Die zit in KLB vanaf nuquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef Taiga het volgende:
En mijn oudste hond heeft geen koorts meer gelukkig.
Pff waai opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zit in KLB vanaf nu![]()
all your base are belong to me
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.quote:
jup!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Ohoh, moet alleen de stippen nog en dan dicht maken
Oh oh, ik zal er rekening mee houdenquote:
een week!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oh, ik zal er rekening mee houden![]()
Hoe lang?
nohhhquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.
Nieslief duikt vast onder.........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zit in KLB vanaf nu![]()
all your base are belong to me
Holy molyquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
En nu duimen dat het zo blijft...Maar ze hebben ook een flinke bult ontdenkt in haar buik. En samen met haar gewichtsverlies lijkt het een tumor te zijn.
He gets, hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
ja, je staat op m'n lijstje hier....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nieslief duikt vast onder.........
Fiets deelt notes uit
jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy moly![]()
En als we je leuker vinden dan Senes, mogen we je dan houden?
Ja echt sneu...ze geeft geen pijn aan als je aan haar buik komt en ze eet en drinkt nog goed. Ze had nu alleen koorst en ze heeft nu antibiotica en een koortsverlager gekregen.quote:
k vind dat je een dag te laat begonnen bentquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind dat je een dag te laat begonnen bent
Neee, het kleine relletje was nog voor snes!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind dat je een dag te laat begonnen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |