gezellig zo'n feestjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar het familiefeest tgv dat mn oma 90 wordt dusor well, familiefeest... jantje komt niet als pietje komt, klaasje kan beppie niet luchten dus die komt alleen smorgens, etc
![]()
Joh blijf toch lekker allemaal thuis dan stelletje droeftoeters
klinkt als iemand met teveel voor oordelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx![]()
JF, GF en anderen hebben er ook geen moeite mee, maar volgens mijn vader moet ik een net meisje zijn, met een vriend die vet verdiend, in een dikke nieuwe auto rijden en een groot huis hebben
want wat zal de buurt van me denken?
zelfs het feit dat ik een hond heb was nog niet goed
"hoe moet dat met de kleine" was zijn vraag op de ontdekking dat JF en ik wel eens stappen in een parenclub
bah wat een kortzichtige mensen zijn er toch...
oh ja "het was een bepaald soort volk" dat in clubs komt
er komen mensen die 10 keer verdienen van wat hij verdient.. eikel dat het is
Helaas doet het me enorm veel pijn, aangezien ik altijd pappa's kleine meid ben geweest en echt ook een pappa's kindje ...
nja totdat ie verkering kreeg
klinkt als mijn familiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar het familiefeest tgv dat mn oma 90 wordt dusor well, familiefeest... jantje komt niet als pietje komt, klaasje kan beppie niet luchten dus die komt alleen smorgens, etc
![]()
Joh blijf toch lekker allemaal thuis dan stelletje droeftoeters
Ja ik ga er ook niet voor mn lol heen hor, maar oma wordt maar 1 keer 90 als het goed is, dus ik vind dat je voor zoeen mensje voor één keer best even je eigen gezanik aan de kant moet kunnen schuiven. Maar idd wat LL al zei: wat zijn er toch een hoop bekrompen mensen.quote:
Is een van die familieleden toevallig een nichtje die luistert naar de naam Ingridquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook niet voor mn lol heen hor, maar oma wordt maar 1 keer 90 als het goed is, dus ik vind dat je voor zoeen mensje voor één keer best even je eigen gezanik aan de kant moet kunnen schuiven. Maar idd wat LL al zei: wat zijn er toch een hoop bekrompen mensen.
Nee Beppie zeg ik toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is een van die familieleden toevallig een nichtje die luistert naar de naam Ingrid
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet hoeveel van mijn illegale buitenechtelijke bastaardnichtjes zich Ingrid laten noemen?
quote:
whehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash zit even goed lekker een beetje te klooien met LL op schoot![]()
knuffelquote:
laat me eens raden LL zit niet meer op je schootquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Google krijg een wrat aan je plassert met je stinkende sterf updaterik wil Google EARTH starten. EN niet meteen Chrome installeren
ligt eraan wat je hebt gedaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom ben ik moe van 3uurtjes van huis zijn?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat me eens raden LL zit niet meer op je schoot
sla er 1 dood, de rest rent gillend wegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:54 schreef FFSletop het volgende:
Zit hier met 10 schreeuwende kutmeidrn beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |