere discussies van. Maar deze arts heeft daar niets over gezegd, omdat ze weet hoe het in elkaar zit
Jij begon?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mij zwart maken gaat je echt niet helpen hoor
Hee! Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zit bij mij een tv aan stand op en een tv uit stand
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Taiga het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om, hoe fit is de hond. Voor wat ik weet is zij van Nov 98, maar ze kan zelfs ouder zijn. Dat weet ik niet. Als zij noiu heel fit was en een stuk jonger, lag zij nu al op de operatietafel
Nja, Chico is van januari 98, maar die is echt nog wel fit hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Taiga het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om, hoe fit is de hond. Voor wat ik weet is zij van Nov 98, maar ze kan zelfs ouder zijn. Dat weet ik niet. Als zij noiu heel fit was en een stuk jonger, lag zij nu al op de operatietafel
Heb Whoopie in een half jaar al 2 keer ontwormtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ontworm alleen wanneer nodig en daar zeg je wat, ik moet ze nu wel es doen ivm de pup, en de pup mag ook wel een keer
![]()
Ik heb de spullen al thuis liggen maar ik vergeet het elke keer
Kusje erop?quote:
Nou precies.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zorg maar goed voor d'r
Beter een fijn leventje nog dan gesleep naar de DA.
Ja, jij had er aanleiding voor, die had ik nooit, die pup is wel een goede aanleiding, dus ik ga t morgen echt echt doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb Whoopie in een half jaar al 2 keer ontwormten nu snap ik dat ze jeuk heeft door die allergie (als het die allergie is maar daar ga ik van uit) arm beestje..
Geweldig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ze krijgen hier mutsen op als ze jarig zijn, part of the deal![]()
Ze was inderdaad echt beroerd die dag, gelukkig is nu wel wat opgeknapt. Hoop dat het weekend wat beter weer wordt, dan kan ze nog ff naar strand.
En dan achteraf slijmen hequote:
Ja precies...we hebben Bram natuurlijk ook ontwormt toen hij pup was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, jij had er aanleiding voor, die had ik nooit, die pup is wel een goede aanleiding, dus ik ga t morgen echt echt doen
Sjon was wel al ontwormd en zo natuurlijk, maar ik ontworm de hele bende dan nog een keer of twee hoor, als er een pup bij komt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:52 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja precies...we hebben Bram natuurlijk ook ontwormt toen hij pup was.
En sterkte voor julliequote:
Met die allesvreter van ons is dat wel handig ja. Ze heeft gister behalve een gevangen mol (die ze niet opat) en wat champi's en een stukje tomaat keurig haar menuutje op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, jij had er aanleiding voor, die had ik nooit, die pup is wel een goede aanleiding, dus ik ga t morgen echt echt doen
Muts, dit was je kans je van je goede kant te laten zienquote:
Tis gewoon een rottijd en een rotbeslissing.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:00 schreef Taiga het volgende:
Dank jullie wel voor de steun.Het geeft ons wel wat stof tot nadenken hoe wij haar einde zouden willen zien gebeuren en zo.
Maar ja...nu eerst een chocolate cookkie eten van de AH to go..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En sterkte voor jullie![]()
[..]
Met die allesvreter van ons is dat wel handig ja. Ze heeft gister behalve een gevangen mol (die ze niet opat) en wat champi's en een stukje tomaat keurig haar menuutje op.
En ze is dol op de biogarde s'morgens dus nog even en ze krijgt een slabbetje en mes en vork
Daarom, kan een beetje rondkijken wat hier de mogelijkheden zijn. Maar denk dat ik er al uit benquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis gewoon een rottijd en een rotbeslissing.En gelukkig hoef je die vandaag nog niet te nemen. Chocolaaa helpt bij mij altijd een beetje, hopelijk bij jou ook.
Go girlquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
senesta heeft al 1 slotje gezet
Hihi ze vindt de brokjes lekkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op eliminatiedieet ging
![]()
Tomaat is volgens mij nachtschade, of niet?
Die is morgen al overspannen johquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whehehe dat klinkt als een eliminatiedieet a la Qweaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ze vindt de brokjes lekkeren de vis ook en het vlees bouwen we langzaam af (anders gaat dat lijfje echt heftig reageren).
Tomaat, tsja liet een stukje vallen en ze vloog erop af.. ze is er niet dol op overigens dus ze ging over op champi bedelen.
doe eens liefquote:
Tweequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Hou es opquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga je noten hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou es op![]()
Straks ga ik van ellende in ESF trollen en dan zijn jullie het schuld
weinig bagger hier hequote:
Dat moet je me uitleggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe dat klinkt als een eliminatiedieet a la Qwea
Hoef geen notesquote:
Ik zie niet in waarom, maar je doet maar wat je niet laten kanquote:
Pfff ook zonder bagger deelt Fiets ze uit alsof het snoepjes zijn.....quote:
pm dat boxermens dan om een topic te openen...quote:
Baloe mag ook niks en Qwea laat dan dr broodjes daar staan waar die dikke ze zo kan pakken en dan heeft ie weer hotspotsquote:
ik heb er 45quote:
Ooh zo bedoel jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Baloe mag ook niks en Qwea laat dan dr broodjes daar staan waar die dikke ze zo kan pakken en dan heeft ie weer hotspots
idd!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pfff ook zonder bagger deelt Fiets ze uit alsof het snoepjes zijn.....
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb er 45![]()
wil er wel wat kwijt
Ik heb er al een eeuwigheid pas 3quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb er 45![]()
wil er wel wat kwijt
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
pm dat boxermens dan om een topic te openen...
De laatste van vorige week of zoquote:
Maar tomaat is nachtschade en nachtschade is helemaal niet goed voor hondenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ooh zo bedoel jeze mag groente en fruit hé
En biogarde
Heeft die niet al eerder een ban gehad van V&A en is ze nou niet alweer bezig afspraken niet na te komen in V&A???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
pm dat boxermens dan om een topic te openen...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:19 schreef senesta het volgende:
Ik zat zo te denken dat het misschien wel weer eens tijd werd voor een topic over katten buiten en zo
open maar!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:19 schreef senesta het volgende:
Ik zat zo te denken dat het misschien wel weer eens tijd werd voor een topic over katten buiten en zo
Hier gaat dat snel en pijnloosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:20 schreef nokwanda het volgende:
En het is vandaag poezenontwormdag
Ik zal jullie straks weer schrijven met bloedende handen omdat 8 katten een of meer pilletjes hebben gehad.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar tomaat is nachtschade en nachtschade is helemaal niet goed voor honden![]()
En als je er echt achter wil komen of ze ergens allergisch voor is kan dat alleen maar door haar maar 1 ding te voeren voor een poos en dan een voor een dingen te introduceren zodat je kan zien waar het eventueel weer fout gaat
Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
open maar!
zal ik dat eens op de KLB manier modden.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me![]()
"Kappen met dat gejank, koop anders maar een dagboek"
Of erger nog![]()
"Open er een KLB topic overSlotje! "
Maar nachtschade moet je gewoon helemaal vermijden, das echt slechtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ga afbouwen en ook nog even vissnoepjes (die ze niet hadden) scoren. Na 13 jaar alles eten kan ik haar echt niet uitleggen dat het ineens over is
Heb nog een zak tilapia liggen maar dat mag ze denk ik niet hé?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me![]()
"Kappen met dat gejank, koop anders maar een dagboek"
Of erger nog![]()
"Open er een KLB topic overSlotje! "
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TS heeft katten![]()
Heeft je kat geen dagboek?
![]()
![]()
![]()
Si! Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar nachtschade moet je gewoon helemaal vermijden, das echt slecht
Die van mij mogen niet in de keuken staan terwijl ik kook, die kijken maar toe vanaf de bank in de kamerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Si! Thanks voor de tip!
Heb ook al een snijp[lank met opstaand randje gehaald want ja nu vliegt er wat op de grond en ze staat echt in de aanvalshouding
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij mogen niet in de keuken staan terwijl ik kook, die kijken maar toe vanaf de bank in de kamer
Ik moet dat gedrentel om me heen in de keuken niet hebbenquote:
Ook een idee....we hebben het hier als er kipfilet gesneden wordt. 2 katten en 2 honden die ineens heel mooi en braaf kunnen zittenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij mogen niet in de keuken staan terwijl ik kook, die kijken maar toe vanaf de bank in de kamer
Ze gaat wel braaf in haar mandje zitten hoor maar wel oplettendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet dat gedrentel om me heen in de keuken niet hebben
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ook een idee....we hebben het hier als er kipfilet gesneden wordt. 2 katten en 2 honden die ineens heel mooi en braaf kunnen zitten
Ieew dat durf ik dan weer niet, stom eigenlijk want als ze een muis oid vangen is het ook rauw vlees.quote:
Bij mij mocht alleen Frits dan in de keuken, die was altijd te mager, die kreeg altijd hapjes van al het rauw vlees behalve varkensvlees natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ook een idee....we hebben het hier als er kipfilet gesneden wordt. 2 katten en 2 honden die ineens heel mooi en braaf kunnen zitten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |