dat is vermoeiendquote:

wat heb je anders te doen danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Denk je dat ik de hele dag de tijd heb voor die "koetsiekoetsiekoe

" onzin of zo?

Ik blijf Liever boven, het is nog steeds mijn zusjes verjaardag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sla er 1 dood, de rest rent gillend weg

scheelt dat bij mij mijn zusje en ik zon beetje dezelfde soort vrienden hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik blijf Liever boven, het is nog steeds mijn zusjes verjaardag.

enig kind?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
scheelt nog meer dat ik geen zusje heb (of broertje)

mwah valt wel mee....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
enig kind?
ben jij dan van het verwende type of juist niet?
 (en werd vervolgens bij de scheiding zo uit mijn slaapkamer gerukt
 (en werd vervolgens bij de scheiding zo uit mijn slaapkamer gerukt  )
 )

aah okee dan valt het wel mee inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah valt wel mee....
als mijn ouders nieuwe tv hadden kon ik de oude overkopen(en werd vervolgens bij de scheiding zo uit mijn slaapkamer gerukt
)
 dat is wel heel sneu
  dat is wel heel sneu

whehe okee kreeg je zo weinig aandacht dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
welkom to my youth
heb praktisch mijzelf opgevoed

ouders die of werken of slapen op de bank.... daar kan je niet van zeggen dat die veel aandacht geven... dus het antwoord is: dat kloptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe okee kreeg je zo weinig aandacht dan?

ooow okee vind je dat je zelf goed terecht bent gekomen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ouders die of werken of slapen op de bank.... daar kan je niet van zeggen dat die veel aandacht geven... dus het antwoord is: dat klopt

voor de buitenwereld jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow okee vind je dat je zelf goed terecht bent gekomen?

wel heftig danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor de buitenwereld ja
psychisch nee

niet veel, mijn moeder gaat dingen tegen mij gebruik enzo, heeft zo vorig jaar gedaan toen ik ana het ontwennen was van anti depressiva. Ik had al niet zoveel met mijn moeder, nu al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel heftig dan
praat je er wel eens met je ouders over?
als ik tever doorvraag zeg het gewoon hoor

hmmz en je vader? heb je daar wel contact meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet veel, mijn moeder gaat dingen tegen mij gebruik enzo, heeft zo vorig jaar gedaan toen ik ana het ontwennen was van anti depressiva. Ik had al niet zoveel met mijn moeder, nu al helemaal niet meer

aah okee mja ik ben toen ook gestopt van de een op andere dag was geen succesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb ook nog eens versneld ontwent, mijn bloeddruk klapte telkens in elkaar, dus na overleg in 2wkn van 16 naar 0 mg
had zoiets van liever snel en kut dan laaangzaam en beroerd
ook niet veel contact mee, maar hij gaat niet lopen pushen dat ik dingen vertel dus voel ik me wel iets prettiger bij

zoo er gaat nogal wat vanafquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of the day:
[ afbeelding ]
Kapper-aan-huis fatsoeneert mij voor het feest morgen

als je denkt dat met medicijnen beter gaat moet je het gewoon doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik krijg het advies om er weer aan te gaan, denk dat ik er dan ook niet meer van ga ontwennen, blijf niet bezig. Heb het geprobeerd zonder, is 3 maanden goed gegaan en nu alweer 9maanden in een neerwaarts spiraal. Daarnaast ga ik ook medicijnen voor ADHD krijgen

die heeft nogal wat werk te doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of the day:
[ afbeelding ]
Kapper-aan-huis fatsoeneert mij voor het feest morgen

beamquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |